6 of 6 | ‹ First  < 4 5 6
Ghost the Musical
  [ # 76 ] 05 September 2012 10:51 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Danique22 - 28 August 2012 06:21 PM

Ik vond de show prachtig! Gaaf decor moderne effects, prachtige zang, gave muziek, goede humor, goed geacteerd en soms een flinke traan.
Wat wil je nog meer! Heel jammer dat deze niet naar Nederland komt!
Ik heb genoten!!

Helemaal mee eens. Soms is het gewoon onbegrijpelijk dat een bepaalde productie niet aanslaat. Terwijl ik Ghost een van de mooiste van de afgelopen tien jaar vindt.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 77 ] 20 September 2012 10:10 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  23
Geregistreerd  2009-11-23

Ik snap echt niet dat de voorstelling niet aanslaat! De muziek is prachtig, het verhaal is mooi en heel emotioneel, het decor spectaculair, wat wil je nog meer?!

Heb ‘m afgelopen zomer gezien in Londen, vanaf midden van de eerste rij, het was fantastisch! Ik snap dat je van de hele setting meer meekrijgt van wat verderaf, maar ik vind niks mooier dan zo dicht bij te zitten, dat je zelfs het zweet en spuug kan zien. Af en toe zitten de acteurs echt maar een meter voor je een prachtig nummer te zingen, dan komt dan zo aan, geweldig.
Ik wou dat ik rijk was, dat ging ik nog een keer voordat ‘ie helaas gaat sluiten!

   Handtekening   

When I was young, I had a favorite story…

  [ # 78 ] 26 January 2014 06:58 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Ik ben op 21 december naar de UK tour geweest in Birmingham.

We hadden de first cast op Oda Mae Brown na.

Stewart Clarke is echt geweldig als Sam! Ik vind dat hij een hele fijne en mooie stem heeft.
Rebecca Trehearn als Molly was ook goed.

Ik zat op row C (rij 3 dus) erg dichtbij, maar dat was enorm gaaf!
Helaas heb ik wel gezien hoe enkele special effects gedaan werden. Met de brief, dat ie zomaar opvouwt, vond ik erg mooi en toepasselijk.
De dansscène met Oda Mae, Molly en Sam was echt geweldig.

Heel erg jammer dat ie waarschijnlijk niet meer naar NL komt, maar zou dan zo weer gaan.
De tour loopt in Engeland volgens mij best goed, misschien ooit nog een tour in NL?
Ik hoop het!

  [ # 79 ] 02 March 2016 07:04 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Vanaf augustus zal deze prachtige, indrukwekkende voorstelling weer te zien zijn in de UK. De tour start in het New Wimbledon Theatre in London in augustus. Fijn vooruitzicht!!

  [ # 80 ] 02 March 2016 11:07 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik weet nog wel een leuk musicalkoppel met Ghost-verleden dat mooi de leads zou kunnen spelen… Mooie reden om Ghost ook even in Amsterdam te brengen (al wordt het dan West End aan de Amstel, maar dat terzijde)... 😊 *droomt nog even verder*

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 81 ] 03 March 2016 08:49 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

YES! Jammer dat ‘t een tour is though. :p Van mij mag Ghost permanent op West End te zien zijn.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

‹ First  < 4 5 6
6 of 6
‹‹ Flashdance      Sister Act - Hamburg ››