Les Misérables 600x Gay Krant
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Wellicht dat sommigen van jullie de laatste tijd dachten ’ Goh ik heb moderator Frans al een tijdje niet meer op het forum gezien’. Nou dat kan kloppen want Frans is voor zijn reguliere baan o.a. werkzaam bij de Gaykrant en die komt in augustus met de 600e editie!
Een behoorlijke deadline dus waaraan ook Frans zich moet onderwerpen. Maar dat levert, naast het blad natuurlijk, ook wel leuke extra’s op. Waaronder felicitaties van de cast van Les Miserables en die kun je op Dailymotion terugvinden

[ Gewijzigd: 28 July 2008 12:06 PM by Ronny ]
   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 28 July 2008 12:16 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Haha, wat klungelig… Wel lachen hoor! 😉 Die Guido! “Wat heb jij met de Gay Krant?” Euh…  :ohoh:

Zijn alle mannen die je ‘interviewde’ trouwens ook gay?

  [ # 2 ] 29 July 2008 12:11 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Gaaf, die beelden van Les Mis!
Ook een leuk interviewtje 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 3 ] 29 July 2008 08:54 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Geweldig Frans! Guido is echt zo leuk, uhhhh eigenlijk niks.

Het filmpje van Les Mis is ook om te kwijlen zo mooi!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 4 ] 29 July 2008 10:16 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  677
Geregistreerd  2004-07-08

Vandaar dat Frans afgelopen woensdag in de zaal zat bij Les Mis.
Leuke interviews.

   Handtekening   

Voor de laatste nieuwtjes van Tony:
http://www.tonyneeffansite.nl en https://www.facebook.com/TonyNeefFansite

  [ # 5 ] 29 July 2008 11:27 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  106
Geregistreerd  2007-12-04

-

[ Gewijzigd: 20 March 2010 06:52 PM by Myrthe. ]
  [ # 6 ] 29 July 2008 01:24 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Haha ja! Wat een leuk filmpje en wat een mooie beelden van Les Mis!!

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 7 ] 29 July 2008 03:58 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2008-03-10

Erg leuk filmpje!!!
En inderdaad, wat een MOOIE beelden van les Mis!!! :omg:
Wil gelijk weer erheen!!!!

en bij deze felicitaties aan de Gaykrant( want daar ging het in het filmpje tenslotte om 😉 )

  [ # 8 ] 29 July 2008 04:46 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

MW wordt toch steeds meer geassocieerd met homoseksualiteit hé... Eerst Footloose vergelijken met Brokeback Mountain, nu dit weer. Beetje relativeren mag ook wel.

Ik benadruk bij deze dat ik geen homofoob ben, heb veel respect voor iedereen, maar dit wordt wel ook een beetje overdreven. 😊

Grtz.

  [ # 9 ] 29 July 2008 05:29 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

nou ik ben het niet helemaal met je eens Judaz hoe jij dat ziet. Feit blijft wel dat in de musical wereld 95 % van de mannelijke acteurs/dansers nu eenmaal homo zijn. Daarnaast zijn 4 van de 5 mannen uit het team van Musicalworld homo dus dan slipt er wel eens wat doorheen ja. Het gaat mij in dat filmpje ook niet om de gay krant, al vind ik het natuurlijk wel leuk dat ze een jubileum nummer uitbrengen, maar om Les Mis (beelden en interviews) en om onze moderator Frans. Tja en die is nu een maal gay, werkt voor de gay krant maar ook voor Musicalworld..
Beetje relativeren hoor judaz…..

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 10 ] 29 July 2008 06:19 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Marilena - 29 July 2008 05:29 PM

Daarnaast zijn 4 van de 5 mannen uit het team van Musicalworld homo dus dan slipt er wel eens wat doorheen ja.

Tenminste 1 ervan zou ongeveer hetzelfde zeggen als Guido 😄.

Leuk filmpje, mede door de beelden uit de show. Zelfs een klein stukje Lege stoelen lege tafels is al genoeg om vol te schieten.

En bij deze wil ik de gay-krant feliciteren met hun 600e uitgave.

  [ # 11 ] 29 July 2008 07:05 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  97
Geregistreerd  2007-03-26

Geweldig dat filmpje dank je wel dat je het met ons wilt delen.

