Honk! lyrics gezocht
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2009-02-23

Ik ben al een tijdje tevergeefs het internet aan het rondsurfen in de hoop de Nederlandstalige songteksten te vinden van de musical Honk!. Aan Engelstalige lyrics ontbreekt het me niet, maar die zoek ik dus niet. Ik had mijn hoop gevestigd op de officiële site van de musical, maar die blijkt niet meer actief te zijn.

Is er iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt!

Wendy

[ Gewijzigd: 23 February 2009 08:09 PM by duveltje ]
  [ # 1 ] 24 February 2009 07:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Volgens mij zijn die nooit vrijgegeven.. Mocht je ze weten te krijgen zou je me dan willen PM-en?

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 2 ] 24 February 2009 07:38 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Welk nummer zocht je?

Ik weet dat er wel een Nederlandse vertaling beschikbaar is via de Almo, maar dat is niet de vertaling van Allard Blom, helaas.

  [ # 3 ] 25 February 2009 08:48 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2009-02-23

Bedankt voor je reactie. Eigenlijk zo goed als alle nummers. Binnenkort ga ik naar een amateurgezelschap kijken dat Honk! brengt en ik weet uit ondervinding dat ik meer kan genieten als ik vooraf de teksten al eens heb doorgenomen.

Ondertussen heb ik de Engelstalige cd al wel, maar dat is toch niet hetzelfde…

  [ # 4 ] 26 February 2009 10:48 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

duveltje - 25 February 2009 08:48 PM

Bedankt voor je reactie. Eigenlijk zo goed als alle nummers. Binnenkort ga ik naar een amateurgezelschap kijken dat Honk! brengt en ik weet uit ondervinding dat ik meer kan genieten als ik vooraf de teksten al eens heb doorgenomen.

Ondertussen heb ik de Engelstalige cd al wel, maar dat is toch niet hetzelfde…

En weet je zéker dat die amateurgroep de vertaling van Allard Blom gaat gebruiken? Dat lijkt me namelijk vrij sterk, maar het kan natuurlijk 😊

  [ # 5 ] 26 February 2009 11:47 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2009-02-23

Nee, dat weet ik niet zeker, maar dat maakt eigenlijk niet uit, gelijk welke Nederlandstalige teksten zouden ok zijn.

Wat ik ondertussen wel zeker weet, is dat de lyrics nooit op het internet zijn verschenen en dat ook nooit zullen doen. Dit heb ik namelijk net vernomen van ‘3 and a crowd’.

Ik kan dus enkel nog hopen op een wonder 😉