Musical! die Show
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

à–sterreich wà¤hlt den Musical Star

In Oostenrijk loopt momenteel een succesvolle talentenshow voor jong musical-talent. Wanneer de finale precies is, durf ik niet te zeggen. Maar inmiddels zijn er nog maar vier kandidaten over:

Eva

Werner

Gudrun

Vincent

Meer informatie over de show en de kandidaten vind je op deze rommelige site: http://musical.orf.at/

Uiteraard zijn de kandidaten ook terug te vinden via youtube-sites:

Gudrun’s eerste auditie:
https://www.youtube.com/watch?v=AZZkDxoKiUg

Nog meer clips hier

Volg jij de show een beetje? Heb jij een favoriet? Is dit iets voor Nederland’s talent?

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 1 ] 02 January 2008 02:46 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik kan de site op mijn werk momenteel niet bekijken, maar wat is de hoofdprijs?

In Nederland hadden we een musicaltalentenwedstrijd met als winnares Renée van Wegberg, die volgens mij haar beloofde rol nog moet krijgen. Of was deze vervangen door haar bijdrage aan Musicals in Ahoy?

Ik ben nog steeds voor een programma à  la A Star is Born uit de jaren 90. Met orkest, met kostuums en decor. Alleen een andere presentator

  [ # 2 ] 02 January 2008 02:51 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Ik heb geen idee wat de prijs is eigenlijk. Het lijkt me dat dat eenzelfde belofte zal zijn zoals Renée die destijds heeft gekregen. De opzet van deze show lijkt daar natuurlijk ook wel op. Maar wat ik wel verfrissend vond was dat het show-element ondergeschikt leek te zijn. Misschien zijn de budgetten voor tv-shows in Oostenrijk anders, maar ik had er een meer inhoudelijk gevoel bij.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 3 ] 15 January 2008 11:17 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2003-05-04

Ik heb even op de site bekeken, maar ik vind de mensen die eerder zijn afgevallen bijna allemaal beter dan de final 3 😉

  [ # 4 ] 15 January 2008 06:44 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

De finale is inmiddels geweest, Vincent heeft gewonnen

Op deze site vind je foto’s en filmpjes. Zowel van reguliere uitzendingen als van de finale

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”