Verslag Tarzan 29-01-2008.
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Maandag werd ik gebeld door Raymond dat Dennis de dag erop op zou gaan als Tarzan.
Of ik mee wou om naar hem te kijken.
Ofcourse! 📣
Hij had dinsdagochtend gebeld naar TTL met de 35 euro actie, en we zaten op rij 8!
Supermooie plekken (vond ik later (had eerst liever rij 1 gehad aangezien die er nog was, maar iets verder weg was eigenlijk wel weer is leuk!)).
Rond 18.30u was Raymond bij mij, waarna we al snel op weg gingen.
Nog in mijn tuin begon ik al met grapjes maken, en dat is over en weer niet meer gestopt tot hij mij weer thuis bracht, hahaha!
(Trouwens, vol verbazing zag ik toen we naar Den Haag reden opeens mijn zus rijden, dus ik: heeee da’s mijn zus *tikt half Raymond’s auto-ruit eruit* *lol*
Nou ja op een gegeven moment reden we naast haar dus ik zwaaien, allebei raampje open dus wij naar elkaar roepen waar we heen gingen hahaha (sorry Raymond voor deze gehoorschade *lol* 😉)).
Iets van een kwartiertje na het zus-tegenkom-incident (*lol*) waren we bij onze plaats van bestemming en gingen we de kaartjes ophalen.
Rond 20.00 uur begon ik al half te stressen tot die rotknal weer kwam (Raymond werd geeek) maar ik ben niet geschrokken!
(muts dat ik ben schrok ik dus wél bij het begin van de tweede acte, damn! 😉).

Goed goed, over tot de cast/show:
Tarzan-Dennis: whoooo hij is goed! Hij zet echt een super-Tarzan neer, en hij heeft een hele prettige stem om naar te luisteren.
Toen ik later las dat het pas zijn tiende show was, vond ik het helemaal goed gedaan! Dennis staat nu samen met John op nummer 2 😉 (nummer 1 blijft Ron!).
Jane-Chantal: ow ow ooow wat is ze toch grappig! Voor dat stukje dat ze Tarzan na moet zeggen (TARRR) moet ze zo net als hem op d’r borst slaan.
Zei ze echt zo heel droog: ja welke zal ik nu weer nemen hè... Ze kunnen allebei niet zoveel hebben!
Nou je kon mij opvegen! Hoe dat eruit kwam was echt grappig.
En ze zong ook weer super!
Korchak-Addo: vond ik hem vorige keer goed, vond ik hem nu weer minder. Voor zijn zang moest ie (zo te zien) veel moeite doen, en zo’n iel aapje ziet er gewoon echt niet zo leuk uit :ohoh:
Kala-Joanne: yes ik mocht haar alwéér gaan zien, en wat was ze weer goed!!!
Prof. Porter-Hans: ook weer heel goed! Hij had ook iets grappigs: er had iets uitgeklapt moeten worden bij een bepaald tafeltje (voor de kenners: waar de projector op staat).
Dit was niet gebeurd, dus Hans zei: oh nou laat ze zelfs al haar schetsboek liggen… Op dit stoeltje wat uitgeklapt had moeten worden… Wat dus niet gebeurd is…
Ow ja en hij deed heel grappig Arie na met zijn gorilla-geluidjes, hahaha!
Meneer Clayton-Arie: ook weer erg slecht eh goed eh nou ja beide *lol*
Kleine Tarzan-Luuk: hier en daar wat valse nootjes, maar het is hem vergeven 😉 Hij acteerde leuk, en vooral zijn eerste kreet was grappig (hield ie heel lang aan! 😉).
En de ster van de avond (alweer):
Tark-Clayton: ik heb geen idee meer wat ik over hem moet schrijven. Elke keer als ik hem zie speelt en zingt hij zo vol energie, dat is gewoon zo leuk om te zien!
Ook hij had gewoon wat extra grapjes (niet echt uit te leggen) en hij zong af en toe iets anders, wat wel weer leuk was om te horen.
Ensemble en orkest waren ook beiden weer helemaal geweldig, applaus!

Dit was echt 1 van de beste shows die ik gezien heb van Tarzan.
Iedereen zat er zo goed in, en deed het zo leuk!
Na de show na de a.u. geweest waar ik de volgende foto’s gemaakt:
Chantal:

John en ik (eindelijk is zonder koeienogen haha 😉):

Dennis en ik 1:

(reactie Dennis: heeee ik was nog niet klaar met lachen! Waar ik dus erg om moest lachen, maar dat zie je op de volgende foto).
Kllllllllllik (ja sorry, hoe ik t opschreef leek het net op het het foto-spel van de Lama’s *lol*):

Dennis vond t ook heel erg leuk dat wij speciaal voor hem waren komen kijken 📣
Daarna nog even met Britt en nog 2 jongens (sorry ik weet echt niet hoe die heten :ohoh:) staan kletsen, en Britt kan echt heel erg grappig vertellen *lol*
Eigenlijk kwamen een beetje in gesprek omdat ik opeens iets begon te zingen, en toen die 3 omkeken was ik meteen maar even stil *fluit*
Daarna nog ff naar de Circusbar gelopen om te zien of Joanne en Arie daar waren, die waren daar maar zaten iets te drinken.
We besloten even te wachten, en op een gegeven moment kwam er een jongen naar ons toe of ie ons kon helpen.
Nou goed, via via is Joanne geroepen, zodra ze me zag helemaal enthousiast dat ik er weer was haha, 3 zoenen, en ze vroeg of ik er al lang stond.
Viel wel mee 😄
Vroeg ze waarom ik niet ff naar d’r toe was gekomen.
Naja wou d’r niet storen, dat vind ik echt niet kunnen.
Maar goed zij had dat niet erg gevonden, hahaha 😄
Ook ff foto’tje gemaakt:

En 1 van Raymond:

(foto is kleiner op eigen verzoek, hihi 😉).
Daarna gingen wij lekker naar huis.

