1 of 2 |  1 2 > 
De musicalwens van Monique Smit
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

AMSTERDAM -  Monique´s stembanden zijn nog nauwelijks bekomen van de operatie of ze heeft de lat alweer wat hoger gelegd.

De zus van Jan Smit wil niets liever dan een rol in een musical. Ze vertelt in weekblad Story: “Als ik dan hoor dat er audities zijn voor High School Musical sta ik echt te popelen om mee te doen. Ik weet helemaal niet of ze wel op mij zitten te wachten. Maar het lijkt me zo vreselijk gaaf om te doen!”

Bron: http://www.telegraaf.nl/prive/4206283/_De_musicalwens_van_Monique_Smit__.html?p=3,2

Ja, geen idee eigenlijk of ik hierop zit te wachten… toch maar eens gaan you-tube-zoeken of Monique daadwerkelijk kan zingen *schaam* Heb echt geen idee :‘D

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 1 ] 11 June 2008 03:35 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  469
Geregistreerd  2006-03-13

Gaby* - 11 June 2008 03:07 PM

AMSTERDAM -  Monique´s stembanden zijn nog nauwelijks bekomen van de operatie of ze heeft de lat alweer wat hoger gelegd.

De zus van Jan Smit wil niets liever dan een rol in een musical. Ze vertelt in weekblad Story: “Als ik dan hoor dat er audities zijn voor High School Musical sta ik echt te popelen om mee te doen. Ik weet helemaal niet of ze wel op mij zitten te wachten. Maar het lijkt me zo vreselijk gaaf om te doen!”

Bron: http://www.telegraaf.nl/prive/4206283/_De_musicalwens_van_Monique_Smit__.html?p=3,2

Ja, geen idee eigenlijk of ik hierop zit te wachten… toch maar eens gaan you-tube-zoeken of Monique daadwerkelijk kan zingen *schaam* Heb echt geen idee :‘D

Ohhh, nee toch, weer iemand die denkt zomaar even in een musical te gaan spelen, laat ze eerst een musical opleiding gaan volgen.

   Handtekening   

Mijn musicalsterren:
Manon Novak, Suzan Seegers
Willemijn Verkaik, Chantal Janzen
Pia Douwes, Freek Bartels, René van Wegberg

  [ # 2 ] 11 June 2008 03:42 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Ze had volgens mij ook meegedaan aan de audities!

  [ # 3 ] 11 June 2008 03:48 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  914
Geregistreerd  2008-04-28

:ohw:  Van wat ik tot nog toe van haar heb gezien/gehoord denk ik direct: NEEEEE!!!! En ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat daar heel snel verandering in zal komen.

   Handtekening   

Geen wetten, geen grenzen, geen compromis (© The Wild Party)
Ik wou dat ik één keer in jouw ziel kon kijken (© Passion)
Maar in uw rol geeft u voor ons de richting aan (© Evita)

  [ # 4 ] 11 June 2008 03:51 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

Ik weet niet zeker of ze het moet doen ze heeft nu een “carriere” als zangeres en musical is toch heel wat anders….
Als ze het dan niet kan dan kan het heel je “carriere” naar beneden halen

  [ # 5 ] 11 June 2008 04:04 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  914
Geregistreerd  2008-04-28

Die carrière als zangers zit toch ook niet bepaald in de lift? Ik herinner me een of ander dom dreunliedje waar ze op tv slecht op playbackte (sorry monique…) Nee, persoonlijk zit ik er niet echt op te wachten.

   Handtekening   

Geen wetten, geen grenzen, geen compromis (© The Wild Party)
Ik wou dat ik één keer in jouw ziel kon kijken (© Passion)
Maar in uw rol geeft u voor ons de richting aan (© Evita)

  [ # 6 ] 11 June 2008 04:05 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Ow alsjeblieft niet. K heb Monique wel eens zien optreden, nou doe dan maar niet in een musical…

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 7 ] 11 June 2008 05:12 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Ik vind het prima, maar alleen in de Volendamse JCS! 😊

  [ # 8 ] 11 June 2008 05:17 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Door je zo openlijk uit te spreken lijkt het wel een open sollicitatie naar de producenten toe… Het zou me niks verbazen als we haar binnenkort in een musical terug gaan zien, ze trekt toch weer een nieuwe groep naar het theater.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 9 ] 11 June 2008 05:26 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Gaby* - 11 June 2008 03:07 PM

Moniqe Smit: “Als ik dan hoor dat er audities zijn voor High School Musical sta ik echt te popelen om mee te doen. Ik weet helemaal niet of ze wel op mij zitten te wachten. Maar het lijkt me zo vreselijk gaaf om te doen!”

