1 of 3 |  1 2 3 > 
Ciske de Rat op tour
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Volgens mij is er nog niet eerder iets over gezegd, anders heb ik er (schande) glashard overheen gelezen.

Dit staat te lezen op de site van de Keizer Karelpodia in Nijmegen:

Op dit moment zijn alle voorstellingen van Ciske de Rat in mei 2008 nagenoeg uitverkocht. Maar gelukkig wordt de productie ook in het daaropvolgende seizoen gebracht. En we kunnen nu al deze serie - van woensdag 3 december t/m zondag 14 december - in de verkoop brengen.

[ Gewijzigd: 14 June 2008 10:17 PM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 1 ] 14 June 2008 07:31 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

volgens mij gaat de show door tot ergens in januari zelfs…

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 2 ] 14 June 2008 07:44 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Marilena - 14 June 2008 07:31 PM

volgens mij gaat de show door tot ergens in januari zelfs…

Precies.. dat was allanger bekend! Ciske loopt als een trein, dus daar zijn we voorlopig nog niet van af! (wat ik persoonlijk erg leuk vind, want wil best nog een keertje..)

  [ # 3 ] 14 June 2008 07:50 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Jammer dat deze niet like B&B als afsluiter voor een paar maanden een vast theater krijgt.

  [ # 4 ] 14 June 2008 08:10 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

*ik ben kennelijk niet meer wakker*

[ Gewijzigd: 14 June 2008 08:37 PM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 5 ] 14 June 2008 08:34 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Dat hij op tour gaat? Ciske tourt nu toch ook al?

  [ # 6 ] 14 June 2008 09:52 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Judaz - 14 June 2008 07:50 PM

Jammer dat deze niet like B&B als afsluiter voor een paar maanden een vast theater krijgt.

Is het al bekend dat hij NIET in een vast theater komt? : Nee
- Zal mij niks verbazen dat Cikse na Tarzan nog een half jaartje doordraait in het FCT
- Of na Dirty Dancing nog in het Beatrix Theater
- Of dat de verlening van Les Miseables in Carre niet doorgaat (door de slechte kaartverkoop van Les Mis) en dan Ciske 2 maanden in Carre te zien is

Dus naar mijn iedee is dat nog niet uitgesloten. Marjolijn Touw zei al bij musicalmoods dat de groep na eind Januarie nog wel door wil, dus wie weet.

  [ # 7 ] 15 June 2008 12:53 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Idd, dat Ciske langer doorgaat is al langer bekend. Ik zelf heb al een tijdje een kaartje voor in Nijmegen in die periode in december. De allerlaatste voorstelling van Ciske zou eerst in Nijmegen zijn; die is al nagenoeg uitverkocht (net zoals veel andere voorstellingen in die decemberperiode in Nijmegen btw. Mijn nichtje en ik hebben geen geweldig goede plaatsen; we hebben al te laat geboekt, en dat is toch ook alweer een behoorlijk aantal weken geleden)
Op het MAG en ook al eerder zeiden ze dat Ciske tot ergens in januari verlengd is, hoewel op http://www.musicals.nl dus maar de speellijst tot half december staat (laatste voorstelling is in Nijmegen). Ik heb dus geen idee waar ie die laatste maand gaat staan; dat vraag ik me al een tijdje af. Amsterdam misschien weer?? Dat Tarzan in januari al uit het CT is lijkt me stug, evenals Dirty Dancing..

  [ # 8 ] 15 June 2008 02:16 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  83
Geregistreerd  2006-10-19

Na Nijmegen staat hij eerst nog van
24 t/m 30 december 2008 in Tilburg.
10-1-2009 t/m 1-2-2009 in Amsterdam Rai.

Tot zover is tot nu toe bekend.

