3 of 3 |  < 1 2 3
Musicalworld.nl krijgt een 8.6!
  [ # 31 ] 04 September 2008 01:23 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

Het recenseren van een website is in wezen niks anders dan het recenseren van een voorstelling: het is en blijft subjectief!!

Mensen kunnen niet objectief zijn, testen wel. Waarom krijgt de ene technische kapstok (hoe noem je dat?!) een beter oordeel dan de ander?! Omdat de recensent de ene fijner vind werken dan de ander. Laat je een panel huisvrouwen beslissen wat het beste inlegkruisje is, dan zullen ze ook afgaan op hun gevoel en ervaring. Ga je kijken naar absorptievermogen, dan kun je objectief aangeven welk inlegkruisje beter is, maar dan ook ècht alleen op het gebied ‘absorptievermogen’!

Je kunt bezoekersaantallen vergelijken, aantal fora, aantal berichten, activiteit, maar dat zegt dan weer niks over de kwaliteit. Kortom, ik moet, als rechtgeaarde wetenschapper, HansP gelijk geven, het is appels met peren vergelijken. Neemt niet weg dat er geen verbeteringen plaats kunnen vinden. En ik snap niet waarom we verbeterpunten niet bespreekbaar kunnen maken. Kun je niet leren van eigen en andermans fouten? Uiteraard wel in positief kritische zin, elkaars site afkraken vind ik geen stijl.

Ergens vind ik het dan ook wel van respect getuigen dat beide andere sites een reactie geven in dit topic, zonder meteen al te negatief te worden. Uitzondering is natuurlijk de zijstap van MF naar MS, maar dat zien we door de vingers… 😉

[ Gewijzigd: 04 September 2008 02:54 PM by lotje ]
   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl

  [ # 32 ] 04 September 2008 01:55 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

lotje - 04 September 2008 01:23 PM

Uitzondering is natuurlijk de zijstap van MW naar MS, maar dat zien we door de vingers… 😉

pardon???

[ Gewijzigd: 04 September 2008 02:00 PM by Ronny ]
   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 33 ] 04 September 2008 02:54 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

Ronny - 04 September 2008 01:55 PM
lotje - 04 September 2008 01:23 PM

Uitzondering is natuurlijk de zijstap van MW naar MS, maar dat zien we door de vingers… 😉

pardon???

Mea Culpa! MW = MF uiteraard… :ohoh:

   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl

  [ # 34 ] 04 September 2008 05:26 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Marilena - 02 September 2008 08:58 PM

sorry maar daar ben ik het toch niet helemaal mee eens Heidi. Ik ken die opmerking ook, dat er bij ons ook gediscusieerd wordt over andere onderwerpen, maar laten we eerlijk zijn; we hebben nou eenmaal een off topic. Ik vind het dan ook niet terecht om de off topic als richtlijn voor ons forum te gebruiken. Naast de off topic hebben we 7! subfora die over musical /theater gaan en een officiele en officieuze meetingbox die 9 van de 10 x ook over theater gaat.

Ik denk dat wij met z’n allen juist heel erg ons best doen om on topic te discusieren, hoe vaak sturen we elkaar (en daarmee bedoel ik veel mensen op ons forum en niet alleen de moderators) elkaar aan om weer on topic te gaan.

Kortom ik vind die opmerking dat wij veel off topic berichten hebben totaal uit zijn verband wordt getrokken… Maar goed, neemt niet weg dat ze ons forum (waarschijnlijk) niet hebben meegenomen in de beoordeling, al ben en blijf ik blij met die 8.6 natuurlijk 📣

Nou nou, ik zeg ook niet dat à­k het er mee eens ben 😉  Ik stelde me alleen de vraag of dat idee misschien te maken kan hebben gehad met de beoordeling van het forum.
Ik vind het off-topic gedeelte juist erg gezellig! Van mij mag het blijven!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 35 ] 05 September 2008 09:17 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2006-09-12

Nog even terzijde: bovenstaande reacties van mij zijn ook mijn meningen, niet van andere collega’s.

 < 1 2 3
3 of 3
‹‹ Producties      Belle Vue Cabaret ››