2 of 2 |  < 1 2
Chantal Janzen blijft in Tarzan
  [ # 16 ] 20 May 2008 10:56 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Ik vind het een beetje dubbel. Had Chantal erg graag in een echte klucht gezien - persoonlijk vind ik haar ‘komisch talent’ echt he-le-maal goed 😊 Ik gier het uit bij haar improvisaties in Tarzan (al zie ik Bente ook graag - ze zingt prachtig en houdt zich meer aan het script. Dat houdt de romantiek in het verhaal, zo als een van de Tarzan-acteurs dat eens zo mooi verwoorde) en ook bij een artiesteningang is het altijd lachen met Chantal (ik spreek haar niet vaak, maar kijk meestal toe, en juist dát is het, uhm, gierenswaardige, zeg maar, maar ik dwaal af).

Aan de andere kant ben ik erg blij dat ik nu Lone weer onstage kan zien. Ik zie beide dames gráág aan het werk, maar zie Lone nog niet zo snel als Jane :‘D Dus dan is dit de beste oplossing.

Aan wéér een andere kant had ik eigenlijk stiekem heel erg hard gehoopt op Lone als Tante Jans in Ciske… wat zou ze dát mooi doen! Krijg nu al kippenvel bij dat idee!! Maar helaas, dát zit er niet in.

Wat er gebeurd is en hoe weet ik niet en ik weet dondersgoed dat me dat geen hol aangaat ook, maar ik hoop écht heel erg dat iedereen nu mag spelen dat ze graag zou willen spelen. En ben blij voor Chantal dat ze nu een weekje vrij heeft, want ik kan me voorstellen dat als iemand haar nu tegenkomt, het alleen maar over Tarzan vs. Boeing Boeing zal gaan.

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 17 ] 20 May 2008 11:39 AM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2008-02-10

Ik heb al kaartjes besteld voor boeing boeing. Juist omdat Chantal daarin zou spelen. Ik vind dit nieuws echt balen want boeing boeing is onder andere door haar naam zo goed verkocht. De vervangster ken ik helmaal niet.

  [ # 18 ] 20 May 2008 12:04 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

purk - 20 May 2008 11:39 AM

Ik heb al kaartjes besteld voor boeing boeing. Juist omdat Chantal daarin zou spelen. Ik vind dit nieuws echt balen want boeing boeing is onder andere door haar naam zo goed verkocht. De vervangster ken ik helmaal niet.

Kijk zondagavond 20u30 maar even naar Voetbalvrouwen, dan kun je Lone leren kennen.
Ze speelt daar een bitch, maar is wel supergoed.

Ik zie Lone het wel doen, vind het ook erg leuk voor haar.

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 19 ] 20 May 2008 12:29 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

purk - 20 May 2008 11:39 AM

Ik heb al kaartjes besteld voor boeing boeing. Juist omdat Chantal daarin zou spelen. Ik vind dit nieuws echt balen want boeing boeing is onder andere door haar naam zo goed verkocht. De vervangster ken ik helmaal niet.

Donna in Mammia Mia in Nederland, België en Duitsland, Charity in Sweet Charity, Liedjes van Toon, Grizabella in Cats, Janet in Rocky over the Rainbow, Gladys in Copacabana.

Op tv: Melanie in Voetbalvrouwen, Moeder van Bionda in Zoop, Bonnie in Samsam

En de stem van Zyphora in The Prince of Egypt nasynchronisatie.

  [ # 20 ] 20 May 2008 01:53 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  42
Geregistreerd  2008-03-09

Op Musicals.nl is alles al aangepast, er staat zelfs al een nieuwe castfoto…
Toch blijf ik het raar vinden, maar ik denk dat Boeing Boeing ook zonder Chantal wel leuk word.

  [ # 21 ] 20 May 2008 05:53 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Alleen al het feit dat ze zoveel improvisaties maakte in Tarzan suggereert voor mij dat ze toch echt wel klaar was met Jane. Maar wie weet… je kunt natuurlijk altijd kijken hoeveel improvisaties er te halen zijn.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 22 ] 20 May 2008 06:45 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Chantal Janzen blijft laagvlieger

Wie deze titel bedacht heeft weet ik niet, maar ik vind ‘m geniaal…

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 23 ] 20 May 2008 07:08 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Hierbij de nieuwe foto:

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 24 ] 20 May 2008 08:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Het misstaat niet. Wel een werk, zo’n hele nieuwe poster.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 25 ] 21 May 2008 10:04 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  677
Geregistreerd  2004-07-08

Leuk dat Lone mee gaat doen.
Dat wordt op naar Boeing, Boeing in maart.

   Handtekening   

Voor de laatste nieuwtjes van Tony:
http://www.tonyneeffansite.nl en https://www.facebook.com/TonyNeefFansite

  [ # 26 ] 21 May 2008 12:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Aan wéér een andere kant had ik eigenlijk stiekem heel erg hard gehoopt op Lone als Tante Jans in Ciske… wat zou ze dát mooi doen! Krijg nu al kippenvel bij dat idee!! Maar helaas, dát zit er niet in.

JAA!
Oow, dat was echt zo mooi geweest!

  [ # 27 ] 21 May 2008 09:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Heidi - 20 May 2008 06:45 PM

Chantal Janzen blijft laagvlieger

Wie deze titel bedacht heeft weet ik niet, maar ik vind ‘m geniaal…

Vind hem eerlijk gezegd een beetje flauw.

StephanieMangano - 21 May 2008 12:05 PM

Aan wéér een andere kant had ik eigenlijk stiekem heel erg hard gehoopt op Lone als Tante Jans in Ciske… wat zou ze dát mooi doen! Krijg nu al kippenvel bij dat idee!! Maar helaas, dát zit er niet in.

JAA!
Oow, dat was echt zo mooi geweest!

Dank, dank, zou willen dat Stage het ook in zou zien 😉 Maar met Boeing, Boeing ben ik al zéér tevreden, hoor!!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 28 ] 25 May 2008 12:15 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  115
Geregistreerd  2003-08-14

Nu Chantal blijft ga ik graag nog een keer. Ik had de keer dat ik ging Bente en ik vond haar erg goed. Toch lijkt het me erg leuk Chantal in deze rol te zien!

Nu kwamen we eindelijk tot een datum: 30 of 31 augustus. Nu is alleen de uitmarkt dat weekend in Amsterdam. Programma nog niet bekend. Voorgaande jaren was er op zondag altijd de sing a long en volgens mij zaterdags signeren maar hoe groot achten jullie de kans dat Chantal gaat signeren? Gezien haar avro-contract zal zij op zondag wel de sing-a-long presenteren maar zal ze zaterdags de uitmarkt voorbereiden of spelen? Ik vermoed het eerste :(

  [ # 29 ] 25 May 2008 05:16 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  27
Geregistreerd  2004-12-25

Echt belachelijk, Chantal’s naam gebruiken om kaarten te verkopen en haar er dan doodleuk “uithalen”. Chantal was voor mij de enige reden om naar Boeing, Boeing te gaan want normaal ben ik allergisch voor blijspelen.

 < 1 2
2 of 2