3 of 3 |  < 1 2 3
Alpe d’HuZes
  [ # 31 ] 05 November 2012 07:18 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Nieuwe blog.  Nieuw team. Nieuw avontuur!

http://hetgrootsteavontuur.blogspot.nl/2012/11/ingeloot.html

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 32 ] 06 May 2013 06:45 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Hoi. Daar ben ik weer. Of beter gezegd: daar ga ik weer. Met zeven mooie mensen de berg op. Als eerbetoon, als gevecht, als afsluiting. Hierna is het goed. Nog zes keer.

Nog een maand. Ik ben fit, denk ik. Meer trainingsuren dan vorig jaar. Meer trainingsmaatjes ook, meer vrienden die met me fietsen. Of ik met hen.

Al die helden voor wie ik fiets. Het is al een heel lijstje, dat tastbaar aan de muur hangt. Allemaal mooie mensen die er nog zijn of nog hadden moeten zijn. Maar het gaat zoals het gaat. Dat lijstje zet ik straks om in zes beklimmingen.
Maar er zijn nooit helden genoeg. Vertel me wie de jouwe zijn. Zet het hier neer, stuur me een berichtje of doneer een paar euro en zet het daarbij. Ik beloof dat ik ook jouw helden mee naar boven neem.

Never ever quit.

http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/acties/petraeikelenboom/petra-eikelenboom/actie.aspx

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 33 ] 10 June 2013 03:13 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Vijf zijn het er geworden. Het was afzien, het was zwaar: ‘s ochtends heel koud en ‘s middags heel warm. Maar alle mensen langs de kant hebben me naar boven geschreeuwd, m’n vader heeft me op de fiets geschopt, m’n teamgenootje Rini zien was inspiratie genoeg en Jaap was er altijd bij.

Tien keer de Alpe in twee jaar. Het is goed zo. Mijn eerbetoon is af.

Een uitgebreider verslag is hier te lezen. http://hetgrootsteavontuur.blogspot.nl/2013/06/het-eerbetoon-is-af.html

Dank voor alle steun en aanmoediging afgelopen twee jaar. Ik beloof dat ik voorlopig niet meer ga fietsen. 😉

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 34 ] 10 June 2013 03:41 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Wat goed! Leuk om te lezen! (:

  [ # 35 ] 10 June 2013 04:54 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Mooi resultaat, daar mag je trots op zijn!

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 36 ] 10 June 2013 06:45 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Goed gedaan Petra! Ik heb vaak eraan gedacht vorige week woensdag en donderdag!

  [ # 37 ] 20 October 2013 07:18 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

29 miljoen 96 duizend 36 euro en 87 cent.

Zoveel is het eindbedrag geworden. Drie miljoen minder dan vorig jaar, maar dat was met het voorlopige eindbedrag in juni ook al zo. Alle perikelen rondom Coen van Veenendaal en Inspire2live lijken dus op dit jaar, op deze editie niet zoveel invloed te hebben gehad.
Met mijn team - Op Karakter - hebben we dertigduizend euro bij elkaar gebracht. Dertigduizend euro om te zorgen dat er niemand meer dood hoeft te gaan aan kanker. Daar ben ik heel trots op. Maar ik ben ook een beetje verdrietig, omdat één van onze teamgenoten, de teamgenoot waar het team omheen was gebouwd, dit resultaat niet meer mee heeft mogen maken. De kanker heeft ook hem verslagen.

Voor mij was dit het laatste jaar. Ik heb mijn best gedaan; negen beklimmingen en bijna negenduizend euro in twee jaar. Het is goed zo. Dit avontuur is ten einde. Maar ik zal altijd aan de zijlijn blijven juichen voor elke Alpe d’HuZesser. Het zijn stuk voor stuk prachtmensen die met een wellicht onbereikbare droom hele mooie dingen doen. Niet voor zichzelf, maar voor de ander.
Ik zal jullie dus niet meer lastig vallen met een roep om euro’s. 😉 Dank als je de afgelopen twee jaar aan me hebt gedacht, ergens in de eerste week van juni. Die steun maakt het niet makkelijker, maar gaf me wel energie om door te gaan.

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

 < 1 2 3
3 of 3