Ik doe mijn musicalverzameling weg: interesse?
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2008-07-12

Beste musicalfans,

ik heb besloten om mijn hele musicalverzameling weg te doen, omdat ik denk dat ik een ander er een groter plezier mee kan doen dan dat ik er zelf nog aan beleef. Het gaat om posters, artikelen, (gesigneerde) programmaboekjes en collectorsitems van o.a. de musicals Elisabeth, Aida, SNF, Evita, Chicago, en nog veel meer. Ook heb ik heeeeeeel veel videobanden met oude fragmenten en items over musicals en Stanley Burleson.

Let op: het zijn vooral de wat oudere musicals, van de musicals nĂ¡ Aida heb ik niks meer. E-mail indien je interesse hebt, dan zal ik kijken wat ik heb liggen.

Mijn e-mailadres is: .(JavaScript must be enabled to view this email address). Ik weet zeker dat we een redelijke prijs overeen kunnen komen.

Voor alle verkopen geldt:
- verzendkosten voor rekening van de koper;
- wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Astrid

  [ # 1 ] 12 July 2008 06:34 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Let wel: Musicalworld is niet verantwoordelijk voor de verkoop van bovenstaande spullen. In principe mogen dingen, mits ze legaal zijn natuurlijk, te koop worden aangeboden op het forum, maar Musicalworld is niet verantwoordelijk voor de transacties! Wees voorzichtig met het doorgeven van informatie als je banknummer etc.
Eens in de zoveel tijd is er een verkoop topic en Musicalworld laat dan altijd standaard weten dat wij niet verantwoordelijk zijn voor transacties, verzendingen van spullen en afspraken die rondom verkopen gemaakt worden.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 2 ] 12 July 2008 06:38 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2008-07-12

Alles is zeer legaal, het gaat om fragmenten van oude televisieprogramma’s e.d., making-offs, achtergrondreportages etc. Wat betreft de foto’s: het zijn allemaal privefoto’s.

Bij deze

Astrid