2 of 2 |  < 1 2
De Parade - 2013
  [ # 16 ] 04 August 2013 11:56 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Het zal vandaag vast een stuk beter uit te houden zijn in de tenten dan afgelopen donderdag 😜. Ze hadden toen gelukkig bij Otis de tent half open gemaakt voor een beetje frisse lucht…

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 17 ] 05 August 2013 03:44 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Jaja..
Gisteren geweest.. Even kort maar krachtig.

Otis
Wat een rare voorstelling. Wat een leuke cast!
Ik hoop niet dat de voorstelling niet-musicalfans heeft afgeschrikt voor het genre

Blush
Mooi, fierce en sexy! Alleen zing ik al wel de hele dag ‘Je loopt als een homo!’ in mijn hoofd.

Damsels in Distress: Franka Frankenstein
Inventief, schattig en grappig.. Duurt maar een kwartiertje en zeker de moeite waard!

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 18 ] 07 August 2013 08:10 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Oh god ja dat nummer je loopt als een homo

bedankt 😜 nu heb ik het ook in mijn hoofd zitten (lag dubbel van het lachen) maar echt zo aanstekelijk nr en zo onwijs humor

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 19 ] 17 August 2013 09:35 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Vanavond(weer) naar de parade geweest, maar nu in Amsterdam. Ik vind het terrein in Amsterdam toch altijd net iets gezelliger dan in Den Haag(wel een beetje jammer dat je fiets dan gejat word, fiets nummer 3 inmiddels, bah).
Goed, vanavond heb ik ‘de man met de hamer’ en ‘Who’s afraid of George and Mildred’ gezien.
‘de man met de hamer’ was een beetje een gek toneelstuk. Een enorm absurdistische voorstelling, bewegingstheater(raar woord). Het is wel echt heel gaaf gedaan, wat ze doen is verschrikkelijk knap. Maar toch kon het me niet boeien. Ik hou er ook nooit zo van als mensen niet praten in een voorstelling, daar irriteer ik me dan aan(ik hou van praten en pratende mensen, haha). Goed, het was wel knap en ik denk ook wel een aanrader, want de rest om me heen vonden het duidelijk ook, evenals de vriendinnen waar ik mee ging(kan ook komen omdat’t 4 mannen waren natuurlijk).
En daarna ‘who’s afraid of George and Mildred’ met Raymonde de Kuyper en George van Houts. Ja, de spelers alleen al zijn natuurlijk geweldig en dat maakt de voorstelling snel ook erg interessant, vind ik. Maar, het was ook wel echt een hele, hele leuke voorstelling. Beetje gek weer, maar vooral erg komisch. Je moet er van houden denk ik, dat wel maar het is echt, echt een aanrader!

  [ # 20 ] 17 August 2013 10:30 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2011-09-08

Ik ga volgende week voor de 2x dit jaar naar Otis kijken, omdat het mij echt gepakt heeft.
Zeker een echte aanrader. Als het lukf ook nog naar een andere voorstelling

 < 1 2
2 of 2