Hij gaat meer dan hoogstwaarschijnlijk inderdaad nog langer verlengen. Ik weet niet tot hoelang nu al bekend is bij de productie etc, maar de moeder van een Ciske schreef op een site in ieder geval dat ze al een tijd van die verlenging van januari wist en dat er nog wel meer aan komt.

Moet ook wel, ze hebben inmiddels nog 4 of 5 kleine ciskes die nog moeten starten, 2 starten in juli en van de rest is nog niet eens bekend wanneer ze beginnen. Daarbij is t/m oktober al de speellijst gevuld met de bestaande ciskes, en las ik dat bijvoorbeeld dave, die in september al door z’n speeldagen zit, al weet at hij in 2009 nog op mag. Al kan bij die kinderen natuurlijk wel iets veranderen als ze een groeispurt krijgen etc.

  [ # 9 ] 15 June 2008 12:09 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Het halve ensemble gaat weg.. Marleen en Mariska gaan weg.. (Maar als ciske nog zo lang door gaat kan Mariska best terug komen.. maar of dat gebeurd?)

Sjoerd en Hajo spelen eind volgend seizoen ook nog in een anders stuk.. Hajo gaat in ‘Hotel atlantico’ spelen vanaf februari. Sjoerd gaat spelen in ‘Art’ en dat is ook ongeveer vanaf februari..

  [ # 10 ] 15 June 2008 02:56 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

En Danny/Jorge? 😉

  [ # 11 ] 15 June 2008 05:42 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2008-01-31

dokter_P - 15 June 2008 12:09 PM

Het halve ensemble gaat weg.. Marleen en Mariska gaan weg.. (Maar als ciske nog zo lang door gaat kan Mariska best terug komen.. maar of dat gebeurd?)

Sjoerd en Hajo spelen eind volgend seizoen ook nog in een anders stuk.. Hajo gaat in ‘Hotel atlantico’ spelen vanaf februari. Sjoerd gaat spelen in ‘Art’ en dat is ook ongeveer vanaf februari..


Ik heb ergens, vraag me niet waar want dat weet ik niet meer, een interview met Mariska op televisie gezien waarin ze vertelde dat ze tijdelijk stopt om 60 concerten te gaan geven met muziek van de Carpenters en dat ze daarna terugkomt bij Ciske. Misschien als Marleen met zwangerschapsverlof gaat?

  [ # 12 ] 15 June 2008 06:12 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

‘Top of the world’ zo heet de muzikale ode aan de Carpenders speelt van eind september tot eind december.. Dus misschien komt ze daarna terug (mocht Ciske natuurlijk tot langer dan januari door gaan..)

Marleen is gewoon zwanger en gaat daarna naar Footloose.. dus dat heeft weinig met Mariska’s vertrek te maken 😉

  [ # 13 ] 15 June 2008 11:48 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  83
Geregistreerd  2006-10-19

Ik heb inderdaad iets opgevangen over: Mariska, Januari 2009 en Ciske.

[ Gewijzigd: 15 June 2008 11:55 PM by Patroesj ]
  [ # 14 ] 16 June 2008 11:49 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Jeap - 15 June 2008 11:34 AM

het is toch echt wel een mega succes he deze musical…ik denk dat het vooral te verklaren is omdat veel ‘hetero’s’ ook best wel naar toe willen (mannen met hun vriendin)... 😉  Om me heen merk ik dat mensen die nooit naar ‘n musical gaan wel hierheen willen. Echt leuk!

Ik snap deze opmerking echt niet, misschien ligt het aan mij :denk:
Is niet lullig bedoeld, maar ik snap het echt niet. Wat bedoel je daar mee? Voor mooie vrouwen is dit nou niet de meest voor de hand liggende keus, of zie ik het verkeerd?

De meeste stellen die ik ken gaan dan eerder naar Tarzan.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 15 ] 16 June 2008 01:06 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

Zal wel te maken hebben met jeugdsentiment, geaardheid lijkt mij weinig ter zake doende…

   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl

 1 2 3 > 
1 of 3