2 of 2 |  < 1 2
WISH I WERE HERE
  [ # 16 ] 08 February 2010 02:51 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Goh, ja, ik wil ook naar New York voor Next to Normal! Maar dat zit er voor mij helaas niet in, vrees ik..

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 17 ] 08 February 2010 07:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Aah alvast veel plezier Chitra! Laat alsjeblieft weten hoe het was 📣

En Para, Next to Normal is in ieder geval een goede reden om te gaan 😉 Ik hoop dat de dag ook een keer voor jouw komt (dat klinkt echt heel dramatisch haha, maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel. En misschien is Alice Ripley wel gewoon zo gek om Nederlands te leren? Je weet het nooit met haar…)

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 18 ] 08 February 2010 07:40 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Hahaha, ik houd hoop. Misschien in de herfst een keertje, omdat m’n ouders het zo stoer van me vinden dat ik elke dag heen en weer reis naar Amsterdam. Of omdat ze blij zijn dat ik het huis nog niet uit ben. :engel:

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 19 ] 09 February 2010 06:07 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  177
Geregistreerd  2003-03-16

E.Y. - 14 January 2010 05:19 PM

“Broadway Bedevaart 4-12 januari 2010”

Helaas ’s middags de Wicked lottery verloren, maar deze (relatief korte) show deed Wicked zeker even vergeten. Het verhaal is op zijn zachts gezegd best vreemd.

Feel free to ask any questions 😊

Kun je mij uitleggen hoe de wicked lottery werkt? Ga volgende week naar New york. Mag iedereen mee doen aan die loterij of is het allleen voor studenten? Om welke plaatsen gaat het dan en wat kosten de kaartjes dan?

Hoor graag van je! Alvast bedankt!

   Handtekening   

Be never to busy to be beautifull

  [ # 20 ] 09 February 2010 06:41 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Hoi, bij Wicked mag iedereen mee doen. Volgens internet (niet eigen ervaring dus) is het de eerste rij, 28 stuks. Je betaalt dan 26,50 CONTANT - echt, alleen contant - voor een kaartje.

Vanaf 2 uur voor de show verzamelt iedereen die mee wil doen voor het theater, wat bij het Gershwin op een soort parkeergarage lijkt. Dan mag je je naam (en evt. aantal tickets dat je wilt, maximaal 2) opschrijven en gaan ze er een half uur later kaartjes uit trekken. Als je dan genoemd wordt mag je naar voren stappen, wordt je ID een aantal keer gecontroleerd en zodra alle stoelen vergeven zijn kunnen de winnaars hun kaartjes kopen, beginnend bij wie als eerste genoemd was.

Meer informatie over rush en lottery op Broadway kan je hier vinden: http://www.playbill.com/celebritybuzz/article/82428-Broadway-Rush-Lottery-and-Standing-Room-Only-Policies

Het aantal mensen voor de Wicked loterij (heb ze 3x zien staan) was wel steeds erg groot. Volgens mij kunnen de niet-winnaars ook nog proberen in de cancellation line kaartjes te kopen, maar dat weet ik niet zeker. Helaas (voor ons) wordt Wicked niet bij TKTS verkocht.

Ik hoop dat het zo duidelijk hebt, als je nog meer vragen hebt moet je het maar zeggen! En veel plezier alvast in New York 📣

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 21 ] 10 February 2010 04:00 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  141
Geregistreerd  2005-03-14

Wat een mooie verslagen!

 < 1 2
2 of 2