6 of 6 | ‹ First  < 4 5 6
Klaboem! Wie hoorde het kabinet omlazeren?
  [ # 76 ] 12 September 2012 08:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Wilders staat natuurlijk volledig buiten de hedendaagse realiteit. Anno 2012 is het niet mogelijk om terug te keren naar de gulden en uit de Europese Unie te stappen. Ik ben er wel blij mee dat hij nu ook door de kiezer is afgestraft en in de exit-polls terugvalt van 24 naar 13 zetels.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 77 ] 12 September 2012 08:06 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  175
Geregistreerd  2012-07-06

Ik vind pvv stemmen nog niet eens zo ondenkbaar. Qua stemwijzer kwamen SP en PVV er bij mij steeds als beste uit. Heb wel op de SP gestemd omdat ze hetzelfde denken over donor worden / zijn.

   Handtekening   

Geen grenzen meer.

  [ # 78 ] 12 September 2012 08:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik heb SP gestemd. Ben ook lid van die partij. De uitslag valt wat tegen (wel heel trots dat we geen zetels kwijt zijn). Nu maar hopen dat de PVDA toch de grootste gaat worden of dat de lijstverbinding die de SP met de PVDA heeft nog iets kan doen.

[ Gewijzigd: 12 September 2012 08:31 PM by martijn-j ]
  [ # 79 ] 12 September 2012 08:27 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik vind dat de PVV af en toe interessante punten aansnijdt (denk aan Europa, islam, e.d.) voor discussies, maar ik vind de manier waarop het standpunt wordt geuit altijd erg extreem agressief. Geert Wilders komt op mij een beetje eng over; hij lijkt ontzettend overtuigd van z’n gelijk en wil dit graag overbrengen, zoals elke politicus, maar Wilders lijkt het te willen opdringen en als het niet lukt is hij net een klein jochie dat stampend door de kamer gaat omdat hij z’n zin niet krijgt. Ik krijg elke keer de bibbers van hem. :vaag:

En oja: de PVV stond bij mijn Stemwijzer-uitslag op 3, maar ik zal nooit zomaar op de PVV stemmen.

[ Gewijzigd: 12 September 2012 08:41 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 80 ] 12 September 2012 08:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Qua sociaal beleid is de PVV erg links. Bij mij stond hij ook vrij hoog in de stemwijzer. Al het geschreeuw over bijvoorbeeld de islam maakt ze weer erg rechts. Daarom zou ik ook nooit op de PVV kunnen stemmen. Komt ook doordat ik de partij niet vind deugen: geen leden, geen jongerenafdeling.

  [ # 81 ] 12 September 2012 08:57 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik wil graag een like-functie op dit forum en dan zou ik graag de post van Theo bovenaan deze pagina willen liken :p. Slaat de spijker op z’n kop, naar mijn idee. Het verlies van de PVV maakt voor mij persoonlijk het grote verlies van de partij waar ik op heb gestemd weer een beetje goed (GL).

  [ # 82 ] 17 September 2012 07:50 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik ben blij met de nieuwe uitslag; gelukkig PvdA in het kabinet, tegenover de VVD (op een of twee punten hebben ze naar mijn mening gelijk).
Mijn stem is zoals gewoonlijk naar mijn idealen gegaan, vol overtuiging het rode bolletje.
Idealen stonden in de stemwijzer op 1, op de voet gevolgd door de PvdA op 2; dus ik kan met deze uitslag leven. Nu zien wat men er in de praktijk van brengt.

[PS: idealen niet SP]

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 83 ] 18 September 2012 02:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

Ik moet zeggen, ik snap er helemaal niets van dat GL zo verloren heeft. In mijn omgeving hebben echt zoveel mensen Groenlinks gestemd 😉
Ik kan wel leven met de uitslag, al vind ik wel dat hij enkel en alleen op deze manier ontstaan is door strategisch stemmen. Je kon strategisch stemmen op 3 partijen en dat zijn dan ook werkelijk de enige partijen die zetels gewonnen hebben (SGP en 50+ laat ik buiten beschouwing). PVDA als je voor links was, VVD als je voor rechts was en D66 als je gewoon niet wilde dat die 2 het samen gaan doen.

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 84 ] 18 September 2012 04:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Maar dat is juist wel handig; door strategisch te stemmen, komt er tenminste een duidelijke uitslag van de twee grootste partijen. Dat is beter dan een uitslag die nauwelijks ergens in uitblinkt door een versplintering in partijen.

Ik heb vanmiddag trouwens vrijgenomen om de Troonrede te kunnen zien: ik vind dat iedereen in Nederland in staat gesteld zou moeten worden om de Troonrede te kunnen zien.
Tot die dag vier ik mijn eigen kleine nationale feestdag 😊
Proost! *oranjebittertje*

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

‹ First  < 4 5 6
6 of 6
‹‹ Linda (Lin1975) jarig      we komen op tv!!! ››