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dit een hele bescheiden reactie. Het is niet ‘High School Musical komt en ik wil Sharpay/Gabriella spelen, maar ze vind het gaaf dat het komt en wil AUDITIE doen. Ze wil in den beginne niet direct rol, maar gewoon mee doen. Ze vraagt zich af of ze wel op haar zitten te wachten, wat toch ook een behoorlijk bescheiden opstelling is. Ze is gewoon superenthousiast over het gegeven, meer niet in mijn ogen…

Ik ken haar overigens totaal niet.

[ Gewijzigd: 11 June 2008 06:09 PM by Lance ]
  [ # 10 ] 11 June 2008 06:03 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ik vind haar niet leuk! 😛
Maar HSM ook niet, dus in principe..
Nee, ik snap best dat ze een bepaalde musicalwens kan hebben, maar als ‘t aan mij ligt zou ik zeggen: Ga lekker koekjes bakken!

  [ # 11 ] 11 June 2008 06:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik zeg even helemaal niks, maar mijn indruk bij “Just the two of us” was er een van weinig interessant en vooral veel van hetzelfde en dan druk ik dat nog bescheiden uit.

Maar ik ben het eens met Lance dat het hele stukje niet veel om het lijf heeft (net als Monique in genoemd TV-programma) en het is natuurlijk wel La Nanninga met de Telegraaf. Het arme kind zegt ook eens wat en het wordt meteen breed uitgemeten.

Neemt niet weg dat ik Albert Verlinde al zie trappelen.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 12 ] 11 June 2008 06:22 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Ik zie haar toch nog niet zo snel in een musical verschijnen… Ik hoop maar voor haar dat ze aan een musical mag mee gaan doen, maar ik denk dat ze toch een heel beetje talent mist (ze kan aardig zingen, maar niet op dusdanig hoog niveau dat ik haar avond aan avond live de sterren van de hemel zie/hoor zingen).

  [ # 13 ] 11 June 2008 06:26 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

stefucius - 11 June 2008 06:22 PM

Ik zie haar toch nog niet zo snel in een musical verschijnen… Ik hoop maar voor haar dat ze aan een musical mag mee gaan doen, maar ik denk dat ze toch een heel beetje talent mist (ze kan aardig zingen, maar niet op dusdanig hoog niveau dat ik haar avond aan avond live de sterren van de hemel zie/hoor zingen).

Nou je weet nooit! Vriendjes op de juiste plekken doet toch wel wonderen, denk ik?!
Ikzelf vond haar echt niet lekker klinken! Bij “Just the two of us” snapte ik het positieve commentaar echt niet, maar ja, smaken verschillen.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 14 ] 11 June 2008 06:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

stefucius - 11 June 2008 06:22 PM

ze kan aardig zingen, maar niet op dusdanig hoog niveau dat ik haar avond aan avond live de sterren van de hemel zie/hoor zingen.

En zelfs dat viel tegen, want ik vond vele andere koppels beter!
Het is me een raadsel hoe ze zo ver gekomen is.

(hoewel… een beetje zwoel liggen kijken op een vleugel doet wonderen)

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 15 ] 11 June 2008 06:42 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  181
Geregistreerd  2006-10-01

Ach ja, vind Jim Bakkum ook nog steeds niet zo’n groot talent, dus wat dat betreft…

Ze stelt zich inderdaad in mijn ogen ook bescheiden op en het is wel leuk dat ze zo enthousiast is. Daarnaast is ze volgens mij ook nog erg jong, dus wie weet wil ze wel een musicalopleiding gaan doen?

 1 2 > 
1 of 2