The Voice UK seizoen 2
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik ben helemaal geen fan van talentenshows maar ik vind the Voice dan wel weer verfrissend, al moet ik toegeven dat het 3e seizoen in NL ook niet echt super was.
Maar goed, seizoen 2 op de BBC is gestart en wat is het goed! Wat een talenten zeg en ook de coaches zijn erg goed. Nederland is gewoon te klein voor tig van dit soort programma’s. Ik ga de komende weken genieten van de Engelse versie….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 31 March 2013 01:24 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ik hou van The Voice UK!
Heb de aflevering van gisteravond opgenomen, ben op de helft met kijken.
Ik vond die dikkere jongen die als eerste ging errug leuk.

Maar waar ik vooral voor kijk, zijn de coaches. Wat zijn die leuk met elkaar en wat een humor!
Heerlijk programma om te kijken.

  [ # 2 ] 31 March 2013 04:44 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Wordt het eigenlijk nog herhaald?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 3 ] 01 April 2013 05:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

June - 31 March 2013 04:44 PM

Wordt het eigenlijk nog herhaald?

Ja, gisteren zondag dus op BBC3.

De laatste auditie was briljant, Matt Henry (musicalacteur Lion King en andere), zelfs al komt-ie niet ver, zal ‘m nooit vergeten!

  [ # 4 ] 09 April 2013 09:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Best grappig dat hier het gedoe tussen de coaches onderling zo positief wordt ontvangen, terwijl dit in Engeland zelf juist heel negatief wordt ontvangen. “De nadruk wordt teveel op de coaches gelegd”, wordt er vooral gezegd. Maar ik ben het met jullie eens. Ik vind het wel erg leuk. De reactie van de rest wanneer Tom weer eens begint met ‘name-dropping’. En Will.I.Am & Jessie J die constant ruzie maken. Ik kan er wel om lachen. En ik vond bij de eerste aflevering vooral erg leuk hoe ze met die 16-jarige jongen omgingen, waar niemand voor had gedraaid. Die jongen ging uiteindelijk toch met een super goed gevoel weg. Dat is erg leuk om te zien. Echte feelgood tv!

  [ # 5 ] 10 April 2013 10:22 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

Ik had afgelopen zaterdag het laatste stukje gezien en inderdaad vanaf die jongen. Ze gingen inderdaad heel goed met hem om. Die komt volgend jaar beter terug, let maar op!
Maar ik vind de manier waarop de coaches met elkaar omgaan ook juist heel erg leuk. Lekker elkaar aftroeven.

   Handtekening   

Choose life

  [ # 6 ] 02 June 2013 02:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Het programma is alweer een heel stuk verder en t.o.v. het origineel zijn er aanpassingen:

- tijdens de battles kan een coach een door een andere coach weggestuurde kandidaat aan zijn team toevoegen. Zo kan worden voorkomen dat de teamgenoot die tegenover een kandidaat winnaar als Ben Saunders of Charly Luske staat bij voorbaat kansloos is. Mijns inziens een goede aanpassing

- na de battles heeft ieder team 7 kandidaten. Daarvan mag de coach er 1 direct doorsturen naar de kwartfinale. De overige 6 kandidaten staan in 2 groepen van 3 op het podium maar zingen wel ieder een eigen lied. Van die drie kiest de coach er 1 die ook doorgaat. Zo gaan er per team dus 3 door naar de kwartfinales en 4 naar huis. De kandidaat die direct door is, zingt zijn/haar nummer wel, maar pas nadat de twee anderen gekozen zijn.

[ Gewijzigd: 02 June 2013 03:38 PM by Hanstmf ]
  [ # 7 ] 08 June 2013 07:14 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

Kijk ik niet goed? Zit het er dit weekend niet op?

   Handtekening   

Choose life

  [ # 8 ] 09 June 2013 08:27 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Renton - 08 June 2013 07:14 PM

Kijk ik niet goed? Zit het er dit weekend niet op?

Het was deze week op vrijdag.

  [ # 9 ] 09 June 2013 12:49 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

En herhaling op BBC3 op zaterdag.

In team Jessie en Tom is afscheid genomen van de vrouwelijke kandidaat. Bij Tom snap ik dat niet.

Maar goed, Alys had deze wedstrijd toch niet gewonnen. Dat wordt iemand van team Will.i.am - of Leah, of Cleo (o.a. Cleopatra UK dance act eind jaren ‘90). Leah doet me denken aan Adele, maar ook gezien haar eigen stijl aan Christanne de Bruin. Cleo is dan weer meer Leona Philippo.

Leah verraste vorige week de wereld met een bloedzuivere cover van Loving You van Minnie Riperton.

[ Gewijzigd: 09 June 2013 04:05 PM by Hanstmf ]