3 of 3 |  < 1 2 3
Londen, van te voren reserveren?
  [ # 31 ] 09 August 2008 07:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Heeft iemand ervaring met de ‘day seats’ voor het National Theatre ? Ik las op de site dat ze vanaf 09.30u bij de box office in de verkoop gaan maar heb geen idee hoe groot de belangstelling is voor populaire voorstellingen.
Ik wilde graag boeken voor ‘War Horse’ maar op de data dat ik kan, is deze voorstelling al uitverkocht. Ook als iemand tips heeft over sites die ook de kaarten voor het NT verkoopt hoor ik het graag.
Bedankt alvast
Theo

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 32 ] 09 August 2008 09:42 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

lisaatje - 09 August 2008 04:00 PM
jitsketje - 09 August 2008 03:47 PM

14aug. heb ik nog een vrije dag, die ik wel wil opvullen nog met een musical, en dan bij tkts wil kijken. Welke musicals zijn aan te raden? Ik zelf zou bijv. wel graag nog naar Joseph willen. Maar weet niet of dat wel lukt zo last minute, zelfde voor Wicked. Dus maar niet teveel hoop op die 2 zetten hiervoor.

Een vriend van mij is vorige week in Londen geweest en bij hem is het zowel bij Wicked als bij Joseph gewoon gelukt, dus wie weet…

Is die vriend van jou tegen de volle prijs naar Josep gegaan of juist met korting? Als ik bij TKTS op de site kijk is Joseph iedere dag alleen voor de volle mep (incl. toeslag), dus 62,50 pond per kaart (in plaats 60 pond als normale prijs). Hierbij ga ik wel even uit van de eerste rangskaarten. Ik wil er ook graag heen, maar vind 62,50 pond wel erg veel geld.

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 33 ] 09 August 2008 10:03 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Eerste rang voor ‘Joseph’ is maar 45 tot 49.50GBP hoor 😊 ... Voor zover ik weet is ‘Joseph’ nooit bij TKTS te koop omdat het, net als ‘The Sound Of Music’ destijds met Connie Fisher, een grote publiekstrekker is. De afgelopen periode waren er wel aanbiedingen omdat Lee Mead met vakantie was.

[ Gewijzigd: 09 August 2008 10:07 PM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 34 ] 10 August 2008 07:38 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

Je hebt gelijk, ik was in de war met Billy Elliot 😊
We gaan het gewoon proberen bij het theater en anders hebben we pech gehad. Er zijn nog genoeg andere voorstellingen. The Sound of music staat inmiddels wel bijna dagelijks bijTKTS viel me al op.

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 35 ] 10 August 2008 08:37 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ja ik was ook aan het twijfelen maar kon me nog herinneren dat ik voor ‘Joseph’ minder betaald had. De winnaars van de BBC programma’s blijven grote publiekstrekkers, voor ‘Oliver’ dat pas in december van start gaat is het nu al lastig om mooie kaarten te krijgen. En wat ‘Billy Elliot’ betreft die is het geld dubbel en dwars waard.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 36 ] 10 August 2008 02:52 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Mijn favoriete site voor AL deze vragen blijft http://www.theatremonkey.com Ze bieden daar een overzicht van alle lopende kortingsacties en geven je advies over waar je beter wel of niet kunt zitten.

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 37 ] 11 August 2008 07:45 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

Oooh, nog 1 dag te gaan voor ik naar Londen vertrek en de twijfel slaat toe!! Heb net de filmpjes op Musicalworld.tv gezien en Never Forget trekt me toch ook wel. Omdat we Les Mis en de Phantom al geboekt hebben en we ook nog wat van Londen willen zien, blijven er nog maar 2 avonden over waarin ik eigenlijk wel 6 musicals wil zien (wat een luxeprobleem).

In de reportage van Musicalworld.tv zag ik bij TKTS enorme rijen staan. Wat kan ik beter doen: achteraan sluiten of naar de ticketbooth van het betreffende theater gaan? Heeft iemand op de valreep hier nog tips over?

Thanks!

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 38 ] 11 August 2008 09:05 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Musicallon - 11 August 2008 07:45 AM

Oooh, nog 1 dag te gaan voor ik naar Londen vertrek en de twijfel slaat toe!! Heb net de filmpjes op Musicalworld.tv gezien en Never Forget trekt me toch ook wel. Omdat we Les Mis en de Phantom al geboekt hebben en we ook nog wat van Londen willen zien, blijven er nog maar 2 avonden over waarin ik eigenlijk wel 6 musicals wil zien (wat een luxeprobleem).

In de reportage van Musicalworld.tv zag ik bij TKTS enorme rijen staan. Wat kan ik beter doen: achteraan sluiten of naar de ticketbooth van het betreffende theater gaan? Heeft iemand op de valreep hier nog tips over?

Thanks!

Hangt er een beetje van af welke shows je wilt gaan boeken. Bij TKTS zijn namelijk niet alle shows in de verkoop. Kwa drukte bij TKTS valt het best mee. Ik kan je aanraden om in het begin van de middag naar TKTS te gaan….gegarandeerd succes!

Ticketbooths bij theater kunnnen ook erg voordelig uitpakken….helemaal als je student bent.

Nog een extra tip: Ga naar de musical Marguerite!!

Veel Plezier!

