Spelers voor Les Miserables
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2009-07-22

Theatergroep Spot speelt in september 2012 de musical “Les Miserables” in het Haagse Theater aan het Spui. Nieuw talent is bij ons altijd welkom en kan zich aanmelden voor de audities die eind oktober en begin november plaats gaan vinden. Kijk voor meer informatie op http://www.theatergroepspot.nl of mail naar .(JavaScript must be enabled to view this email address)

Wij repeteren altijd op vrijdagavond in Den Haag.

  [ # 1 ] 18 October 2011 11:00 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Ik neem aan dat we met een andere “Les Miserables” te maken hebben dan de versie van Boublil & Schönberg? Anders hebben jullie straks een enorm probleem met rechten.

  [ # 2 ] 20 October 2011 05:38 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2011-10-20

Volgens mij is er een versie van Les Miserables die geschikt is voor studentenverenigingen o.i.d. en daar schijn je wel de rechten van te kunnen krijgen. Schijnt ook korter te zijn. Een regisseur vertelde mij dit ooit, maar weet niet wat de waarheidsgehalte hiervan is. 😊

   Handtekening   

And in the end: the love you take, is equal to the love you make.

  [ # 3 ] 20 October 2011 05:40 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Ik wel. De Student Edition is alleen beschikbaar voor scholen in Amerika en Engeland. Niet voor de rest van de wereld. Waarheidsgehalte is dus nul…

  [ # 4 ] 20 October 2011 05:44 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2011-10-20

Dan ben ik heel benieuwd hoe deze theatergroep het met de rechten oplost…
Jammer dat die studentenversie niet hier gespeeld mag worden. Toch maar naar Engeland verhuizen dus…

   Handtekening   

And in the end: the love you take, is equal to the love you make.