Heathers the musical in Londen
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Vandaag is de kaartverkoop begonnen voor Heathers the Musical, gebaseerd op de cult film uit 1988 met Winona Ryder en Christian Slater. Met Carrie Hope Fletcher als Veronica Sawyer, verder casting wordt later bekend gemaakt. Te zien van 9 juni t/m 4 augustus in the Other Palace, om de hoek bij Buckingham Palace en ‘Hamilton’. kaartverkoop via http://www.theotherpalace.co.uk


Heathers The Musical
“She’s my best friend. God, I hate her.”

Don’t miss the killer musical Heathers when it turns The Other Palace into a colourful riot of 1980s nostalgia this June for a strictly limited eight-week run. Following a sell-out workshop in The Studio, this hilarious adaptation of the classic 1980s movie features sensational brand-new songs and stars Carrie Hope Fletcher (Les Misérables, Addams Family Tour) as Veronica.

Greetings, salutations. Welcome to Westerberg High, where Veronica Sawyer is just another of the nobodies dreaming of a better day. But when she’s unexpectedly taken under the wings of the three beautiful and impossibly cruel Heathers, her dreams of popularity finally start to come true. Until JD turns up, the mysterious teen rebel who teaches her that it might kill to be a nobody, but it’s murder being a somebody…

Music and lyrics by Kevin Murphy and Laurence O’Keefe. Heathers is based on the 1988 cult hit, that starred Winona Ryder and Christian Slater, and produced by Bill Kenwright and Paul Taylor-Mills, the team behind the acclaimed stage adaptation of Carrie. With direction from Andy Fickman and electrifying choreography by Gary Lloyd.

[ Gewijzigd: 26 November 2018 10:16 PM by Jeroen ]
  [ # 1 ] 05 July 2018 10:33 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Heathers verhuist naar het Theatre Royal Haymarket en is daar vanaf 3 september twaalf weken lang te zien.

  [ # 2 ] 05 July 2018 03:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Heb net geboekt, kon het mooi combineren met Company.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 3 ] 05 July 2018 10:21 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  209
Geregistreerd  2012-06-05

Ben vorige week geweest in The Other Palace en het was echt ge-wel-dig! Ben zo blij met deze transfer, ga zeker nog een keertje terug.

  [ # 4 ] 07 July 2018 06:02 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  90
Geregistreerd  2015-10-04

Afgelopen donderdag heb ik last-minute kaarten kunnen scoren (een klein wonder omdat alles al een tijd strak uitverkocht is). Daarnaast liep Andrew Lloyd Webber in het wild door The Other Palace dus de avond begon gelijk goed. De voorstelling heeft mij enorm verrast. Ik was bekend met sommige nummers maar het verhaal kende ik niet. Het publiek bestond vooral uit echte fans want ik heb meerdere mensen verkleed als Heather voorbij zien komen en het applaus dat losbarste na ieder nummer deed vermoeden dat je bij een rockconcert zat. Carrie Hope Fletcher zet een mooie Veronica neer. Naast dat ze enorm goed zingt speelt ze ook heel fijn. Echter vond ik Jodie Steele als Heather Chandler en Rebecca Lock als Ms Flaming de sterren van de show. Beide een strot van hier tot Tokio en ze speelden de pannen van het dak. “Candy Store” en “Shine a Light” waren voor mij dan ook de hoogtepunten van de show. In september ben ik weer in Londen voor Company en er is een zeer reële kans dat ik dan ook naar de Royal Haymarket afreis.

  [ # 5 ] 17 July 2018 11:01 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Onze recensie staat inmiddels op de website:

http://www.musicalworld.nl/artikel/heathers_the_musical_in_londen/

  [ # 6 ] 24 November 2018 06:50 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Er komt een cd!

  [ # 7 ] 24 November 2018 08:50 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Gisteren op de valreep geweest, Upper C3 for 15 pond, ik zou 75% van t podium missen, maar met flink naar voren leunen viel dat best mee. Alleen rechts onder miste ik.

Ik voelde me best een beetje oud tussen alle gillende meiden, maar heb toch genoten. Vocaal was het zo geweldig, dat ik me er niet zo aan stoorde (itt Hamilton waarbij vocaal t dik in order was, maar niks bijzonders).
Erg leuke show! Blij dat ik toch nog gegaan ben.

Toen ik na de show als een van de laatste naar buiten liep, stond er een zee aan mensen voor de cast en er lagen al mensen in de rij voor vandaag… Hoe bizar! haha

  [ # 8 ] 24 November 2018 09:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik heb Heathers twee keer gezien, één keer in The Other Palace, één keer in Theatre Royal Haymarket. Beide keren doofgegild door de fangirls, ik denk met name Hopefulls. Dat stoorde mij wel in mijn theaterbeleving, maar ondanks dit inderdaad een erg toffe show. De cd gaat op het verlanglijstje… 😉

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 9 ] 24 November 2018 11:00 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Bizar he! Ik had allemaal meisjes verkleed als Heathers, tot in de details en inclusief cricket bat , rondom me zitten in de Dayseats rij..