2 of 2 |  < 1 2
Halloween in attractieparken
  [ # 16 ] 27 July 2013 07:22 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Voor de liefhebber:

Omring je met heksen en andere enge figuren tijdens
Heksendoorn
Van 12 t/m 27 oktober in Avonturenpark Hellendoorn

Van 12 t/m 27 oktober kunnen durfals hun hart weer ophalen tijdens het jaarlijkse evenement Heksendoorn in Avonturenpark Hellendoorn. De chaotische opperheks Odelia, die vorig jaar haar intrek nam in het park, keert ook dit jaar terug en biedt het park twee gloednieuwe attracties. Beproef je lef in het vernieuwde levende spookhuis! De allerkleinsten kunnen hun hart ophalen in het nieuwe maïsdoolhof.

Houd jij van griezelen? Dan ben je bij Avonturenpark Hellendoorn aan het juiste adres, want van 12 t/m 27 oktober 2013 is het Heksendoorn! Het pretpark wordt dan omgetoverd tot het domein van heksen en andere griezelige figuren en het hele park ligt bezaaid met pompoenen en bezems… Griezel, lach en doe mee tijdens de spannende Heksendoornshow van Kareltje & Jasmijn in het Gouden Theaterpaleis, die van 12 t/m 27 oktober dagelijks te zien is in Avonturenpark Hellendoorn. Ook is er aan de allerkleinsten gedacht; zij kunnen op onderzoek uit in het nieuwe maïsdoolhof.

  Chateau Lumiere mailing.jpgBen jij voor niets en niemand bang? Kom dan langs in het vernieuwde levende spookhuis en laat zien dat jij geen angsthaas bent! In dit spookhuis komen angstaanjagende griezels tot leven en ze bezorgen jou het liefst de schrik van je leven! Durf jij het aan om het nieuwe levende spookhuis te bezoeken?!

Griezelavonden
Beleef samen een griezelig avontuur in het donker op zaterdag 19 of 26 oktober 2013. Het park is dan extra lang geopend tot 21.00 uur.

Avonturenpark Hellendoorn
Avonturenpark Hellendoorn is een pretpark met ruim 30 attracties en shows. Het park ligt op de Sallandse Heuvelrug en telt ruim 30 attracties en shows. In juli 2013 heeft Avonturenpark Hellendoorn een slidepark geopend; een gebied met 11 spectaculaire glijbanen, waar je in badkleding al dan niet met een speciale 1- of 2-persoons band gebruik van kunt maken.
Avonturenpark Hellendoorn is geopend van 29 maart t/m 27 oktober 2013. De entreeprijs voor het Avonturenpark is
€ 21,50 en kinderen t/m 2 jaar mogen gratis naar binnen. Een Seizoen Pas voor Avonturenpark Hellendoorn kost € 54,50 per persoon. In het voor- en naseizoen is het park gedurende enkele doordeweekse dagen gesloten. Kijk voor een overzicht van prijzen en openingstijden en -dagen op http://www.avonturenpark.nl.

Avonturenpark Hellendoorn is onderdeel van een internationale groep van negen vrijetijdsparken, onder de naam Looping Holding. De parken binnen deze groep kenmerken zich door een sterke regionale binding en een trouwe bezoekersgroep.

  [ # 17 ] 10 November 2013 03:16 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2013-11-05

Ik ben twee keer naar de Walibi Fright Nights geweest (volgens mij in 2009 en 2012). Het is een hele beleving, zeker wanneer je naar de ‘Haunted’ huizen gaat. Maar voor mij is twee keer genoeg geweest. Op die dagen is Walibi zo ontzettend druk dat je werkelijk uren in de rij staat om een achtbaan in te kunnen, laat staan voor de Halloween huizen, waar je overigens ook nog eens extra voor moet betalen. Het is vaak hartstikke koud en je kan lang niet alle attracties doen.
Om een lang verhaal kort te maken; hartstikke leuk om een keer mee te maken, maar doe mij maar een attractiepark op een warme zomersdag.

  [ # 18 ] 11 November 2013 10:04 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik ben in Europa Park en Bobbejaanland naar Halloween geweest. In het eerste park is in het park één extra spookhuis, en zijn een aantal shows in het park aangepast naar het Halloweenthema, en vooral, het hele park volgestouwd met pompoenen, en ook nog andere versieringen. De ijsshow, de marionettenshow, de varieté-show. In de laatste week is er een grote eindshow, die me dit jaar qua thema en uitwerking wat tegenviel, maar evengoed best spectaculair oogde. Ook is er een avond-evenement die deels in en deels buiten het park plaatsvindt, en waarvoor je apart betaalt. Een 4-tal extra spookhuizen (plus die in het park, maar dan wat enger), andere muziek in het madhouse en een speciale ijsshow. Gekozen voor een relatief rustige avond, en net (vrijwel) alles kunnen doen, alleen één draaimolen niet. Een fijn park met een fijne halloweenviering.

Bobbejaanland heeft overdag gewoon twee spookhuizen, en een illusieshow, die mij wel kon bekoren. Voorzien van een aardig verhaal, maar ook een show waar je apart (gratis) tickets voor moet halen. Gelukkig een bekende aan de poort die daarop wees, anders hadden we waarschijk achter het net gevist. Aardige spookhuizen, al was de eerste ook voorzien van een minder prettige ervaring. Bijna aan het eind werden we versneld uit het huis gejaagd. Reden: een van de acteurs was plat gegaan, en er was behoorlijk wat paniek (man naar EHBO voor reanimatie). Het huis is die dag ook lang dicht geweest. Dat het eind van de dag weer open was doet me vermoeden (en hopen) dat het met die gast wel goed is gekomen.

 < 1 2
2 of 2