3 of 3 |  < 1 2 3
Verklaar je naam
  [ # 31 ] 25 June 2012 01:14 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  551
Geregistreerd  2011-11-01

Ik heb veel nicknamen gehad. Maar deze heb ik gekozen omdat ik fan ben van Wicked en groen is mijn lievelingskleur.

   Handtekening   

Sluit je ogen niet durf te dromen! Roze haalt groen enorm op!

  [ # 32 ] 07 July 2012 09:25 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  175
Geregistreerd  2012-07-06

Salina Larissa.. m’n naam en mijn tweede naam =P
Maar op de naam Salina zijn m’n ouders gekomen bij een een Japans restaurant, waar een serveerster zo heette.
Daarnaast heet mijn zus Estelita. Stella = Ster, Luna = Maan. Dus dat vonden ze wel passen.
En mijn inlognaam is Larisszle, dat is dus afgeleid van Larissa en Shizzle haha.

   Handtekening   

Geen grenzen meer.

  [ # 33 ] 25 August 2012 02:23 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Salina Larissa - 07 July 2012 09:25 PM

Salina Larissa.. m’n naam en mijn tweede naam =P
Maar op de naam Salina zijn m’n ouders gekomen bij een een Japans restaurant, waar een serveerster zo heette.
Daarnaast heet mijn zus Estelita. Stella = Ster, Luna = Maan. Dus dat vonden ze wel passen.
En mijn inlognaam is Larisszle, dat is dus afgeleid van Larissa en Shizzle haha.

Hahaha Shizzle.
Grappig dat er zo veel zit achter al die namen. Ik vond mijn eigen naam eigenlijk te verschrikkelijk om als nick-name te nemen, ik heet namelijk Marie-Flore heel erg. Maar goed, ik wist eigenlijk niks beters dan hoi(hoe inspiratieloos kan je zijn). Dus van daar.

  [ # 34 ] 25 August 2012 03:36 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  440
Geregistreerd  2002-06-02

Gewoon mn eigen naam, verder is die naam vernoemd naar een voormalig actrice en kindsterretje uit de jaren 70 nl Kristy McNichol. Tot de 8e maand van de zwangerschap (m’n ouders wisten pas bij 4/5 maanden in de zwangerschap dat ze in verwachting waren) zou ik de naam Linda krijgen als ik een meisje zou worden en toen hoorde moeders die naam niet zo lang voordat ze zou bevallen en de rest is geschiedenis, haha.

[ Gewijzigd: 25 August 2012 03:43 PM by kristy ]
   Handtekening   

Twee harten, één liefde.
Uit liefde, één hart.

  [ # 35 ] 25 August 2012 04:06 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

HOI. - 25 August 2012 02:23 PM

Grappig dat er zo veel zit achter al die namen. Ik vond mijn eigen naam eigenlijk te verschrikkelijk om als nick-name te nemen, ik heet namelijk Marie-Flore heel erg. Maar goed, ik wist eigenlijk niks beters dan hoi(hoe inspiratieloos kan je zijn). Dus van daar.

Ik dacht altijd dat je heel erg fan was van Holidy on Ice.

  [ # 36 ] 25 August 2012 04:20 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

martijn-j - 25 August 2012 04:06 PM
HOI. - 25 August 2012 02:23 PM

Grappig dat er zo veel zit achter al die namen. Ik vond mijn eigen naam eigenlijk te verschrikkelijk om als nick-name te nemen, ik heet namelijk Marie-Flore heel erg. Maar goed, ik wist eigenlijk niks beters dan hoi(hoe inspiratieloos kan je zijn). Dus van daar.

Ik dacht altijd dat je heel erg fan was van Holidy on Ice.

Hahaha nee, absoluut niet! Nog nooit gezien, maar ik hou niet zo van kunstschaatsen en wat ik zie qua reclame’s op tv vind ik het er ook enorm lelijk uitzien.
Hahahaha grappig, had er nog niet aan gedacht dat het ook die indruk kon wekken.

[ Gewijzigd: 25 August 2012 04:23 PM by HOI. ]
  [ # 37 ] 25 August 2012 08:54 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  742
Geregistreerd  2005-02-18

Ik werd vroeger vaak veertje genoemd.. Had ik zo’n hekel aan.. Toen werd het op een gegeven moment veeros.. Vond ik wel gaan..

Toen was er een vriendin die me veeroOw ging noemen.. Dat vond ik wel leuk, maar de grote O vond ik niet mooi, dus maakte ik er een nul (0) van…
Is af en toe heel lastig, want zo is ook mijn email.. Moet mijn bijnaam dus altijd spellen haha

   Handtekening   

Dans door de dag, dans door de avond. En is het verslavend geniet er dan van…

  [ # 38 ] 25 August 2012 09:25 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  296
Geregistreerd  2012-04-20

HOI. - 25 August 2012 04:20 PM
martijn-j - 25 August 2012 04:06 PM
HOI. - 25 August 2012 02:23 PM

Grappig dat er zo veel zit achter al die namen. Ik vond mijn eigen naam eigenlijk te verschrikkelijk om als nick-name te nemen, ik heet namelijk Marie-Flore heel erg. Maar goed, ik wist eigenlijk niks beters dan hoi(hoe inspiratieloos kan je zijn). Dus van daar.

Ik dacht altijd dat je heel erg fan was van Holidy on Ice.

Hahaha nee, absoluut niet! Nog nooit gezien, maar ik hou niet zo van kunstschaatsen en wat ik zie qua reclame’s op tv vind ik het er ook enorm lelijk uitzien.
Hahahaha grappig, had er nog niet aan gedacht dat het ook die indruk kon wekken.

Ik associeerde je met de ‘Hoe overleef ik’-serie, haha 😉 Maar Flore is toch leuk? Kan me voorstellen dat je Marie minder vindt, maar Flore is weer helemaal hip 😉

  [ # 39 ] 25 August 2012 10:57 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Hahahahahahahahahaha, daar was ik HELEMAAL niet op gekomen! Nou, nu vind ik de naam indd wel mee vallen, vond het vroeger altijd zo ‘kakkie’ maar dat vind ik nu ook wel mee vallen. Maar echt een mooie nam vind ik het ook niet en vragen altijd ‘HOE?!’ na dat ik vertel hoe ik heet hahaha.

 < 1 2 3
3 of 3
‹‹ Wist je dat...?      Ook ik ben nieuw hier! ››