3 of 3 |  < 1 2 3
Equilibrio
  [ # 31 ] 06 July 2008 09:18 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik heb een aantal foto’s toegevoegd aan mijn verslag.

  [ # 32 ] 06 July 2008 09:18 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

Wauw ja, Heidi, die foto is mooi!
Ik ben gister geweest, en ik vond het ook erg tof!
Geweldig gedaan door alle 5 de solisten, en ook een geweldig orkest! Wat een power!
Mooie productie!

En thnx Inge, ook ik vond die uithaal van John geweldig, ik las al dat dat liedje niet op de cd staat, en dat hij het eerst ook niet deed, maar nu weet ik iig hoe het nummer heet!

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 33 ] 06 July 2008 09:22 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

IngeG - 06 July 2008 09:18 PM

Ik heb een aantal foto’s toegevoegd aan mijn verslag.

Ja, ik zie ze. Tof zeg!
Mijn camera wilde niet echt meewerken. Dus ik heb wat foto´s van het decor voor het begon, maar verder niet. Thnx voor het plaatsen!

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 34 ] 06 July 2008 11:23 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Wat ik heb gezien als rockopera, dus de vertolking van een verhaal op muziek, was een enorme aanfluiting. Het verhaal is al een pretentieus en tegelijkertijd onbenullig schrijfsel, maar de visualisering rammelde dan ook nog eens aan alle kanten. Niet te volgen. Om bij de negatieve punten te blijven: Ook de lampen regelmatig die recht in je gezicht schenen was géén goed idee en de karretjes waarop John en Michelle werden opgereden zagen er nog al uit als amateuristisch geknutsel.

Wat ik ook heb gezien een een prachtig metal meets klassiek concert met 2 hele goede solisten (michelle en john) , 1 goede grunter (die ik echter niet serieus kon nemen als enge dood, maar die meer op de lachspieren werkte) en 2 anderen die het niet onaardig deden. (Wat dus ook betekent dat de zangeres van Epica me wat tegen viel). De plaatjes op de projectieschermen waren mooi, maar er had wel iets meer variatie in kunnen zitten).

Super om het orkest te keer te zien gaan (en de liefhebbers er uit te pikken die echt meebewegen op het ritme), maar bij wat er verder op het podium gebeurde had de regisseur zich toch wel tot bloedens toe achter de oren mogen krabben.

  [ # 35 ] 06 July 2008 11:32 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  37
Geregistreerd  2008-04-21

Ik ben vanavond geweest en ben het helaas eens met Jeroen. Michelle en John vond ik echt geweldig! Het orkest en de band kreeg ik kippenvel van. Maar alles eromheen maakte het geen geheel, geen goede samenwerking tussen decor, props en kostuums denk ik dan. Hoewel ik beide kostuums van John erg mooi vond, was de rest minimaal. En inderdaad die karretjes waren erg amateuristisch! Ik zat bijna in het midden op de eerste rij en kon dan ook erg goed de oneffenheden zien! Vaak zeggen wij over kostuums of props, “Ach dat ziet de eerste rij, maar daarachter valt het niemand op” Ik vraag me dus ook af of dat hier echt zo was… Ik hoop het wel!

  [ # 36 ] 11 August 2008 06:08 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Als het goed is komt in december de DVD met een 2CD uit van equilibrio

  [ # 37 ] 12 August 2008 01:01 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Klopt, in november of december, ik kan me geen beter Sinterklaascadeau wensen dan die DVD! En met de CD ben ik ook blij - het is een live registratie van de hele show, dus heb ik ook gelijk The Pact op CD… love it, love it, love it!!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 38 ] 17 August 2008 11:37 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Dikke kans dat de live registratie heel wat beter klinkt dan de cd.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 39 ] 19 August 2008 08:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

En die bevat iig wel alle nummers 😉

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

 < 1 2 3
3 of 3