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 39 ] 11 August 2008 09:12 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Je kunt natuurlijk ook vroeg naar TKTS staan, dan sta je ook wel lang te wachten (ze zijn dan nog niet open) maar je bent wel één van de eerste, met alle keus en de relatief beste plekken. Overigens heeft TKTS ook nog minstens 1 maar ik dacht zelfs 2 andere verkooppunten in Londen, al weet ik zo niet waar. Je zou kunnen gokken dat de rijen daar korter zijn (want minder bekend) en daarheen gaan.

Als ik nu in Londen zou zijn, zou ik zeker naar Never Forget gaan. De show is leuk; ik heb m op DVD gezien. En dat zou voor jou misschien weer een reden kunnen zijn om een andere show te bekijken en van Never Forget de DVD te kopen (gewoon bij HMV of Virgin of zo). Deze was zeker bij 1 van deze ketens niet duur toen ik m kocht (ik meen iets van 8 a 10 pond).
Dé show voor mij in Londen is Billy Elliot. Maar met twee van die drama’s die je nu op de lijst hebt staan kan Hairspray (en deze Never Forget) ook een aangenaam contrast vormen. En staat Spamalot erbij op je lijst van 6; neem die dan. De kans dat je deze anders nog te zien krijgt is vast zo goed als nul.

  [ # 40 ] 11 August 2008 09:39 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

TKTS heeft inderdaad nog 1 verkooppunt (in Brent Cross Shoppingcenter), maar die heb ik nog niet helemaal op de kaart kunnen ontdekken. Ga ik daar ter plekke wel achteraan.
Jeroen, jij maakt het me nog moeilijker, haha. Ik had Spamelot er namelijk nog niet bij staan. Denk dat ik je advies van Never Forget op DVD kopen maar opvolg, dat biedt weer mogelijkheden voor andere musicals 😊
Marguerite stond inderdaad ook op het lijstje, evenals Joseph, Billy, Hairspray, West Side Story, We Will Rock You en Chicago (wil mijn zusje graag heen, die kon er in Nederland geen genoeg van krijgen en de cd draait ze nog steeds grijs. Nu wil ze hem graag in de originele Engelse versie zien, dus ben bang dat ik daar niet onderuit kom).

Als ik het goed begrijp kan ik voor de shows die gewoon bij TKTS verkocht worden het beste daar in de rij gaan staan en voor de andere die daar niet verkocht worden naar het theater? Of scheelt het, voor de bij TKTS verkochte tickets, heel veel als je bij de ticketbooths van het theater koopt?

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 41 ] 11 August 2008 02:05 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2003-06-02

Haai,

Vanavond vertrek, oeh kan bijna niet meer wachten.
Zit nog steeds erg te twijfelen of ik wel of niet ook nog last minute ergens heen zou gaan. Want misschien is het ook wel leuk om 1 avond gewoon van Londen te genieten, ipv alle 3 de avonden in het theater te zitten. Maar goed ik bekijk het daar nog wel even! Want zo vaak ben je nou ook weer niet in Londen, dus moet ook wel weer mijn kansen pakken.
Billy Elliot was mijn grootste wens, dus die ga ik absoluut zien deze trip, dus wat dat betreft is het al super!

Welk hotel zit jij MusicalLon? Wie weet zie ik je nog voorbij komen, haha.

Kus

  [ # 42 ] 11 August 2008 02:30 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Jeroen - 11 August 2008 09:12 AM

En staat Spamalot erbij op je lijst van 6; neem die dan. De kans dat je deze anders nog te zien krijgt is vast zo goed als nul.

Hoezo? Hij kom toch naar Keulen 😉. Of bedoelde je dat anders 😊.

  [ # 43 ] 11 August 2008 02:54 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Marik - 11 August 2008 02:30 PM
Jeroen - 11 August 2008 09:12 AM

En staat Spamalot erbij op je lijst van 6; neem die dan. De kans dat je deze anders nog te zien krijgt is vast zo goed als nul.

Hoezo? Hij kom toch naar Keulen 😉. Of bedoelde je dat anders 😊.

Voor een absolute fan van Monty Python & the Holy Grail (als ik) is de voorstelling in het engels wel een absolute must; dan kun je (in je hoofd) sommige van de musicalteksten woord voor woord meepraten. En ik neem toch aan dat ie in Keulen in het Duits wordt.

  [ # 44 ] 11 August 2008 04:48 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

jitsketje - 11 August 2008 02:05 PM

Haai,

Vanavond vertrek, oeh kan bijna niet meer wachten.
Zit nog steeds erg te twijfelen of ik wel of niet ook nog last minute ergens heen zou gaan. Want misschien is het ook wel leuk om 1 avond gewoon van Londen te genieten, ipv alle 3 de avonden in het theater te zitten. Maar goed ik bekijk het daar nog wel even! Want zo vaak ben je nou ook weer niet in Londen, dus moet ook wel weer mijn kansen pakken.
Billy Elliot was mijn grootste wens, dus die ga ik absoluut zien deze trip, dus wat dat betreft is het al super!

Welk hotel zit jij MusicalLon? Wie weet zie ik je nog voorbij komen, haha.

Kus

Wij zitten in Hotel St Giles (om de hoek van het theater waar WWRY draait) bij metrostation Tottenham Court Road. Waar zit jij? Veel plezier en wie weet komen we elkaar tegen.

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

 < 1 2 3
3 of 3