3 of 3 |  < 1 2 3
Cabaret
  [ # 31 ] 21 January 2009 09:45 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Veertje - 17 January 2009 01:46 PM

Klopt, bij Evita word er (echt!!!) gerookt.
Lijkt me niet dat mensen om zo’n reden weglopen.
Ikzelf heb astma, maar had er gelukkig geen last van, en zo wel heb ik mijn medicijnen 😄

Ik heb ook medicijnen, maar dat mag niet de reden zijn dat ze mogen roken op het podium.
Heb er echt last van.

  [ # 32 ] 21 January 2009 11:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Weet ik, ik zeg ook niet dat dat voor iedereen helpt 😉


Ik weet nu zeker dat ze bij Cabaret NIET roken.
Bij Sally doet haar aansteker het (wat Monique al zei) idd elke keer niet, en Sabine (eh, help… rol naam kwijt) heeft een nep sigaret (die wel “rookt”, maar dat is als ze erin blaast :tong:).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 33 ] 22 January 2009 05:43 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

RoosjeBertens - 21 January 2009 09:45 PM
Veertje - 17 January 2009 01:46 PM

Klopt, bij Evita word er (echt!!!) gerookt.
Lijkt me niet dat mensen om zo’n reden weglopen.
Ikzelf heb astma, maar had er gelukkig geen last van, en zo wel heb ik mijn medicijnen 😄

Ik heb ook medicijnen, maar dat mag niet de reden zijn dat ze mogen roken op het podium.
Heb er echt last van.

Toen ik op rij 1 zat bij Evita kon ik de sigaretterook ruiken, maar die fakkels maakten veel meer rook en daar heb ik niets van gemerkt.

Bij Les Mis ruik je ook wel eens wat kruitdamp.

  [ # 34 ] 22 January 2009 08:23 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Hanstmf - 22 January 2009 05:43 AM
RoosjeBertens - 21 January 2009 09:45 PM
Veertje - 17 January 2009 01:46 PM

Klopt, bij Evita word er (echt!!!) gerookt.
Lijkt me niet dat mensen om zo’n reden weglopen.
Ikzelf heb astma, maar had er gelukkig geen last van, en zo wel heb ik mijn medicijnen 😄

Ik heb ook medicijnen, maar dat mag niet de reden zijn dat ze mogen roken op het podium.
Heb er echt last van.

Toen ik op rij 1 zat bij Evita kon ik de sigaretterook ruiken, maar die fakkels maakten veel meer rook en daar heb ik niets van gemerkt.

Bij Les Mis ruik je ook wel eens wat kruitdamp.

Die kruitdamp vind ik juist geweldig! Die lucht maakt dat je het gevoel hebt midden op de barricades te staan. De euforie die ik dan voel, heerlijk!

*laat zich een beetje gaan, excuses*  📣

  [ # 35 ] 22 January 2009 08:43 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Faatijn - 22 January 2009 08:23 AM

Die kruitdamp vind ik juist geweldig! Die lucht maakt dat je het gevoel hebt midden op de barricades te staan. De euforie die ik dan voel, heerlijk!

*laat zich een beetje gaan, excuses*  📣

Jaaaa inderdaad!!! Gisteren weer zooo genoten 📣


sorry verkeerde topic, maaruhh *zit nog na te genieten* 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 36 ] 22 January 2009 02:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Hanstmf - 22 January 2009 05:43 AM

Toen ik op rij 1 zat bij Evita kon ik de sigaretterook ruiken, maar die fakkels maakten veel meer rook en daar heb ik niets van gemerkt.

Bij Les Mis ruik je ook wel eens wat kruitdamp.

Je hebt natuurlijk rook en rook 😉
Sigarettenrook of rook van vuur is heel anders, vooral long-patiƫnten kunnen daar geheel anders op reageren.
Van wat rook van een fakkel heb ik geen last, maar loop ik langs een paar huizen waar de openhaard aan staat en ik kan bijna naar mijn medicijnen grijpen.

Van de kruitdamp bij Les Mis heb ik overigens ook geen last (geweldig juist, haha!).


Maar goed, we gaan errug off-topic nu.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 37 ] 07 February 2009 10:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  416
Geregistreerd  2006-11-20

Eerder heb ik al een try-out van deze voorstelling gezien en vandaar dat ik er nieuwsgierig naar was naar hoe het zou zijn als de cast goed in hun rollen zou zitten.
Vandaar dat ik gisterenavond naar Cabaret in Tilburg ben gegaan en ik vond het helemaal top.
Waar de versie met Pia en Ara meer als “showtime” op me over kwam vond ik de ietswat sobere aanpak van deze versie toch mooier.

Omdat ik hier de hele discussie over het roken al eerder had gelezen heb ik er eens extra op gelet. En ik vond het best grappig om te zien dat Sally’s aansteker het elke keer niet deed.
😄

   Handtekening   

Eigenlijk heet ik gewoon Jacko..

 < 1 2 3
3 of 3