Mark
change_status
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  93
Geregistreerd  2011-10-03

Hi allemaal,

Mijn naam is Mark, 18 jaar, en groots musicalfanaat!! Nouja… groots…. ik heb al een beetje gespiekt op het forum en tot de top zal ik niet behoren 😉 In mijn dagelijks leven sta ik voor de klas. ‘s Avonds doe ik nog een studie voor IB. Ik vind het leuk om te zingen en te acteren.. En wie weet leg ik hier nog wat nieuwe contacten. Vooralsnog ga ik eerst is op ontdekkings- en kennismakingstocht door al deze duizenden topics! 😊

  [ # 1 ] 06 April 2012 10:08 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  199
Geregistreerd  2011-01-29

Markkkk - 06 April 2012 09:41 PM

Hi allemaal,

Mijn naam is Mark, 18 jaar, en groots musicalfanaat!! Nouja… groots…. ik heb al een beetje gespiekt op het forum en tot de top zal ik niet behoren 😉 In mijn dagelijks leven sta ik voor de klas. ‘s Avonds doe ik nog een studie voor IB. Ik vind het leuk om te zingen en te acteren.. En wie weet leg ik hier nog wat nieuwe contacten. Vooralsnog ga ik eerst is op ontdekkings- en kennismakingstocht door al deze duizenden topics! 😊

Welkom mark! Waar woon je eigenlijk?

   Handtekening   

A Great fan of Kerry Jane Ellis, Brenda Edwards, Oliver Tompsett and Lorena Peril.

I love london! ♥

  [ # 2 ] 06 April 2012 10:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  538
Geregistreerd  2012-01-31

Hoi Mark, welkom! Wicked fan zo te zien? Haha!

  [ # 3 ] 07 April 2012 08:07 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  93
Geregistreerd  2011-10-03

lienvanbeversluys - 06 April 2012 10:08 PM

Welkom mark! Waar woon je eigenlijk?

Oh.. hihi.. was slim geweest om dat ook te vertellen! Ik woon in Schalkwijk. Dat ligt naast Houten en Houten ligt naast Utrecht. 😉 Dus precies in het midden van Nederland!

En ja, ik ben inderdaad een Wicked-fan!! 😉

  [ # 4 ] 07 April 2012 08:39 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Welkom! En veel plezier op het forum. Je valt met je neus in de boter: deze week stemmen voor de Musicalworld Awards en Musicalwolrd LIVE in mei!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica