Tarzan 06 juli 2008
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Net terug van een geweldige belevenis van Tarzan! Wat een gigantisch spektakel. 😊

Ik ben niet iemand van de grote verslagen dus die eer laat ik over aan Veertje die nu zit te genieten. 😉

Tot mijn verbazing hadden we de totale 1e cast muv. Chaira Borderslee maar die reden kennen we, en Joanne Telesford mogen we nu dus rekenen tot de 1e cast. Stuk voor stuk allemaal toppers die er samen een geweldig visueel en muzikale voorstelling voortbrengen waarbij ik continue zat met een Prodent-smile, de geweldige muziek van Phil Collins en uitvoering van het fantastisch orkest helpen daar enorm aan mee!

Oppertoppers voor mij zijn Clayton Peroti (Held van de voorstelling ben je als je zo goed kan zingen terwijl je allerlei acrobatische trucs uitvoert en geloofwaardig als aap/helpende hand kan acteren, ik heb genoten!), Lars (...) als Kleine Tarzan(vocaal erg sterk voor een jochie en het acteerwerk was ook erg leuk! Is hij trouwens niet van de CD? Zijn stem kwam me bekend voor…), onze eigen Chantal( Vocaal was ze vandaag perfect maar blijft toch meer een actrice, wat fantastisch was zij!) en natuurlijk Ron die de hoofdrol meer dan verdiend heeft, geweldig hoe hij van moment tot moment switcht van taalgebruik.  Ook lichamelijk is hij de sterkste van de voorstelling, verder zit het vocaal ook snor.

Kortom, ik heb ontzettend genoten,  prachtvoorstelling.

PS. Klopt het dat Ron Twee Werelden niet zingt? De stem klonk totaal anders dan Ron…

  [ # 1 ] 06 July 2008 08:04 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  914
Geregistreerd  2008-04-28

Judaz - 06 July 2008 07:54 PM

Net terug van een geweldige belevenis van Tarzan! Wat een gigantisch spektakel. 😊

Ik ben niet iemand van de grote verslagen dus die eer laat ik over aan Veertje die nu zit te genieten. 😉

Tot mijn verbazing hadden we de totale 1e cast muv. Chaira Borderslee maar die reden kennen we, en Joanne Telesford mogen we nu dus rekenen tot de 1e cast. Stuk voor stuk allemaal toppers die er samen een geweldig visueel en muzikale voorstelling voortbrengen waarbij ik continue zat met een Prodent-smile, de geweldige muziek van Phil Collins en uitvoering van het fantastisch orkest helpen daar enorm aan mee!

Oppertoppers voor mij zijn Clayton Peroti (Held van de voorstelling ben je als je zo goed kan zingen terwijl je allerlei acrobatische trucs uitvoert en geloofwaardig als aap/helpende hand kan acteren, ik heb genoten!), Lars (...) als Kleine Tarzan(vocaal erg sterk voor een jochie en het acteerwerk was ook erg leuk! Is hij trouwens niet van de CD? Zijn stem kwam me bekend voor…), onze eigen Chantal( Vocaal was ze vandaag perfect maar blijft toch meer een actrice, wat fantastisch was zij!) en natuurlijk Ron die de hoofdrol meer dan verdiend heeft, geweldig hoe hij van moment tot moment switcht van taalgebruik.  Ook lichamelijk is hij de sterkste van de voorstelling, verder zit het vocaal ook snor.

Kortom, ik heb ontzettend genoten,  prachtvoorstelling.

PS. Klopt het dat Ron Twee Werelden niet zingt? De stem klonk totaal anders dan Ron…

Dat zou dan ook voor het eerst zijn. Ik heb haar twee keer als Jane gezien, en vond haar zang twee keer matig. Maar ja, smaken verschil 📣 Overigens ben ik het wel volledig met je eens wat Clayton betreft.

   Handtekening   

Geen wetten, geen grenzen, geen compromis (© The Wild Party)
Ik wou dat ik één keer in jouw ziel kon kijken (© Passion)
Maar in uw rol geeft u voor ons de richting aan (© Evita)

  [ # 2 ] 06 July 2008 08:17 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Gisteren was Chantal vocaal ook heel goed. En geloof me, dat heb ik van de 10 keer dat ik haar gezien heb, ook niet vaak meegemaakt😉

Ron zingt twee werelden gewoon zelf.

Als kleine Tarzan met de kist naar beneden komt, hoor je de cd. In het begin van de show zingt hij wel zelf, maar Lars is niet degene die op de cd zingt😉

  [ # 3 ] 08 July 2008 03:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Leuk om te lezen!
Ik heb dit keer ook niet zo’n heel lang verslag gemaakt, hier komt ie:

Verslagje Tarzan 06-07-2008 (avond).

