Beste zangers van Nederland
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1073
Geregistreerd  2010-02-01

Kijkt er hier nog iemand naar het programma?

Ik wil en dan met name om met open mond naar Freek te luisteren!

Zelf vind ik Freek en Nikki écht de moeite waard, de rest minder. Ruth en Berget zijn heel goed, maar zijn alleen maar bezig met elkaar pleasen, met name die belachelijke ranking van week 1 bij Ruth gaf dat aan..

Daarnaast vind ik ‘t erg jammer, dat Yes-R alleen maar de rapteksten van liedjes die hij al heeft gedaan gebruikt. Vorig seizoen maakte Lange Frans echt nieuwe teksten, dat was veel gaver!

  [ # 1 ] 22 May 2012 12:51 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik heb de eerste aflevering gezien, de tweede helaas vergeten op te nemen.
De derde bewust overgeslagen (de liedjes van Yes-R).

En deze week: de liedjes van één van mijn helden dus die ga ik niet missen,
al is 5x Gethsemane van Freek in de repeat nog altijd veel beter 😉

  [ # 2 ] 22 May 2012 09:36 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  296
Geregistreerd  2012-04-20

Er is altijd Uitzending Gemist/Youtube? Ik vond Black or White van Freek en Yes-R echt leuk!

  [ # 3 ] 22 May 2012 11:28 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Ja, ik kijk iedere week! Gewoon een leuk programma dat zichzelf niet al te serieus neemt. Genoeg tijd voor een lach, maar zeker ook voor mooie liedjes.

  [ # 4 ] 22 May 2012 11:34 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Ik vind de kandidaten (op Freek na) niet zo leuk, dus ik heb het anderhalf keer gekeken en ben toen gestopt 😉

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 5 ] 22 May 2012 07:21 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik heb helemaal gemist dat dit programma weer op tv is. Ik vond het afgelopen seizoen erg leuk, dus ik ga snel een keertje terug kijken. Over die rapteksten: Ik kan me herinneren dat Lange Frans wel in de week van de Do liedjes een bestaande tekst had gerapt. Maar inderdaad, vaak was het een originele tekst!

  [ # 6 ] 24 May 2012 12:09 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Zojuist de aflevering van vanavond teruggekeken. Ik zou ‘m al niet live hebben kunnen zien, maar door al het onweer nog veel later thuis dan gepland.

Gerard Joling herinnert mij er weer aan waarom ik een lange tijd musicals maar erg saai vond - althans wat ik er op vaak op TV van zag. Zo’n saai arrangement gecombineerd met weinig tekstbeleving van The Impossible Dream dat wel past bij de laid-back houding in Ibiza maar het verhaal van de Man van La Mancha NIET vertelt. Nee, zo’n prachtig musicalnummer moeten ze gewoon lekker in de musical zelf laten zitten. De versie van Peter Faber was niet toonvast, maar wel doorleefd.

Het middenstuk van het programma was beter met een goed op dreef zijnde Nikki en Ruth en Freek in het refrein van Lighters. Daarna bewust naar het toilet geweest tijdens You’ll Never Walk Alone, en gelukkig het lekkerste voor het laatst bewaard, de in het algemeen zwaar onderschatte Berget Lewis met een sterke versie van And I’m Telling You I’m not Going uit Dreamgirls, dat terecht tot de winnaar van de dag werd uitgeroepen. Wat een Stem!