Nieuwe serie op tv van Tita tovenaar
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  469
Geregistreerd  2006-03-13

De Efteling heeft bevestigd dat in september 13 afleveringen van een nieuw programma rondom TiTa Tovenaar zullen verschijnen. Ik hoop van harte dat ze Manon Novak hiervoor hebben kunnen strikken!

   Handtekening   

Mijn musicalsterren:
Manon Novak, Suzan Seegers
Willemijn Verkaik, Chantal Janzen
Pia Douwes, Freek Bartels, René van Wegberg

  [ # 1 ] 29 April 2008 09:58 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Apart….wel leuk

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 2 ] 29 April 2008 10:22 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

marloes2 - 29 April 2008 06:48 PM

De Efteling heeft bevestigd dat in september 13 afleveringen van een nieuw programma rondom TiTa Tovenaar zullen verschijnen. Ik hoop van harte dat ze Manon Novak hiervoor hebben kunnen strikken!

Voor de pilot aflevering die een flinke tijd terug is opgenomen is de complete hoofdcast van de musical op komen draven. Het scriptdaarvan was gelijk aan de huidige show Tika is Jarig.

Grote kans dus dat dat Manon gaat worden… 😉

  [ # 3 ] 30 April 2008 10:06 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Waarom is Tita ineens weer zo populair?

Een revival kan ik nog in komen, maar dit wordt een compleet nieuwe (al dan niet gecontroleerde) hype.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 4 ] 30 April 2008 01:24 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Het wordt geprobeerd nieuw leven in te blazen. Gezien de reacties op de musical en de Efteling-parkshow ben ik zeker niet overtuigd dat dit gaat lukken. We zullen zien.

  [ # 5 ] 30 April 2008 01:45 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Of te wel: een wannabe-hype.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 6 ] 04 May 2008 11:12 PM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2007-04-22

Jeroen - 30 April 2008 01:24 PM

Het wordt geprobeerd nieuw leven in te blazen. Gezien de reacties op de musical en de Efteling-parkshow ben ik zeker niet overtuigd dat dit gaat lukken. We zullen zien.

Toch niet helemaal met je eens, Jeroen. Ik kan meer dan genoeg redenen bedenken waarom TiTa Tovenaar niet in de Efteling zou moeten staan, maar ik denk dat er heus een (jonge) doelgroep voor is. Als Kabouter Plop *zucht* aanslaat, dan toch zeker ook TiTa Tovenaar. Als er maar geld voor wordt uitgetrokken. 13 afleveringen lijkt me een beetje mager, maar bij succes komt er vast meer. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij vooral persoonlijk niet veel met het concept hebt. Het feit dat de Efteling na het voorzichtige succes van de musical toch een parkshow maakte, geld in een serie steekt en nadenkt over een TiTa Tovenaarsuite in het Efteling Hotel, geeft in elk geval aan dat ze er zelf in geloven. En ik eigenlijk ook wel, als er maar gewerkt wordt met de juiste mensen.

  [ # 7 ] 05 May 2008 12:50 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Even voor de duidelijkheid: de 13 afleveringen betreft een TV-serie he.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 8 ] 05 May 2008 08:15 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

JaapMeeldijk - 04 May 2008 11:12 PM

[Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij vooral persoonlijk niet veel met het concept hebt. Het feit dat de Efteling na het voorzichtige succes van de musical toch een parkshow maakte, geld in een serie steekt en nadenkt over een TiTa Tovenaarsuite in het Efteling Hotel, geeft in elk geval aan dat ze er zelf in geloven. En ik eigenlijk ook wel, als er maar gewerkt wordt met de juiste mensen.

Ongeacht het succes in het verleden is niet elke re-make succesvol. De televisieremake van ‘t Schaap met de vijf poten is niet het beoogde succes geworden.  De Pipo de Clown film is volgens mij aardig geflopt. Van die laatste wordt desondanks weer een musical gemaakt. Sommige mensen blijven in successen uit het verleden geloven.
Ik denk inderdaad dat Tita Tovenaar de volgende in het rijtje zal zijn. Mede omdat de Tita-producties het Studio 100 niveau in mijn ogen niet konden benaderen. Mede ook door de lauwe reacties van mensen om me heen. Erg enthousiast was in mijn ogen alleen een groep Efteling-fans die elke show omarmt omdat ze dan close met de acteurs kunnen doen.

Natuurlijk kan het slagen, maar ik ben, zoals gezegd, niet overtuigd.

  [ # 9 ] 05 May 2008 08:48 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik verplaats dit even naar de Off topic. Het gaat wel over de tita tovernaar en waarschijnlijk komt de cast van de musical er in voor maar het blijft een tv programma

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 10 ] 29 May 2008 03:53 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Manon zal inderdaad de rol van Tika gaan spelen

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

‹‹ Het eindexamen topic!      Then en Now ››