Gay-krant gefeliciteerd en van mij mogen jullie bij uitgave 601 nog wat langere filmpjes van Les Mis plaatsen.

  [ # 12 ] 29 July 2008 08:30 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Marilena - 29 July 2008 05:29 PM

nou ik ben het niet helemaal met je eens Judaz hoe jij dat ziet. Feit blijft wel dat in de musical wereld 95 % van de mannelijke acteurs/dansers nu eenmaal homo zijn. Daarnaast zijn 4 van de 5 mannen uit het team van Musicalworld homo dus dan slipt er wel eens wat doorheen ja. Het gaat mij in dat filmpje ook niet om de gay krant, al vind ik het natuurlijk wel leuk dat ze een jubileum nummer uitbrengen, maar om Les Mis (beelden en interviews) en om onze moderator Frans. Tja en die is nu een maal gay, werkt voor de gay krant maar ook voor Musicalworld..
Beetje relativeren hoor judaz…..

Volgens mij heb ik mijn boodschap niet duidelijk gebracht, ik hou er natuurlijk rekening mee dat er zo veel homoseksualiteit is in de musicalwereld, daar gaat het ook niet om. Maar ik vind het een beetje irritant dat er zo te koop mee moeten worden gelopen, zoals dat Footloose gebeuren, nergens voor nodig en het gaat niet over het onderwerp waar je je interview over houdt. Gebruik die informatie voor een ander medium, ik noem maar een forum over homosexualiteit waar een kijkje in de keuken wordt genomen van een musical, maar goed.

Ik vind het absoluut niet erg dat er over zo’n zaken wordt geinterviewd, maar wij zijn tenslotte Musicalworld, beperk je dan ook tot musical.

  [ # 13 ] 29 July 2008 08:50 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  278
Geregistreerd  2008-06-30

Volgens mij heb ik mijn boodschap niet duidelijk gebracht, ik hou er natuurlijk rekening mee dat er zo veel homoseksualiteit is in de musicalwereld, daar gaat het ook niet om. Maar ik vind het een beetje irritant dat er zo te koop mee moeten worden gelopen, zoals dat Footloose gebeuren, nergens voor nodig en het gaat niet over het onderwerp waar je je interview over houdt. Gebruik die informatie voor een ander medium, ik noem maar een forum over homosexualiteit waar een kijkje in de keuken wordt genomen van een musical, maar goed.

Ik vind het absoluut niet erg dat er over zo’n zaken wordt geinterviewd, maar wij zijn tenslotte Musicalworld, beperk je dan ook tot musical.[/quote]

Dit filmpje is just leuk vind ik, zeker voor musicalfans. Die beelden zijn superleuk om naar te kijken. Als een voetbalteam de Gay Krant zou feliciteren zou het hier inderdaag niet op staan.

Maar leuk filmpje. Vooral Wim is supermooi! Die haat in zijn ogen. Fantastisch!

   Handtekening   

If, someone like you, found someone like me, then suddenly, nothing would ever be the same.

  [ # 14 ] 29 July 2008 09:10 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Judaz, ik snap dat je zeurt over het Footloose filmpje.. de associatie met Broke Backmountain was dan ook ver te zoeken.. (alleen cowboyhoeden dan.. maarja dan kan je footloose ook met elke spagettiwestern vergelijken..)

Dit filmpje is niet van musicalworld.nl. Het is niet gemaakt door musicalworld.nl en het is niet gemaakt voor musicalworld.nl.
Het is gemaakt door Frans voor de Gaykrant.
Marilena heeft het hier alleen gepost omdat er beelden van Les Mis voorbij komen.
Zo worden hier wel vaker filmpjes gepost die niks met musicalworld.nl te maken hebben, maar leuk zijn om te kijken omdat er musicaldingen in voor komen.

Ik snap je ergernis, maar die is voor mijn gevoel misplaatst in het topic

[ Gewijzigd: 29 July 2008 09:16 PM by Luuk ]
  [ # 15 ] 30 July 2008 08:29 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2008-07-27

Wat een leuk filmpje zeg, en dan vooral de beelden van Les Miserables 😉

Groetjes, Albertine

   Handtekening   

http://www.freekbartelsfansite.nl