2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Ciske de Rat op tour
  [ # 16 ] 17 June 2008 06:47 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Jeap - 16 June 2008 09:16 PM

oh ja, nu ik het na lees is het idd ‘n beetje raar uitgelegd. wat ik ermee bedoelde is dat (volgens mij) ciske heel veel ‘niet traditionele’ theater bezoekers trekt. En daarom is het zo’n succes. Ik bedoelde verder niets met de geaardheid ofzo; maar wat ik met m’n opmerking bedoelde is dat ik vaak merk dat mannen niet echt staan te springen en dat de vriendin er helemaal weg van is. Maar naar Ciske willen denk ik mannen wel heel graag naar toe, zonder dat ze overgehaald moeten worden 😉

duidelijker nu??

Nee eigenlijk niet :ohoh:
Ik zie niet in waarom Ciske “niet traditioneel” zou zijn?
Wat ik al zei, dan is Tarzan meer iets wat niet traditioneel is met vliegende apen enzo.
In mijn omgeving gaan er meer mensen naar Tarzan om die reden, dan naar Ciske.
Begrijp mij niet verkeerd, want ik vind Ciske echt geweldig. Maar ik krijg mijn man er echt niet mee naar toe en bij Tarzan had hij nog zoiets van “ok muziek van Phil Collins en sensationeel - laat maar eens zien dan”.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 17 ] 17 June 2008 09:53 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  914
Geregistreerd  2008-04-28

MoNieky - 17 June 2008 06:47 AM
Jeap - 16 June 2008 09:16 PM

oh ja, nu ik het na lees is het idd ‘n beetje raar uitgelegd. wat ik ermee bedoelde is dat (volgens mij) ciske heel veel ‘niet traditionele’ theater bezoekers trekt. En daarom is het zo’n succes. Ik bedoelde verder niets met de geaardheid ofzo; maar wat ik met m’n opmerking bedoelde is dat ik vaak merk dat mannen niet echt staan te springen en dat de vriendin er helemaal weg van is. Maar naar Ciske willen denk ik mannen wel heel graag naar toe, zonder dat ze overgehaald moeten worden 😉

duidelijker nu??

Nee eigenlijk niet :ohoh:
Ik zie niet in waarom Ciske “niet traditioneel” zou zijn?
Wat ik al zei, dan is Tarzan meer iets wat niet traditioneel is met vliegende apen enzo.
In mijn omgeving gaan er meer mensen naar Tarzan om die reden, dan naar Ciske.
Begrijp mij niet verkeerd, want ik vind Ciske echt geweldig. Maar ik krijg mijn man er echt niet mee naar toe en bij Tarzan had hij nog zoiets van “ok muziek van Phil Collins en sensationeel - laat maar eens zien dan”.

Inderdaad… Ik vind Ciske juist wel traditioneel, zeker in vergelijking met Tarzan. Het ligt dus niet aan jou, MoNieky, ik snap de opmerking ook niet zo :geenidee:

   Handtekening   

Geen wetten, geen grenzen, geen compromis (© The Wild Party)
Ik wou dat ik één keer in jouw ziel kon kijken (© Passion)
Maar in uw rol geeft u voor ons de richting aan (© Evita)

  [ # 18 ] 17 June 2008 03:14 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Volgens mij bedoelt ie “niet traditioneel” voor n musical, in de zin van dat het juist wél een Nederlandse traditie is. Typisch Nederlands; dat zie je niet vaak bij musicals 😉 En dat trekt meer mensen…
Zo bedoel je ‘t toch ongeveer of niet? 😛

  [ # 19 ] 17 June 2008 03:53 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik snap precies wat Jeap bedoelt..

Andere musicals hebben toch een hoog huppelnicht imago (niet dat het zo is.. maar zo denken veel mensen er wel over..)
Omdat Ciske een bekende film is (en natuurlijk een bekend boek) heeft deze musical dat imago niet en gaan er ook musicalverafschuwers (die het dus voor nichten vinden..) er wel heen!

