JessicaU - 10 December 2018 10:34 AM
Raar systeem….ik was er vrij snel door. Kaarten geboekt en site afgesloten. Als ik nu de link in mijn mail opnieuw volg, dan kom ik er weer meteen door, geen wachtrij. Bij zo’n bedrijf zou je denken dat ze het beter geregeld zouden kunnen hebben. Mail laat binnen, van tevoren geen data en prijzen te zien…
Dit, plus dat Carré totaal niet voorbereid was op problemen. Ik kwam niet verder naar het betaalscherm omdat mijn e-mailadres ineens niet meer werd herkend. Nog een kaartje erbij bestellen hielp mij er uiteindelijk wel doorheen, maar dat heb ik zelf moeten uitzoeken. Via Twitter werd me gevraagd om mijn e-mailadres; blijkbaar verwachten ze dan dat je je adres open en bloot op Twitter gooit. Het koste ze uiteindelijk een half uur ofzo om te bedenken dat het handig was als ze me zouden volgen zodat ik hen een privébericht kon sturen.
Máár, de kaarten zijn gekocht. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat er nog meer data komen, want dit zijn maar twee weken. Ik zie de leuzen al voor me: “wegens grote vraag verlengd, ...!” Is natuurlijk niet helemaal gelogen, maar schaarste creëeren helpt wel, natuurlijk. 😉