70 of 264 | ‹ First  < 68 69 70 71 72 >  Last ›
Mary Poppins
  [ # 1036 ] 28 March 2010 04:17 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

mau1992 - 28 March 2010 11:41 AM

[quote author=“eastwick” date=“1269768768”

In positieve zin sprongen voor mij Yvonne Valkenburg eruit als een geweldige Mevrouw Bril en Maike Boerdam als Winifred Banks. Jammer van Marjolijn Touw als Juf Andrew die vocaal totaal geen indruk op mij achterliet.

Yvonne speelde toch ook in Ciske, als zij het is dan vond ik haar in Ciske in ieder geval ook goed.
Marjolijn Touw is een van mijn favorite sterren, ze weet karakters altijd heel goed neer te zetten en normaal is ze vocaal heel sterk (vind ik dan). Tegen de tijd dat je nog een keer naar Mary Poppins gaat speelt Marjolijn misschien al niet meer, ben benieuwd wie haar gaat vervangen als ze in Petticoat gaat spelen. Iemand enig idee?

Yvonne speelde ook in Ciske de Rat inderdaad.

  [ # 1037 ] 28 March 2010 04:36 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1073
Geregistreerd  2010-02-01

Hanstmf - 28 March 2010 03:38 PM

Op naar Scheveningen voor de 2e try-out. 😉
Ben benieuwd wat er veranderd is en of dezelfde kinderen weer Jane en Michael zijn. Zit nu wat meer naar het midden van de zaal.

http://jongmusicaltalent.web-log.nl/

Op dit weblog staat dat Rachelle en Nathan spelen!

  [ # 1038 ] 28 March 2010 04:59 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

paulineex - 28 March 2010 04:00 PM

Moeten er altijd kinderen standby staan?
Wordt bestwel laat denk ik voor ze als ze toch niet hoeven spelen.

ja, er staan bij elke show twee kids standby. Dit was bij tarzan ook zo, maar toen mocht de standby kid na Mensenkind naar huis. In dit geval moeten ze tot het einde van de show blijven

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 1039 ] 28 March 2010 05:10 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

er is trouwens eerder kritiek geweest op dat het ensemble niet genoemd wordt op de castborden. Dat is nu veranderd. Er zijn totaal 4 schermen met namen

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 1040 ] 28 March 2010 05:15 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2010-02-03

Zou Marlolein gisteren niet haar dag hebben gehad of kan ze dit niet?.. Ben benieuwd of ze vanavond beter is..

  [ # 1041 ] 28 March 2010 05:55 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  306
Geregistreerd  2008-07-31

En ik ben benieuwd wie haar gaat vervangen als ze naar Petticoat gaat.

  [ # 1042 ] 28 March 2010 06:11 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Hoelang duurt de show??

  [ # 1043 ] 28 March 2010 06:14 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2010-02-03

sanjay - 28 March 2010 06:11 PM

Hoelang duurt de show??

2 uur en ongeveer 45 minuten staat op de site. Inclusief pauze.

  [ # 1044 ] 28 March 2010 06:47 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  71
Geregistreerd  2009-06-08

Ik zit nu bij de show, en mooi even de tijd om alles te laten bezinken.
Decor is heel ingenieus, en de wissels zijn echt een genot om naar te kijken.
De vertaling tot nu toe klinkt erg prettig in het gehoor, en de showstopper(suPercali….) is fenomenaal peuk gedaan.
De kinderen doen het erg leuk, Noortje is zeer goed.
De scène in het park (in de film met onderandere de pinguïns) is betreft kleurgebruik oogstrelend
zoals het in de film is zo is het ook op het toneel, echt spetterende kleuren.
En er zit nog een hele leuke knipoog naar de film in dit stuk.

De pauze is weer voorbij we gaan zo weer verder….later meer.
Eerste gedachte: Topshow!!!!!

   Handtekening   

There is WoW and there is AFK….

  [ # 1045 ] 28 March 2010 07:02 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  888
Geregistreerd  2010-03-28

Ik ben heeel benieuwd naar de kinderen van vanavond! Laat je een keer precies horen hoe die waren ? (A) :D

  [ # 1046 ] 28 March 2010 07:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Gister de voorstelling gezien. En weet niet wat ik er van moet vinden. Slecht zal ik het nooit noemen, geweldig ook niet. Daar tussen in zal het ergens zitten. De cast is sterk, daar ligt het niet aan. Maar ik denk dat het materiaal niet geweldig sterk is. Het decor heeft sterke en minder sterke punten.  Ohja de vertaling, vond het nogal erg verschillend. Soms best goed, soms weer Martiene Bijl tenenkrommend.
Hoogtepunt van de show; Cas van Leeuwen als Michael Banks. Als Ciske was hij al geweldig, maar hier is hij ook weer geweldig.

Misschien binnenkort nog een keer kijken.

