3 of 3 |  < 1 2 3
Mamma Mia: here we go ....again
  [ # 31 ] 23 July 2008 12:42 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  914
Geregistreerd  2008-04-28

Jep, die zit er ook in!

   Handtekening   

Geen wetten, geen grenzen, geen compromis (© The Wild Party)
Ik wou dat ik één keer in jouw ziel kon kijken (© Passion)
Maar in uw rol geeft u voor ons de richting aan (© Evita)

  [ # 32 ] 23 July 2008 02:49 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Sndr - 23 July 2008 12:19 PM
Lance - 14 July 2008 11:16 PM

Toch zit Name Of The Game niet in de film, misschien als deleted scene op de dvd… Het is natuurlijk niet voor niets opgenomen. 😄

Ik bedacht me net overigens dat Knowing Me, Knowing You ook niet in de film zit. Er missen dus vijf songs van de toneeversie in de filmversie. Thank You For The Music is enig als aftiteling, maar dat telt niet echt vind ik…

En ‘I Do, I Do, I Do, I Do, I Do’? Zit die erin?

Ja, die zit erin.

  [ # 33 ] 23 July 2008 02:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Sorry, had niet gezien dat er al geantwoord was :ohoh:

  [ # 34 ] 24 July 2008 06:25 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  23
Geregistreerd  2005-07-26

Gisteravond heb ik voor de eerste keer Mama Mia the movie mogen bewonderen.
In zeer goed gezelschap en onder het genot van een heerlijk glaasje champagne en een schaal chips, gingen we er eens lekker voor zitten.
De toneelversie heb ik in Londen zeker wel 5 keer gezien en in Nederland 2 keer. (waarvan 1 keer met een gastoptreden van Jack van Gelder, voor het t.v. programma ; “Een passie voor…”
Ik was erg benieuwd, op deze topic had ik verschillende verhalen gelezen en de meningen liepen uiteen…
Maar wat vond ik de film super!!!!
Qua zang vond ik het alles sinds mee vallen, zeker voor een actrice en een acteur als Meryl Streep en Pierce Brosman…
De rol van Sophie… wat een geweldige zangstem heeft dat meisje…
De rol van Rose, eveneens subliem gecast…
En hoewel de volgorde van sommige liedjes anders waren en er liedjes gescipt waren, miste ik het niet.
Hoewel ik de nummers; “Knowing me and knowing you en the name of the game” persoonlijk wel mooie nummers vind en ik toch wel benieuwd was naar hoe ze die nummers hadden uitgebeeld in de film.
Maar goed, ik vond het een waanzinnige geweldige film en zeker voor herhaling vatbaar.
En zodra hij op dvd uitkomt zal hij in mijn dvd collectie terecht komen.

[ Gewijzigd: 24 July 2008 06:27 PM by Luckymom ]
  [ # 35 ] 26 July 2008 09:29 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  36
Geregistreerd  2008-05-07

Ik heb de film ook eindelijk gezien afgelopen week! Hij is echt om blij van te worden! :D

  [ # 36 ] 27 July 2008 04:34 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Ik ben afgelopen donderdag geweest. We zaten met wel 15 mensen in de zaal!
Ik vond het een leuke film hoor. Je moet het allemaal natuurlijk niet te serieus nemen, want het verhaal is eigenlijk gewoon flut.

En, tja, het is allemaal erg over the top! 😉 Op sommige momenten erg leuk (bijvoorbeeld de koortjes, die ineens over het muurtje tevoorschijn komen en de dames die plotseling allemaal mee gaan zingen met ‘Dancing Queen’) en op sommige momenten erg irritant (Donna hoeft toch niet zà³ spastisch op dat dak te liggen tijdens ‘Mamma Mia’? :sarcasme: En moeten die meisjes nou echt zo vaak de woorden “Yeah, o my God, so, totally, no!!” gebruiken?). En waarom heeft Sophie de héle film van die huilogen? :bah:

De zang was inderdaad erg matig. Meryl Streep klonk erg ‘dun’ en Pierce Brosnan was gewoon gàªnant! Ik vond Amanda Seyfried klonk ook erg wankel hoor.. Haar ‘I Have A Dream’ vond ik een nogal valsig…

Maar… De liedjes en de humor (vooral Rosie en Tanya!) maken een hoop goed! 📣

PS: En waarom soms wel ondertiteling tijdens de liedjes en soms niet?

[ Gewijzigd: 27 July 2008 04:46 PM by Sndr ]
  [ # 37 ] 02 August 2008 11:29 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Dat van die ondertiteling viel mij ook al op! Niet erg storend vond ik, maar toch raar.

Ik vond het een heerlijke film om te zien. De CD heb ik vaak geluisterd maar het complete verhaal was toch een beetje weggezakt. Wat ik toch wel miste, was hetgene wat me uit de musical het meest bijgebleven is… Harry de Headbanger die als een soort kip aan het headbangen is. Ik weet niet of iemand weet wat ik bedoel, maar dat vond ik zo’n grappig moment!
Voor de rest heb ik genoten van een leuke film, en het was extra leuk omdat mijn buurvrouw mee was. Ze was helemaal aan het glunderen, zo blij was ze dat ze mee ging! 📣

Toch vind ik het altijd/vaak jammer dat in de bioscoop een aantal ‘associale’ mensen zitten. Die er doorheen moeten roepen, popcorn moeten gooien of wat dan ook. Als je de film niet leuk vind, ga dan weg.  :roll:

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

 < 1 2 3
3 of 3