Sterren Springen
change_status
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  144
Geregistreerd  2012-01-04

Ik wil graag jullie meningen horen over het (Naar mijn idee) meest belachelijke tv-format van de Nederlandse televisie. Ben benieuwd…

Zelf vind ik het programma, zonder de slechte presentatie en 2-e rangs deelnemers, al fout. B-rang BN’ers die van een duikplank springen met, als je geluk hebt, een salto? Nee. Niet mijn programma. Vroeger had SBS soms nog best een leuk programma. Nu lijken ze niets goed te doen. Ben benieuws waar dit heen gaat.

   Handtekening   

~

  [ # 1 ] 03 September 2012 09:26 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Moet eerlijk zeggen dat ik er ook niks aan vind, maar dat is mijn mening. Ik vind “Ik hou van holland” bijvoorbeeld ook niks aan. Toch schijnt het best een hit te zijn op de Nederlandse televisie. Mis de tv-programma’s die er “vroeger” waren al heel lang. Maarja ieder z’n eigen mening.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 2 ] 04 September 2012 08:17 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

B-rang BN’ers vind ik nog positief, ik ga meer voor C-rang of zijn we al toe aan D-rang :tong:
Er is gewoon een overkill aan programma’s met BN’ers, dus de allerbekendste zijn al eens ergens geweest.
Bij deze serie, maar ook bij Expeditie Robinson, is het merendeel voor mijn onbekend.

De publieks invloed blijft vaag, er worden geen percentages/punten bekend gemaakt.
Geldt trouwens ook voor dat andere programma van dezelfde producent, Stricktly Come Dancing.

  [ # 3 ] 04 September 2012 10:20 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik vind het leuk, maar ik hou wel van programma’s waar ‘leuke’ BN’ers in zitten (ook al zitten er ook minder leuke BN’ers tussen). Maar de eerste 2 seizoen van Sterren Dansen op het ijs vond ik leuker. En die dansprogramma’s vind ik juist weer niet leuk.

  [ # 4 ] 04 September 2012 12:51 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik zag afgelopen weekend een aflevering en ik moet zeggen dat er een paar deelnemers tussen zitten die best wel goed springen. Ik weet niks van schoonspringen, maar als ik het voorbij zie komen op Eurosport ofzo blijf ik meestal wel even hangen. Zo goed als een professional zal het niet worden, maar Liza Sips en Ralf Mackenbach deden het best goed. Verder was het “falling with style”, om met de woorden van Sheriff Woody Pride te spreken, en soms was er zelfs van veel stijl weinig te merken. Ik vind het het zoveelste programma in het lijstje “wat zullen we nu eens met BN-ners doen?”. Ik haat SBS en kijk eigenlijk alleen maar films op die zender, en liefst neem ik deze ook nog op zodat ik de grote hoeveelheid aan reclame kan doorspoelen.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 5 ] 04 September 2012 05:12 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

Tja, wat zal ik eens hierover zeggen.
De namen die meedoen hebben overduidelijk amper een carriere (over) en krijgen op deze manier een kans om met hun gezicht op tv te komen. Een Adje en een ‘terror’ Jaap zijn overduidelijk aangenomen voor de lachers op hun hand te krijgen. De jongere namen uiteraard voor het spektakel.
Maar om nu te zeggen dat het zo geweldig is?? Nee, ik ga het ook niet meer kijken, want het boeit me totaal niet wie er gaat winnen.
Maar wat doet een Quintis als jurylid bij dit programma? Wat is zijn link met schoonspringen?

   Handtekening   

Choose life

  [ # 6 ] 04 September 2012 06:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  538
Geregistreerd  2012-01-31

Ik vind er niks aan. Maar nu heb ik sowieso niks met die reeks van programma’s. Sterren dansen op het ijs, sterren dansen, sterren springen… Nee danku.

  [ # 7 ] 04 September 2012 06:33 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Renton - 04 September 2012 05:12 PM


Maar wat doet een Quintis als jurylid bij dit programma? Wat is zijn link met schoonspringen?

Quintis was ooit marathonzwemmer en badmeester, verder niets met schoonspringen zelf.
Ik vind het programma ook niks, maar moet verplicht meekijken met mijn neefje en nichtje. Gelukkig maar tot de eerste, hooguit tweede reclame.

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 8 ] 04 September 2012 08:52 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Ik vind het wel grappig om te lezen dat, tot nu toe, de meeste mensen die hier gereageerd hebben het geen leuk programma vinden. Toch was dit het best bekeken programma als je het vergelijkt met “Beat the best” en “Strictly come dancing”. Veel Nederlanders vinden het toch geweldig. Moet wel eerlijk zeggen dat ik tot nu toe nog geen mensen gesproken heb die het een leuk programma vinden. Van mij mag het per direct van de buis af.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 9 ] 04 September 2012 09:01 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Ik heb stukjes van de eerste aflevering gezien uit leedvermaak en ik ben er nu wel weer helemaal klaar mee :D

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 10 ] 04 September 2012 09:10 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Geen commentaar, ik heb de uitzendingen niet gezien en ga dat ook zeker niet doen.
Dat zegt eigenlijk wel genoeg, ha ha!

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 11 ] 04 September 2012 10:08 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik hoorde op Boulevard dat er weer een ongeluk is gebeurd.

Meteen stoppen met deze onzin!

Deze sport is niet zonder gevaar (ook onder professionelen gebeurt nog wel eens een ongeluk) maar met amateurs is de kans daarop natuurlijk veel groter. Maar alles voor de kijkcijfers hè :(

  [ # 12 ] 05 September 2012 01:51 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  144
Geregistreerd  2012-01-04

Singingrosa - 04 September 2012 08:52 PM

Ik vind het wel grappig om te lezen dat, tot nu toe, de meeste mensen die hier gereageerd hebben het geen leuk programma vinden. Toch was dit het best bekeken programma als je het vergelijkt met “Beat the best” en “Strictly come dancing”. Veel Nederlanders vinden het toch geweldig. Moet wel eerlijk zeggen dat ik tot nu toe nog geen mensen gesproken heb die het een leuk programma vinden. Van mij mag het per direct van de buis af.

Beat the Best is ook niet echt concurrentie. En Strictly Come Dancing is niet meteen een programma voor het (sorry) vaak volkse en laag-opgeleide SBS-publiek. Dus wat dat betreft heeft SBS er goed aan gedaan om het op zaterdag te doen.

   Handtekening   

~

  [ # 13 ] 05 September 2012 06:34 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Dat is eigenlijk wat ik precies bedoelde. Ik kan me wel vinden in jouw zin hoor. Klinkt misschien wat onaardig. Ik vind bijvoorbeeld “Ik hou van holland” ook een stom programma, maar de meeste mensen vinden dat geweldig. Nou kan ik me dat nog ergens (ver weg) voorstellen, maar “Sterren springen”... Dat snap ik echt niet hoor.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 14 ] 08 September 2012 05:07 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Ik heb 1 aflevering gekeken omdat ik benieuwd was. Nou, ik heb het niet eens tot het einde volgehouden. Wat een verschrikkelijk programma. Dan vind ik Strictly Come Dancing leuker, maar ook dat kijk ik liever wanneer ik het het opgenomen zodat ik alleen de dansen hoef te zien zonder het commentaar. Ik mis de echt goede programma`s op tv.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book