  [ # 1047 ] 28 March 2010 08:44 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  71
Geregistreerd  2009-06-08

Nu kan ik wel gaan zitten muggeziften over een vertaling of die goed is of niet, naar mijn mening is de vertaling goed.
Leuke grappen die door de kinderen gedaan worden, liedjes prima vertaald kortom dit is een goed besteede avond geweest.
Het decor was ook na de pauze zeer mooi, en er word goed gebruik gemaakt van het hele podium.
Ook in deze show word er gebruik gemaakt van projectietechniek, en wat is dat toch fantastisch gedaan, naadloos sluit het aan bij de show.
Verder het nummer “Steppin time” oftewel “stap vooruit” is briljant in zijn eenvoud.
Ik zal niet spoileren maar wat William hier doet…WoW.

Ook word er goed gebruik gemaakt van magische technieken.
De kenners in de goochelwereld zullen ze zien, de niet kenners zullen versteld staan.

Marjolein Touw, kleine korte rol maar wat speelt ze hem goed.
Heerlijk gemeen en sjacherijnig.

De kinderen deden het ook erg leuk, ik ken ze niet bij naam, maar ook hun waren zeer komisch op het juiste moment en lekker bijdehand.
Noortje als Mary, vanavond kreeg ik in ieder geval het gevoel dat ze er zin in had en relaxed op het podium stond.
Dit straalde ze echt uit naar de zal en elke keef als zij op toneel stond was het als een warm deken die over je heen kwam, wat een performance gewoon.
William deed mij echt verbazen, het is niet mijn meest favoriete acteur maar wat maakt hij deze rol waar gewoon.
Dus wat ik eerder zei over de show was na de show ook nog steeds van toepasing.
Tuurlijk zaten er kleine dingetjes in die niet helemaal vlekkeloos waren, maar daar zijn try-outs voor om de laatste puntjes op de i te zetten.
Als je daar doorheen kan prikken dan is ruim 2 uur genieten gewoon.
Als je dat niet kan, dan moet je niet naar de try-out gaan.
Maar dat ik de show nog een keer ga bekijken dat is een ding wat zeker is.

   Handtekening   

There is WoW and there is AFK….

  [ # 1048 ] 28 March 2010 08:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Annelot91 - 28 March 2010 04:36 PM
Hanstmf - 28 March 2010 03:38 PM

Op naar Scheveningen voor de 2e try-out. 😉
Ben benieuwd wat er veranderd is en of dezelfde kinderen weer Jane en Michael zijn. Zit nu wat meer naar het midden van de zaal.

http://jongmusicaltalent.web-log.nl/

Op dit weblog staat dat Rachelle en Nathan spelen!

Ja, dat klopt, ik heb hun namen opgeschreven, Rachelle Verdel en Nathan van der Horst. Zij deden het leuk, maar waren toch minder sterk als Cas en Iris. Cas heb ik ook als Ciske gezien.

Ik vond het geluid vanavond, op de plek waar ik zat, perfect en ja, vanavond heeft Noortje me van eerst af aan overtuigd dat zij de echte ster is van deze show. Marjolijn Touw: - de Engelse versie ken ik niet -  maar ik weet dat ze maar een beperkte toonhoogte heeft. Ze moet een verschrikkelijk mens neerzetten en dat doet ze met verve. Maar het is eigenlijk gewoon een rol die je liever niet wilt spelen.

Wederom de staande ovatie als-was-het-het-einde na Alles Kan. Toen Noortje overvloog heb ik naar ‘r gezwaaid… 😉

  [ # 1049 ] 28 March 2010 09:01 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1073
Geregistreerd  2010-02-01

leuk verslagje!

was er al verschil te merken met gister, Hans? Want Erwin twitterde iets over wijzigingen…

  [ # 1050 ] 28 March 2010 09:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Annelot91 - 28 March 2010 09:01 PM

leuk verslagje!

was er al verschil te merken met gister, Hans? Want Erwin twitterde iets over wijzigingen…

Aan kostuums en pruiken heb ik geen verschil gezien (maar ja ik let daar niet zo op) wel viel me op dat Noortje nadat ze uit de schoorsteen was gekropen zwarte plekken op haar gezicht had (misschien gister ook wel maar heb ik toen niet gezien) en er kwam vaak rook uit de schoorstenen rechts bij de slaapkamerscenes, gisteren niet naar mijn beeld zoals ik dat herinner. Dus eigenlijk kleine wijzigingen…en ik zal vast wel e.e.a. vergeten zijn in mijn beeld van gisteren. Maar iig geen grote wijzigingen.

Verder was het vandaag de eerste dag van de vroegboekactie dus de zaal zat wel vol met paraplu-dozen (de mijne had ik gister al gehaald) en Sophie en Rosalie zaten in de zaal. Sophie liep langs en keek naar me ha ha, zal wel toeval zijn. 😄

‹ First  < 68 69 70 71 72 >  Last ›
70 of 264