Interesse
change_status
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  29
Geregistreerd  2009-01-08

Zoals ik al in mijn intro in offtopic heb gezet , ben ik op zoek gegaan naar eventuele manieren om te leren zingen/dansen etc , kortom om iets te leren over musical spelen.
Nu vroeg ik mij af hier mensen zijn die mij raad kunnen geven.
En dan vraag ik de harde waarheid , gewoon zoalstie is:)
Want ik vraag me af, ik heb 0 ervaring in zang en dans, en mijn enige ervaring is die in de muziek qua instrument(ik speel al 8 of 9 jaar saxofoon) Of er dan nog enige kans of nut heeft een zangstem te ontwikkelen of iets ? En als ik dans wil doen , wat voor danscursus zou ik dan moeten doen voor een musical ? Jazz ? Klassiek ? allebei ? of zijn daar speciale opleidingen voor(en dan niet de musical academy want daar kom ik denk ik niet op 😛)
En zijn er ook evenementen voor mensen waar je bijvoorbeeld een aantal oefeningen doet met een zangdocent(e) en die dan aangeeft of je het moet vergeten of dat je wel verder kan oefenen ? of hoe zit dat ? Want ik neem aan dat niet iedereen zang kan leren?

De reden waarom ik dit vraag is omdat ik sinds ik me derin heb verdiept en info ben gaan zoeken en meer naar de musicals wil in theaters, ook steeds meer en meer een gevoel heb in mijn lichaam van dat wil ik ook. Dat is niet te beschrijven eigenlijk, maar het is een gelukzalig gevoel waardoor ik wel veel overheb om het uit te zoeken en te proberen.

Ik hoop duidelijk genoeg te izjn, het zijn een hoop vragen in 1 keer
Mocht er iets niet duidelijk zijn kun je het natuurlijk altijd vragen

   Handtekening   

Groetjes, Tomas
http://img358.imageshack.us/img358/7545/backgroundez3.jpg

  [ # 1 ] 08 January 2009 04:13 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Hey Tomas,