Veiling
change_status
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2002-09-10

In samenwerking met Jeroen Phaff gaan we begin volgend jaar een veiling opstarten t.b.v. het Ronald Mc Donaldhuis in Zwolle.

Afgelopen september is mijn zoontje 2 maanden te vroeg geboren en maakte een valse start. Hierdoor werd hij overgeplaatst naar de NICU in Zwolle. Aangezien dit voor ons niet naast de deur was kwamen wij in aanmerking voor een verblijf in het Ronald Mc Donaldhuis aldaar. Wij zijn daar enorm goed opgevangen en dit was voor ons een ideale oplossing om toch dicht bij ons zoontje te zijn!
Door zelf geconfronteerd te worden met een dergelijke situatie ga je nadenken over het Ronald Mc Donald fonds. Vaak denk je bij de Mac.. daar heb je die irritante clown weer. Maar ik stop er nu iedere keer wat in als ik langskom! Mede hierdoor kunnen andere gezinnen ook weer geholpen worden!

Om het Ronald Mc Donaldhuis te helpen heb ik besloten een actie op te zetten om geld in te zamelen. Jeroen Phaff heeft mij hierbij geholpen en ik kan ook jullie hulp goed gebruiken! Dit kan op 2 manieren:

* Heb jij thuis nog musicalspulletjes liggen die je beschikbaar wilt stellen voor de veiling? Mail me dan op .(JavaScript must be enabled to view this email address) ALLES is welkom!

* Je kan gaan bieden op artikelen die geveild worden. Er zijn veel leuke dingen waarop je kan gaan bieden! Van programmaboekjes tot tassen en jassen van producties!

Je hulp is meer dan welkom!
Ik heb de veiling in eigen hand, maar garandeer je dat het geld ZEKER bij het Ronald Mc Donaldhuis in Zwolle terechtkomt en zal hier zelf naartoe gaan en er foto’s van maken!

De veiling zal plaatsvinden op Jeroen’s officiële fansite: http://net.clubs.nl/jeroenphaff
Mocht je geen abonnement hebben bij clubs.nl maar wil je wel helpen en/of bieden of ben je benieuwd welke artikelen geveild worden als de veiling begint. Mail me dan op: .(JavaScript must be enabled to view this email address) en ik houd je op de hoogte, of we vinden een andere oplossing!

Inmiddels gaat het gelukkig goed met ons zoontje. Mocht je willen weten hoe het met hem en ons gaat. Hij heeft een eigen site: http://mikaboy.babysite.com

Voor meer informatie over het RMcD: http://www.kinderfonds.nl/

Voor nu hoop ik op veel reacties van jullie dat jullie nog dingetjes thuis hebben liggen waarvan je denkt.. die wil ik wel beschikbaar stellen! Mail me dan op: .(JavaScript must be enabled to view this email address)

Zodra ik weer nieuws heb hoor je van me!

  [ # 1 ] 20 December 2007 12:03 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Ter informatie: Musicalworld is (helaas) niet vooraf geinformeerd over deze actie. Ik ga er van uit dat het wel ok zit want anders wordt er wel heel veel moeite voor gedaan. Maar toch moeten we hier voorzichtig in zijn: mocht je dus mee willen doen aan deze actie dan is dat uiteraard op eigen risico. Daarnaast ken ik de regels van clubs.nl niet dus ik weet niet zeker of je nog extra kosten kwijt zult zijn aan het gebruik hiervan.

Dan nog even een herhaling uit de huisregels rondom dit soort acties:

7. Reclame? Niet doen.
Plaats geen reclame-berichten voor persoonlijke websites en dergelijke. Wel kun je je persoonlijke website in je profiel of ‘signature’ plaatsen. Het gebruik van signatures beperkt zich tot het gebruik van teksten. Dus geen banners of andere plaatjes om de leesbaarheid van het forum te bevorderen. De beheerders van musicalworld kunnen deze plaatjes uit je profiel te verwijderen.

Aanvulling:
Plaats je op Musicalworld een bericht voor een actie van je persoonlijke website vragen we in ieder geval het volgende:
A. Leg vooraf contact met Musicalworld via .(JavaScript must be enabled to view this email address) met daarin een opzet voor het bericht dat je wil plaatsen.
B. Als je een actie plaatst zorg er dan voor de informatie compleet is en vrij beschikbaar is voor alle bezoekers.

C. Als de informatie compleet is, zouden er geen vragen kunnen ontstaan. Mocht dit toch gebeuren, beantwoord deze vragen dan NIET op Musicalworld maar op je eigen site. Je bezoekers kunnen daar dan alle antwoorden lezen.
D. Andere vormen van reclame zijn niet toegestaan.
E. Musicalworld kan NIET aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en organisatie van acties.
F. Topics die NIET voldoen aan deze eisen worden gesloten.

Voorlopig zal ik dit topic nog even openhouden.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 2 ] 21 December 2007 06:37 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2002-09-10

excuses.. heb in mijn enthousiasme hier ook een bericht geplaatst..
Ik sta er zelf 100% voor garant dat het geld daadwerkelijk bij RMcD terecht komt! Jeroen Phaff is uiteraard van de actie op de hoogte en is eventueel te verifiëren bij hem!
Voor nu, bedankt dat de topic open mag blijven! 😉

  [ # 3 ] 05 January 2008 04:21 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2002-09-10

Inmiddels heb ik voor de mensen die geen lid zijn van clubs.nl een hyve aangemaakt (waar de meeste mensen tegenwoordig wel lid van zijn) waarop de items ook komen te staan. Er staan er al behoorlijk wat op. Dus neem vast een kijkje op: http://rmcdveiling.hyves.nl
Alvast bedankt!

  [ # 4 ] 30 January 2008 11:32 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2002-09-10

Hallo allemaal!

Ja, het is bijn zover.. vrijdag a.s. begint de veiling van alle spulletjes die op de club staan!

Neem vast een kijkje (op http://net.clubs.nl/jeroenphaff) of er al iets voor je bij zit. Ik wacht nog op de laatste foto’s.. dus.. more to come! In het topic “veiling items” kan je alle items zien en staan inmiddels ook de “regels” vermeld over het e.e.a.!
Mocht je hierover nog vragen hebben (of geen clubs.nl account hebben), mail me dan even op .(JavaScript must be enabled to view this email address) .

Nou, ik hoop dat iedereen flink mee gaat bieden en dat we een mooi bedrag ophalen voor het Ronald Mc Donaldhuis in Zwolle!!

dikke kus!

  [ # 5 ] 05 February 2008 08:10 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2002-09-10

De veiling is begonnen!! De tussenstand is inmiddels al €357,50!! heb jij al geboden?

  [ # 6 ] 20 February 2008 10:06 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2002-09-10

Hey allemaal!

Even een update over de veiling.
Momenteel is de tussenstand €435,50!! Op naar de €500,- zou ik zeggen!!

Er zijn nog veel items over waarop nog niets is geboden.. wellicht iets voor jou?

Daarnaast zijn er ná 1 februari nog een aantal nieuwe items toegevoegd. Heb je die al gezien?

Kom dus snel langs en breng je bod uit voor het te laat is!

groetjes,

Gwen

http://net.clubs.nl/jeroenphaff