Jason Robert Brown komt naar Duitsland
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Jason Robert Brown zal 20 september 20.00 uur een optreden verzorgen in het TUI Operettenhaus in Hamburg. Hij zal daar een selectie spelen van nummers uit zijn werk, waaronder Songs for a New World, The last five Years, Parade en 13.

Naast Brown treden ook andere (musical)sterren op, waaronder Willemijn Verkaik, Pia Douwes en Alexander Klaws (Duitse Tarzan).

Nummers van Jason Robert Brown zijn in het algemeen populairder bij musicalstudenten dan bij het publiek. Misschien komt dit doordat zijn muziek ook wel eens als ‘moeilijk’ wordt bestempeld. Sommigen zien hem als opvolger van Stephen Sondheim.

Willemijn Verkaik heeft vorig jaar op 13 en 14 december met enkele collega’s in Stuttgart Songs for a New World integraal uitgevoerd. En zelf mag ik mij gelukkig prijzen dat ik op 14 juni aanwezig was bij ook een integrale uitvoering van Songs ...World, maar dan als eindexamenvoorstelling van Sandor Sturbl en Sofie Dirkx (mmv. Juta Bolsius en Remko Harms).

In Nederland is Brown natuurlijk het meest bekend van zijn musical The last five Years.

Tickets (1e rang 55,40 excl. verzendkosten) zijn te boeken bij http://www.ticketonline.com
Directe link:
http://www.ticketonline.com/de/de/affiliate/stagenl/production/234852-Jason+Robert+Brown+in+Concert/

Ik houd me aanbevolen als Brown ook naar Nederland komt, liefst ook met Willemijn en Pia, en dan bijvoorbeeld ook met de al hierboven genoemde Remko Harms.

  [ # 1 ] 18 August 2010 09:23 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Wooooow… dit is echt… WOW!
Ik ga even kijken of ik hier bij kan zijn!! Dit is echt… ja, dit wil ik meemaken!

(sorry, ben even overrompeld door dit bericht… *zucht*)

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 2 ] 19 August 2010 10:42 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

*checkt agenda* Ja ik ben vrij dan..

Pff hmm.. Dit klinkt wel heel erg tof.. Jammer dat Hamburg dan weer net uit de route is

  [ # 3 ] 19 August 2010 08:48 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

24 en 25 september komt hij ook naar het Garrick Theatre in Londen!

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 4 ] 19 August 2010 09:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

chitra - 19 August 2010 08:48 PM

24 en 25 september komt hij ook naar het Garrick Theatre in Londen!

Brown wel met Broadway-actrice Anika Noni Rose, maar geen Willemijn of Pia.