Verslag 25 maart musical Tarzan
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2008-03-14

Hoi,

Gisteren was het dan zover. Wij gingen naar Tarzan voor de eerste keer met mijn ouders en zusje van 12. Om 5 uur vertrokken we vanuit Breda en om 7 uur kwamen we aan door alle files. Het was nog steeds een verrassing welke kleine tarzan we hadden en het was… Machiel! Was is dat een schattig jochie zeg! We hadden eerst even rondgekeken in het winkeltje en daarna mochten we naar binnen.
Om 10 over 8 begon de show dan eindelijk. Ik schrok echt heel erg van de schipbreuk aan het begin van de show. Wij zaten in de ring midden voor en hadden echt superuizicht. Ik zat heel de tijd al te wachten op Machiel, ik was echt superbenieuwd. En toen opeens lag hij daar in de armen van Kala. Echt mooi gedaan. Hier onze cast:

Tarzan-John Vooijs
Ik vond hem echt super zingen en ook heel goed spelen! Eigenlijk beter dan Ron… Ook samen met Chantal vond ik hem erg goed.
Jane-Chantal Janzen
Ik vond haar echt heel mooi zingen en het is een supergrappige rol. Hoe ze dat wegzet… Echt complimenten!
Kala-Joanne Telesford
Heel mooi hoe zij met kleine tarzan omgaat, echt een moeder. Haar zang vond ik iets minder, ze kneep een beetje bij de hoge noten.
Korchak-Fred Butter
Heel leuke rol en goed weggezet. Ook een hele mooie volle stem en hij articuleerde het duidelijkst van iedereen.
Tark-Clayton Peroti
Wat een leuke band met kleine tarzan had hij! Superleuke rol ook en hij zette het heel grappig neer! Mooie stem heeft hij ook.
Professor Porter-Hans Ligtvoet
Mooi gespeeld. Gewoon een echte vader.
Clayton-Arie Rustenburg
Leuk gespeeld. Je krijgt echt een hekel aan hem op een gegeven moment :lol:. En ik schrok telkens weer van zijn geweerschoten :lol:.
Kleine Tarzan-Machiel Verbeek
Ik was echt heel benieuwd hoe hij was. Ik had al wel wat over hem gelezen, maar toch weet je dan nog niet hoe hij speelt. Het begin was al super met het liedje bij mij moet je zijn. Mooie combinatie met Tark ook. En toen kwam ‘Maar waar’. Hij zong heel zuiver en duidelijk. En dat stemmetje, zo lief en schattig! Echt top! Hij speelde ook heel overtuigend en zijn timing was echt goed! Zo knap voor een jochie van 9! En hoe lenig kan je zijn zeg. Telkens een ratslagje, koprolletje, dansje, noem maar op. Ik vond hem echt supergoed! Machiel, je bent een toppertje!  :d

Wij hadden dus 3 understudies; voor Tarzan, Kala en Korchak, maar dat was zeker niet te merken. Ik vond het echt een supermusical en het overtreft de Lion King zeker! Heel de zaal werd betrokken bij het verhaal door al die apen enzo door de zaal te laten zweven. Ik vond het alleen wel heel jammer toen kleine Tarzan opeens weg was. Ik dacht nog; direct is hij ineens weg, en ja hoor, toen kwam Tarzan aanvliegen langs de kabelbaan, ik keek naar het podium en hij was weg :( . Ik ga misschien nog wel een keer naar de musical, maar dan moet ik eerst maar weer eens gaan sparen :lol:.

Dit was mijn verslagje van gisterenavond.
Groetjes, Femke

  [ # 1 ] 26 March 2008 04:34 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Femmaai - 26 March 2008 12:43 PM


Tarzan-John Vooijs
Ik vond hem echt super zingen en ook heel goed spelen! Eigenlijk beter dan Ron…

Hoe weet je dat? Het was toch je eerste keer?

Femmaai - 26 March 2008 12:43 PM

vond het alleen wel heel jammer toen kleine Tarzan opeens weg was.

Ben je zo een kleine Tarzan fan? 📣

  [ # 2 ] 26 March 2008 05:02 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2008-03-14

Sndr - 26 March 2008 04:34 PM
Femmaai - 26 March 2008 12:43 PM


Tarzan-John Vooijs
Ik vond hem echt super zingen en ook heel goed spelen! Eigenlijk beter dan Ron…

Hoe weet je dat? Het was toch je eerste keer?

Femmaai - 26 March 2008 12:43 PM

vond het alleen wel heel jammer toen kleine Tarzan opeens weg was.

Ben je zo een kleine Tarzan fan? 📣

Ik bedoel het vooral qua zang. Ik had Ron al op de cd horen zingen en ik ken hem natuurlijk van Idols en ik ben idd een kleine Tarzan fan 😉.

  [ # 3 ] 26 March 2008 09:06 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Femmaai - 26 March 2008 05:02 PM
Sndr - 26 March 2008 04:34 PM
Femmaai - 26 March 2008 12:43 PM


Tarzan-John Vooijs
Ik vond hem echt super zingen en ook heel goed spelen! Eigenlijk beter dan Ron…

Hoe weet je dat? Het was toch je eerste keer?

Femmaai - 26 March 2008 12:43 PM

vond het alleen wel heel jammer toen kleine Tarzan opeens weg was.

Ben je zo een kleine Tarzan fan? 📣

Ik bedoel het vooral qua zang. Ik had Ron al op de cd horen zingen en ik ken hem natuurlijk van Idols en ik ben idd een kleine Tarzan fan 😉.

Wie ben ik om betweterig te doen, maar op een CD klinkt het vaak anders dan in het theater zelf. Als ik luister naar “Jij woont in mijn hart” op de CD denk ik:“wat een saai nummer, gevoelloos”. Maar als je het hoort in het theater, vooral als Chaira zingt denk je: “snotter, snotter.. ge-wel-dig”.

Ga je nog een keer, als Ron speelt dán kan je vergelijken :nerd:  ...

Super leuk verslag, wat betreft Joanne denk ik dat je gelijk hebt. Chaira spreekt mij meer aan.

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’