Even simpel en plat uitgelegd 😉

  [ # 20 ] 17 June 2008 04:11 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Dank je voor de uitleg, Luuk als je het zo uitlegt dan snap ik het inderdaad!  📣

(off topic maar na jouw uitleg kan ik alleen nog maar aan Lang en Gelukkig denken… geen idee waarom 😉 )

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 21 ] 17 June 2008 05:19 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  914
Geregistreerd  2008-04-28

Jeap - 17 June 2008 05:11 PM
dokter_P - 17 June 2008 03:53 PM

Ik snap precies wat Jeap bedoelt..

Andere musicals hebben toch een hoog huppelnicht imago (niet dat het zo is.. maar zo denken veel mensen er wel over..)
Omdat Ciske een bekende film is (en natuurlijk een bekend boek) heeft deze musical dat imago niet en gaan er ook musicalverafschuwers (die het dus voor nichten vinden..) er wel heen!

Even simpel en plat uitgelegd 😉

pff eindelijk, bedankt! tsja zo bedoel ik het precies! de volgende keer kan ik het dus beter zo uitleggen haha; dan snapt iedereen t meteen

Tja, hier zit misschien wel iets in.
Hoe lang zou het duren voor we huppelnicht imago in het woordenboek terug kunnen vinden? Haha, ik vind het een mooie vondst 📣
(Overigens ken ik toch wel een aantal mannen dat niet onder de noemer huppelnicht valt, maar wél naar musicals gaat)

   Handtekening   

Geen wetten, geen grenzen, geen compromis (© The Wild Party)
Ik wou dat ik één keer in jouw ziel kon kijken (© Passion)
Maar in uw rol geeft u voor ons de richting aan (© Evita)

  [ # 22 ] 17 June 2008 05:25 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

nou ik ben toch ook een jongen en in heb er al 20 gezien ben pas 15 en weet 100 procent zeker dat ik geen nicht ben

  [ # 23 ] 17 June 2008 05:32 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

uit onderzoek bleek dat 50% van de mannen die regelmatig musicals bezoekt homo is (dat is niet hetzelfde als nicht :tong: ) maar ja we gaan nu wel erg of-topic dus laten weer ON topic gaan.

Het feit dat Mariska na haar solo show weer terugkomt lijkt er op dat eind januarie niet de laatste show zal zijn ( je gaat toch niet voor een maandje weer terug?)

  [ # 24 ] 17 June 2008 05:44 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

nou jah wie weet vindt ze het zo leuk

  [ # 25 ] 15 July 2008 10:00 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Mylene D’Anjour is de nieuwe Tante Jans!

Bron: http://www.mylenedanjou.mysites.nl/

  [ # 26 ] 15 July 2008 10:35 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Leuk voor Mylène. Ik vind haar best wel goed.
Toch had ik gehoopt dat Maaike Wiidershoven alsnog de rol zou gaan spelen. Zij had destijds ook audities gedaan, maar haalde het net niet.

  [ # 27 ] 16 July 2008 07:34 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  746
Geregistreerd  2005-07-07

maar gaat zij nou voor vast tante jans spelen of word ze understudy,er is namelijk nog geen persbericht uit en er staat ook op dat de dagen waarop zij gaat spelen nog bekend worden gemaakt

   Handtekening   

16/4/2015 - Nick en Simon in Het Nieuw Luxor Theater
Wolvengroetjes van Sylvia
http://simone-escherich-fanclub.clubs.nl/

  [ # 28 ] 16 July 2008 08:18 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Nouja Mariska stopt he.. of gaat minder spelen.. iniedergeval Mariska heeft een andere show die ze doet, dus op die dagen speelt Mylene

  [ # 29 ] 16 July 2008 08:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  746
Geregistreerd  2005-07-07

Mariska gaat nu t/m december haar eigen solo tour doen en komt pas in januarie weer terug dus ze gaat het niet combineren met ciske

   Handtekening   

16/4/2015 - Nick en Simon in Het Nieuw Luxor Theater
Wolvengroetjes van Sylvia
http://simone-escherich-fanclub.clubs.nl/

  [ # 30 ] 16 July 2008 08:31 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Nou tot die tijd speelt Mylene dus Tante Jans 😉

 < 1 2 3 > 
2 of 3