Na bijna 3 maanden niet geweest te zijn mocht ik weer naar Tarzan!
Eerst even gezellig richting Scheveningen, beetje rondgelopen, gegeten en op naar het CT.
We zaten rij 1, stoel 5 & 7, topplekken! 📣
Om 19.00 uur begon de show, en de cast was als volgt:

Tarzan-Ron: wat leuk om hem weer te zien (was een half jaar geleden voor mij, december 2007). Hij leek wat last te hebben van slijm waardoor zijn zang af en toe niet zo heel goed ging. Hield helaas de gedaaaaaaaaaan aan het eind van Voor Het Eerst niet helemaal vol, maar dat is ook wel een lange noot zeg…!
Jane-Bente: eindelijk weer is iemand anders dan Chantal! Niks tegen Chantal (ik vind d’r geweldig) maar een keer een andere Jane is niet erg! Bente is vooral vocaal heel erg goed, geen onzuivere noten, en ook haar acteerwerk is sinds de laatste keer dat ik haar zag ook erg verbeterd! Ook zij maakt nu extra grappen, en dat is hartstikke leuk!
Korchak-Jeroen: deze leek af en toe zijn tekst kwijt te zijn, hoewel mijn partner-in-crime (*lol*) dat niet gemerkt had… zang was goed.
Kala-Joanne: ze bezorgde me in het begin kippenvel met haar acteren, hoe ze reageert als haar baby word weggehaald, wow. Ze is (nog steeds) een lieve mama, en zingt goed.
Tark-Arvin: op het bord stond Clayton, dus ik was blij! Maar Arvin speelde, maar ook dat vond ik niet erg, want ik vind Arvin erg goed, al haalde hij niet alles qua zang. Hij heeft gewoon een prettige stem om naar te luisteren 😄
Prof. Porter-Hans: was zoals altijd erg goed!
Clayton-Addo: GEEN ARIE :omg: Ik baalde zo, want dit was mijn laatste kans om Arie te zien, en nu speelde Addo. Op zich ook leuk om hem nog is te zien als Clayton, maar ik vond hem er niet zo uitspringen, wat Arie voor mij wel doet.
Kleine Tarzan-Floris: wat een scheetje! Die koeienogen van hem, té schattig! Qua zang niet super, maar wel lief!
Ensemble was ook weer helemaal top, echt, wat een energie!
Orkest ook top!!!

Kleine blooper: het vuur van de fakkel ging uit, dus de zin van Tark “Ja, nou ben ik een lopend vuurtje” sloeg nergens meer op, dat was wel jammer.
Leuke grap van Bente: in plaats van het Wielewaal-liedje zong ze hoofd-schouders-knie-en-teen *lol*
Leuke grap van Ron: hij sloeg hard op Addo’s hoofd voor het gesprek van mens tot mens…aap.
Wie me nog opviel: Dennis, met zijn grappen en grollen! Die doet gewoon heerlijk gek op het podium, lekker overdreven, super!

Na afloop van de show op naar de a.u., waar het heel erg druk was!!!
Maar er stonden vooral crew-leden ff te roken.
Aantal mensen even aangesproken en een foto gemaakt.
Zie hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=UVP7MFXT
Daarna lekker naar huis, was een gezellig dagje, volgende maand mag ik weer!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 4 ] 08 July 2008 03:29 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Leuke verslagen om te lezen…

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 5 ] 09 July 2008 11:05 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

Leuke verslagen!
Hahah, Veer die foto van Ron met je bril :‘D.
En mooi dat Chantal goed zuiver zong, dat heb ik inderdaad ook wel eens anders meegemaakt.
Ik ga over iets meer dan een maandje weer, ben ook sinds december niet meer geweest.

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 6 ] 09 July 2008 11:08 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  783
Geregistreerd  2008-04-17

Leuke verslagen inderdaad. Die Prodent-smile herken in ook wel van toen ik er was.

   Handtekening   

Was soll mir die Unsterblichkeit
Vor dem sterben will ich leben.

Mozart

  [ # 7 ] 09 July 2008 12:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Dankjewel allemaal!

Giraffffje - 09 July 2008 11:05 AM

Hahah, Veer die foto van Ron met je bril :‘D.

Dat is niet mijn bril 😉
Mijn bril is paars, en die bril is meer bruin.
Degene met wie ik was had een bril op (normaal heeft ie lenzen) en wilde niet met bril op de foto.
Daarop zei Ron: nou dan doe ik hem wel op 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 8 ] 09 July 2008 01:06 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

Oki, te snel gekeken, maar blijft een leuke foto 😉

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 9 ] 09 July 2008 02:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Geeft helemaal niks, je was niet de enige die het dacht 😉
Ja ik vind m ook echt super, hij wilde hem zelf graag hebben dus zal hem af gaan drukken, haha!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 10 ] 09 July 2008 02:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Leuke verslagen.
Krijg er weer helemaal zin in. Mag ook wel, na een jaar, hihihi!

  [ # 11 ] 31 July 2008 03:30 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  306
Geregistreerd  2008-07-31

leuke verslagen :D ikzelf vind dat Ron & John twee werelden een beetje hetzelfde zingen (met de tonen) eerst was dat niet zo, toen deed ron hem echt heel anders ma hij heeft zn tonen blijkbaar veranderd want soms moet je goed luisteren of het nou ron of john is door de tonen

  [ # 12 ] 30 December 2008 11:41 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

Sandra12 - 06 July 2008 08:17 PM

Als kleine Tarzan met de kist naar beneden komt, hoor je de cd.

Dat dacht ik al. De kleine Tarzan die ik vanmiddag had deed het goed, maar toen hij in de tweede act naar beneden kwam, en je dus de cd hoorde, hield hij zijn mond gewoon dicht. Daarom dacht ik al dat het een cd was. Verder was hij wel goed, voor een jongen van 10 met al die acrobatische stunts

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked