Macbeth
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

http://twitpic.com/2gevqe

Onder leiding van de theatermakers Oscar de Boer en Hester Schrofer komt een groep van 25 spelers samen in de klassieker Macbeth. De combinatie van Oscar & Hester, van tekst & fysiek, van klassiek repertoire & muziektheater en van jeugdig enthousiasme & ervaring, maakt Shakespeare’s meest bloederige werk tot een waar theaterspektakel.

Macbeth wordt gespeeld door musicaltheaterstudenten en professionals, waaronder Ara Halici (Cabaret; Piaf; Ja Zuster, Nee Zuster), Hilke Bierman (Op Hoop van Zegen; Les Misérables; Allo, Allo), Mareille la Bohm (Prikkebeen; De Jodenverraadsters) en Juta Bolsius (Home; Cats).

Voorstellingen
za 21 augustus — 20.00 uur
zo 22 augustus — 14.00 uur & 20.00 uur
ma 23 augustus— 20.00 uur
wo 25 augustus — 20.00 uur

Prijs
€12,50

Reserveren
Kaartjes kunnen worden gereserveerd via de kassalijn van Het Werkteater: 020-3308832 of via .(JavaScript must be enabled to view this email address)

NB wij hebben gemerkt dat ons systeem niet alle reserveringen op de juiste manier verwerkt. Reserveer dus alleen telefonisch of via .(JavaScript must be enabled to view this email address) en niet via de knop om kaarten te reserveren onderaan deze pagina.

[ Gewijzigd: 20 August 2010 09:44 AM by RoosjeBertens ]
  [ # 1 ] 20 August 2010 10:45 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1251
Geregistreerd  2009-08-13

‘k Ga maandag, ben benieuwd!

  [ # 2 ] 21 August 2010 11:04 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

Ik vraag me af of dit echt binnen de musical valt, ik denk dat er eerder muziektheater ‘slash’ toneel te verwachten is. Mocht je er vandaag nog heen willen zijn er kaarten voor de helft van de prijs te verkregen bij de Last Minute Ticket Shop in de Stadschouwburg van Amsterdam. http://www.lastminuteticketshop.nl/. Ook voor de rest van de voorstellingen kunnen kaarten hiervoor worden aangeboden voor iets meer dan 6 euro. Het beste kun je de site in de gaten houden vanaf 12 uur ‘s middags.

  [ # 3 ] 21 August 2010 11:33 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

YokiPerzik - 21 August 2010 11:04 AM

Ik vraag me af of dit echt binnen de musical valt, ik denk dat er eerder muziektheater ‘slash’ toneel te verwachten is. Mocht je er vandaag nog heen willen zijn er kaarten voor de helft van de prijs te verkregen bij de Last Minute Ticket Shop in de Stadschouwburg van Amsterdam. http://www.lastminuteticketshop.nl/. Ook voor de rest van de voorstellingen kunnen kaarten hiervoor worden aangeboden voor iets meer dan 6 euro. Het beste kun je de site in de gaten houden vanaf 12 uur ‘s middags.

Er stond muziektheater.
Vandaar dat ik het toch hier geplaatst heb.
Mocht het topic hier niet op z’n plaats zijn mag die verplaatst worden hoor.

Ik ga maandag een kijkje nemen.
Heb wel gereserveerd, maar jouw tip is inderdaad welkom.
Niet aan gedacht.

  [ # 4 ] 22 August 2010 08:42 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1251
Geregistreerd  2009-08-13

Hier kun je een (heel positief) verslag vinden: http://www.musicalsites.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=1431:mooie-macbeth-in-werktheater&catid=9:nieuws-flash&Itemid=7

  [ # 5 ] 22 August 2010 12:23 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Zoals al duidelijk was uit het interview dat je sinds gisteren op de homepage kunt lezen is dit een toneelstuk met wat muzikale momenten. Muziektheater is denk ik al te veel muziek.  Inmiddels is aan het artikel ook een korte recensie toegevoegd.

Vandaar ook de verplaatsing naar overige podiumkunsten

  [ # 6 ] 23 August 2010 11:05 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Fantastsich!

Ik zou zeggen…woensdagavond niets te doen…ga dan naar Macbeth.
Iets wat je niet mag missen.

PS: Toen ik hierheen ging heb ik mezelf even ingelezen. Ken je het verhaal niet, dan zou ik je dit zeker aanraden.