[ Gewijzigd: 02 February 2008 01:51 AM by Veertje ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 1 ] 02 February 2008 04:11 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Jeeeej, wat een leuk verslag en foto’s Vera 📣

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 2 ] 02 February 2008 08:39 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Thank you!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 3 ] 02 February 2008 10:17 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Veertje - 02 February 2008 01:40 AM

Dennis en ik 1:

(reactie Dennis: heeee ik was nog niet klaar met lachen! Waar ik dus erg om moest lachen, maar dat zie je op de volgende foto).
Kllllllllllik (ja sorry, hoe ik t opschreef leek het net op het het foto-spel van de Lama’s *lol*):

Dennis vond t ook heel erg leuk dat wij speciaal voor hem waren komen kijken 📣

Haha, echt heel erg grappig dit! 📣 Ik moest wel lachen om je verslag! En kijk die tweede foto dan; jij gaat (net als Dennis) nog meer lachen!

Ik heb Dennis ook als Tarzan gezien. Vond hem echt goed! Het lijkt me ook super aardig. Ik vond hem eerst een beetje oninteressant en saai, maar nu zie je dat hij echt heel erg z’n best voor de rol van Tarzan doet en dat hij het echt naar z’n zin heeft!

  [ # 4 ] 03 February 2008 12:43 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Leuk verslag weer Vera! Knap dat je zelfs van de 8e keer weer een origineel verslag kan maken en leuke foto’s 😄

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 5 ] 03 February 2008 08:56 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Jane-Chantal: ow ow ooow wat is ze toch grappig! Voor dat stukje dat ze Tarzan na moet zeggen (TARRR) moet ze zo net als hem op d’r borst slaan.
Zei ze echt zo heel droog: ja welke zal ik nu weer nemen hè… Ze kunnen allebei niet zoveel hebben!

Dat vind ik dus slecht: misschien leuk als je fan bent van Chantal en al voor de zoveelste keer komt, maar stel dat je net komt dan slaat het a) nergens op en b) het doet in één ruk afbreuk aan het verhaal: het suggereert namelijk dat Jane/Chantal dit al vaker doet en er maar een beetje mee gaat spelen in plaats van het magische moment dat het in de voorstelling moet zijn. Als ze dan zo nodig grappig wil zijn, laat ze dan in een stand up comedy gaan staan waarin ze zelf centraal staat en niet haar rol.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 6 ] 03 February 2008 03:31 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Nou goed, de hele zaal zat hard te lachen, en ik vind een grapje tussendoor best kunnen, maar goed, da’s mijn mening.
En dat van Hans dan, of lees je daar overheen?
Dat hoort er toch eigenlijk ook niet in…

En ik vind niet dat het suggereert dat ze dit vaker doen want ze zei gewoon: welke zal ik nemen, ze kunnen allebei niet zoveel hebben.
Dus niet: ja ik heb dit al zo vaak gedaan dus ze zijn al helemaal bont en blauw (ofzo :tong:).
Dat “weer” was eigenlijk een woordje wat er helemaal niet tussen hoorde, geen idee waarom ik dat schreef XD

1 minder puntje wat ik vergat:
Wij gingen bij het eindapplaus bij het ensemble al staan omdat die zich ook uit de naad werken.
Man achter ons *tik tik* op mijn schouder: willen jullie misschien nog even gaan zitten? We kunnen niks meer zien.
Dus ik: maar meneer het is afgelopen hoor…
Man: ja maar willen jullie toch nog even gaan zitten?
Ik zeg: meneer kijk is achter u, de helft van de zaal staat al!
Nou ja toen kwamen de hoofdrolspelers en ging iedereen staan, maar ik vond dat het ensemble ook wel is een staande ovatie mag, want vooral deze show waren ze helemaal top! 📣
(toen iedereen ging staan zag ik niks meer, want zo lang ben ik dan weer niet. Moet ik dan al die mensen aan gaan tikken van: ik zie niks meer? :tong:).

Maar echt, sommige mensen :vaag:

@ Monique: thanks!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 7 ] 03 February 2008 05:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Dat van Hans is ook niet echt heel onopvallend, maar van Chantal vind ik erger: zij doet het er gewoon om. Bij haar gaat er niets mis en dan doet ze het al. Dat is toch niet professioneel?













PS: zeurende mensen bij staande ovatie: ook eens gehad. Wss hadden ze de pé in dat ik ze had aangesproken of ze minder wilden kletsen (ze zaten de hele tijd te kletsen) en bij de staande ovatie namen ze ineens wraak: terwijl de hele zaal stond met een sacherijnig hoofd vragen of ik wilde gaan zitten. Heb gebitst dat dit een stáánde ovatie was en ben blijven staan.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?