Vraag over Victoria Palace Theatre
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Hallo,

Wij willen graag voor ons bezoekje aan Londen van tevoren kaartjes voor de musical Billey Elliot reserveren. Dit omdat wij op 20 december aankomen en dat de laatste dag is dat Billy Elliot draait in december. We willen het risico niet lopen dat we daar niet heen kunnen. Voor de overige dagen maken wij gebruik van alle tips dit hier op het forum staan…‘s morgens bij het theater e.d.

Alleen nu kwamen we een plattegrond tegen van het theater.

Nu vroegen wij ons af of iemand hier weet hoe het zit met de nummering.
Is het zo simpel als het lijkt?

A = rij 1
B = rij 2
C = etc…

Alvast bedankt!

  [ # 1 ] 03 August 2008 12:27 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ja zo simpel is het : ) Op http://www.theatremonkey.com staan meer gedetailleerde zaalplattegronden en allerlei tips over de beste plaatsen.
Wat raar overigens dat na 20 december nog niet te boeken is. Kan het niet zijn dat die data later in de verkoop gaan ? Ik kan me haast niet voorstellen dat zo’n populaire musical in het drukke toeristenseizoen rond de feestdagen niet speelt.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 2 ] 03 August 2008 12:31 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

eastwick - 03 August 2008 12:27 PM

Ja zo simpel is het : ) Op http://www.theatremonkey.com staan meer gedetailleerde zaalplattegronden en allerlei tips over de beste plaatsen.
Wat raar overigens dat na 20 december nog niet te boeken is. Kan het niet zijn dat die data later in de verkoop gaan ? Ik kan me haast niet voorstellen dat zo’n populaire musical in het drukke toeristenseizoen rond de feestdagen niet speelt.

De volgende speeldag staat voor januari.
Net of ze even wat daagjes vrij hebben.

  [ # 3 ] 03 August 2008 01:40 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Als ik de kaart van Theatremonkey bekijk, is het volgens mij inderdaad gewoon Stalls rij A = 1, B = 2 t/m V en dan bij de Dress Circle begint het weer bij A.

http://www.theatremonkey.com/VICTORIAPALACEstalls.htm

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 4 ] 03 August 2008 01:46 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Heb trouwens eens rondgekeken op verschillende sites, maar er zit best wel een prijsverschil in zeg.
En dan kijk ik naar dezelfde soort plaatsen (stalls).

  [ # 5 ] 04 August 2008 11:55 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Ik heb 1e rij gezeten op het 1e balkon. Daar zit je een stuk beter dan beneden in de zaal.

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 6 ] 04 August 2008 12:00 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Mo - 04 August 2008 11:55 AM

Ik heb 1e rij gezeten op het 1e balkon. Daar zit je een stuk beter dan beneden in de zaal.

Ik heb op de tweede rij van het balkon gezeten. Nog beter (naar mijn mening:P)
Op de eerste rij heb je namelijk de leuning voor je neus, op de tweede rij kijk je er precies overheen.

Door dat we op de tweede rij zaten en de eerste rij lager ligt, hadden we geen hoofden voor ons, geen leuning, dus perfect zicht op het podium. Oke het is wat verder weg, maar toch goed genoeg.

Dit was ons zicht (ongeveer)

  [ # 7 ] 04 August 2008 12:50 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  177
Geregistreerd  2003-03-16

Ik heb ook bij Billy Elliot op het tweede balkon gezeten. je zag het goed, maar als je lang bent (ik ben 1.90 meter) dan zou ik het niet doen. Mijn vriend en ik hadden allebei de volgende dag net onder onze knieen blauwe plekken omdat je daarmee tegen de stoel voor je aan zit.

Het zijn hele kleine plekjes. Als je Billy heel graag wilt zien dan zou ik voor plaatsen beneden en voor in de zaal gaan, in de Stalls dus. heb je naast in mijn ogen beter zicht, ook gewoon meer beenruimte!

Als wij weer in londen zijn gaan we zeker nog een keer naar Billy en dan tast ik wel even diep in de buidel voor goede stallss plaatsen want dat is het meer dan waard!

   Handtekening   

Be never to busy to be beautifull

  [ # 8 ] 04 August 2008 01:05 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik kies ook altijd voor plaatsen in de stalls niet voor de dress circle of hoger. Theatremonkey is wat dat betreft mijn bijbel omdat daar veel ervaringen van medetheaterbezoekers staan.

Wat ‘Billy Elliot’ betreft heb ik tot nu toe altijd plaatsen gehad op rij D of E (via SeeTickets)naast of vlakbij het gangpad. Die bieden perfect zicht op het toneel, dichtbij maar toch ook een goed overzicht. Het is uiteraard allemaal afhankelijk van je budget en wat je ervoor over wilt hebben, maar die paar keer per jaar in Londen zit ik graag goed 😊

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 9 ] 04 August 2008 02:41 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Ga eens rondkijken.
Seetickets zei je.
Daar ben ik nog niet geweest.