Musicalworld bezoekt The Phantom in Las Vegas
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Musicalworld is op dit moment in Las Vegas voor twee reportages.
Het onderwerp van het eerste verslag is Phantom The Las Vegas Spectacular, de
veelbesproken versie, op maat gesneden voor Las Vegaspubliek.

Het verslag inclusief interviews met de hoofdrolspelers - à³à³k gefilmd - is hier te vinden.

  [ # 1 ] 07 May 2008 07:55 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Op vakantie en dan toch nog werken haha. Geweldige filmpjes trouwens, Musicalworld in Las Vegas klinkt wel heel spectaculair hoor! De overige filmpjes van jullie vakantie zijn trouwens ook erg leuk maar nu ga ik weer off topic…

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 2 ] 07 May 2008 04:23 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Ontzettend leuke reportage geworden zeg! Hopelijk gaan er nog meer van dit soort reportages komen..

Ik zag bij je afsluiting van het artikel deze quote staan:

“Phantom in Las Vegas is niet te vergelijken met de andere versies”, sluit Anthony Crivello af. “Je moet hem met je eigen ogen zien om me te geloven. Hij is flitsend en wordt ondersteund door hedendaagse techniek. Eindelijk zie je het Spook zijn gevaarlijke trucs uithalen zoals ze oorspronkelijk bedacht waren. Hal Prince en Andrew Lloyd Webber hadden 22 jaar geleden een versie voor ogen, maar omdat de tijd nog niet zover was om aan al hun wensen te kunnen voldoen, moesten zij met minder genoegen nemen. Wij maken nu hun oorspronkelijke bedoelingen waar.”

Volgens mij een redelijk gewaagde uitspraak, hoe heb jij zelf de voorstelling ervaren? Was het de moeite waard?

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 3 ] 08 May 2008 04:27 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Ik vond Phantom een heerlijke, kleurrijke, verleidelijke en melodieuze voorstelling. Vanaf rij 1 heb je ook een prachtig zicht op de voorstelling, die mooie kaarten helpen natuurlijk ook mee.

Toen ik de Nederlandse versie in 1993 zag, was ik helemaal niet van de musical. Ik kan me vooral de verveling van toen herinneren.

En de uitspraak van Crivello…natuurlijk zullen betrokkenen deze versie met hartstocht verdedigen. Wij zullen natuurlijk nooit weten wat de ‘oorspronkelijke bedoelingen’ van Prince en Lloyd Webber zijn en waren, dus kun je de uitspraken van Crivello zo onbewerkt mogelijk neerzetten.

  [ # 4 ] 09 May 2008 07:49 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Het beeld van jou achter de gokmachine met een recensie “uit de losse pols” is nu al een hoogtepunt in 2008!

IK WIL MEER!!!!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 5 ] 09 May 2008 08:41 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Jacco - 09 May 2008 07:49 PM

Het beeld van jou achter de gokmachine met een recensie “uit de losse pols” is nu al een hoogtepunt in 2008!

IK WIL MEER!!!!

Er komt meer, dat heb ik al beloofd.

Groeten, Frans.

  [ # 6 ] 23 May 2008 08:52 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  69
Geregistreerd  2005-07-19

Leuk verslag. Zeker met zo’n filmpje erbij. De volgende keer dan ben ik wel je cameraman! 😊

   Handtekening   

Groetjes Remko

Billy Elliot:
I can’t really explain it, I haven’t got the words.

  [ # 7 ] 27 October 2008 11:25 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  60
Geregistreerd  2008-09-22

Ik ga in november naar Las Vegas!!

Nu wil ik erg graag naar The Phantom daar, maar weet iemand of je ook gewoon op de dag zelf via de box office kaarten de goedkopere kaarten kunt krijgen?

  [ # 8 ] 28 October 2008 11:04 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2004-09-05

Je kunt terecht bij smartervegas.com. Phantom staat daar vrijwel altijd met een of andere kortingsactie.
Of ga naar het halveprijsloket onder Abercrombie op de Fashion Mall tegenover Wynn. ‘Halve prijs’ is te veel gezegd, maar er is altijd wel iets van de hoge prijs af te halen.

Groeten, Huib.

  [ # 9 ] 29 October 2008 02:55 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  60
Geregistreerd  2008-09-22

Bedankt voor de info!

  [ # 10 ] 11 May 2009 02:44 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2009-04-27

Late reactie van mij, maar ik ben daar ook geweest, in 2007 alweer (mijn tante woonde toen in Las Vegas, ideaal…)
Ik vond het echt een supershow, ook het theater in the Venetian was prachtig en het leukst was natuurlijk dat we de goedkoopste kaarten hadden en op de duurste plaatsen mochten zitten, omdat het niet uitverkocht was 😄

  [ # 11 ] 15 May 2009 08:52 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  21
Geregistreerd  2009-05-14

M"n moeder en ik zijn ook naar Phantom geweest in november 2007, en wat hebben we genoten! Het theater, het decor, de kostuums… alles was à f… en de cast was fenomenaal!

   Handtekening   

I’ve heard it said that people come into our lives for a reason
Bringing something we must learn
And we are led to those who help us most to grow
If we let them… and we help them in return

  [ # 12 ] 22 May 2009 12:49 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2003-02-03

huibert - 28 October 2008 11:04 PM

Je kunt terecht bij smartervegas.com. Phantom staat daar vrijwel altijd met een of andere kortingsactie.
Of ga naar het halveprijsloket onder Abercrombie op de Fashion Mall tegenover Wynn. ‘Halve prijs’ is te veel gezegd, maar er is altijd wel iets van de hoge prijs af te halen.

Groeten, Huib.

Er staat een rode kiosk op de Strip (alle dagen open trouwens) tegenover hotel Circus Circus en daar kan je reductiekaarten krijgen voor alle shows in Vegas…en wel aan 50% korting, ben vorig jaar naar Mamma Mia geweest en we hadden eersterangsplaatsen aan 50%...die kaartjes zijn wel voor de avond zelf, je kan dus geen dag van te voren kortingtickets kopen. Momenteel speelt de Lion King in Mandala Bay…
Als je de tickets ter plaatse koopt krijg je geen korting.

  [ # 13 ] 26 May 2009 02:26 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

ik heb the phantom daar ook vorig jaar gezien en er staan op de strip in Vegas in totaal 5 last minute ticket boxes, waar je voor bijna alle vegas shows voor 50% korting heen kan gaan. en zeker in deze kredietcrisis in Amerika kan je goed slagen daar. Die boxes gaan elke dag’‘s ochtends om 11 uur open en je zal er dan ook vast voor the lion king terecht kunnen want die draait dan ook. het werkt trowens zo, je krijgt bij ticketbox een voucher die je dan bij de kassa van de voorstellingkan omruilen. hoe eerder je die voucher inlevert hoe beter je plaatsen. natuurlijk. wij zaten zowel bij the phantom als mamma mia op de tweede rij. veel plezier daar als je nog meer tips zoekt kan je altijd een mailtje sturen..

   Handtekening   

It´s magic