Help, een familiedag organiseren!
change_status
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

Hoi allemaal,

Ik ben bezig om samen met mijn oom het jaarlijkse familiefeest te organiseren. De datum is al bekend (eind september) en we weten dat er tussen de 30 en 40 mensen zullen komen (en de meesten wonen in Noord-Brabant), maar wat we gaan doen is nog een raadsel.

Het uitje moet plaatsvinden op een zondagmiddag en er zitten personen van 0 tot 70 jaar bij. We hebben echt maar een heel klein budget (10-15 euro per persoon) en er moet gelegenheid zijn voor bijkletsen, maar voor de kinderen (en voor mij, want ik vind het ook leuk) moet er wel iets te doen zijn.

Ooit hebben we een uitje bij een restaurant gehad waar we konden midgetgolfen, fietsen op zo’n grote groepsfiets of gewoon konden blijven zitten voor een hapje en een drankje. Dat was ideaal, maar we weten niet meer waar dat precies was.

Heeft iemand tips toevallig? Leuke locaties, speeltuinen, niet te dure activiteiten? Zou heel leuk zijn als iemand ook maar een klein ideetje heeft?

  [ # 1 ] 13 August 2012 06:12 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  440
Geregistreerd  2002-06-02

Ik zie dat de meeste mensen uit Noord-Brabant komen, misschien is het Hemelrijk in Volkel een optie?
Daar kun je echt van alles doen en je bent nog geen 10 euro p.p kwijt 😊

http://www.billybird.nl

   Handtekening   

Twee harten, één liefde.
Uit liefde, één hart.

  [ # 2 ] 13 August 2012 06:20 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

kristy - 13 August 2012 06:12 PM

Ik zie dat de meeste mensen uit Noord-Brabant komen, misschien is het Hemelrijk in Volkel een optie?
Daar kun je echt van alles doen en je bent nog geen 10 euro p.p kwijt 😊

http://www.billybird.nl

Lijkt me ontzettend leuk! Ga het even overleggen, dank je wel!

Meer ideeën blijven welkom.

[ Gewijzigd: 13 August 2012 06:30 PM by Kimzingt ]
  [ # 3 ] 15 August 2012 08:34 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2011-03-31

En, wat is het geworden? 😄

  [ # 4 ] 15 August 2012 11:02 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

Wij hebben een keer met de hele familie in de achterhoek - maar kan vast om meer plekken - gestept. Niet van die kleine dingetjes, maar heel degelijke dingen 😊 Dit is met heel kleine kinderen weer lastig…
We hebben in Zuid-Limburg eens een tocht met een huifkar gedaan.
Het is heel lastig om iets te vinden waar je iedereen een plezier mee doet, dus iig succes!

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 5 ] 15 August 2012 07:07 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

We hebben nog niets afgesproken. Ik heb nog geen mogelijkheid gehad om het er met mijn oom over te hebben.

Die steppen lijken me inderdaad ook hilarisch. Heb ze wel eens door de stad gezien. Ook de huifkartocht is voor iedereen leuk, helaas kunnen we het echt niet te duur maken, want dat kunnen een hoop familieleden niet betalen.

Als ik weet wat we gaan doen, horen jullie het zeker! En nogmaals bedankt voor de hulp.

  [ # 6 ] 17 September 2012 08:56 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

Het duurde even, maar we zijn eruit. De hele familie was enthousiast om Billy Bird, dus daar gaan we naartoe!

Dank jullie wel!

  [ # 7 ] 17 September 2012 11:11 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  440
Geregistreerd  2002-06-02

Heel veel plezier! 😊

   Handtekening   

Twee harten, één liefde.
Uit liefde, één hart.

‹‹ [Onderzoek] E-learning      Sterren Springen ››