Ciske de rat 26 juli 14.00
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Eindelijk was het dan zover na maanden de kaarten in huis te hebben gingen ik en mijn collega Naida naar ciske de Rat in Breda
Ik zelf heb zeer lang getwijfeld of ik deze musical wilde zien want ik heb eigenlijk niets met de film
maar de muziek sprak me aan

Dus toch de stap genomen en ik moet zeggen ABSOLUUT geen spijt

Ik ga niet de hele cast bespreken maar een paar mensen (heb het castbord niet echt goed kunnen fotograveren)

CIs—> Jorge Verkroost
Oh my god wat is die man goed zeg hij was voor mij gewoon Cis de man heb gedurende de hele musical Danny de Munk totaal niet gemist

Kleine Cis—> geen idee wie klein cis speelde (stond niet op het castbord)
maar hij deed het erg leuk

Tante Jans—> Mariska van Kolck
wat was ik blij dat we haar nog hadden vandaag dit was haar laatste speeldag
en ik vond haar een echte tante jans en ze zong goed

Vader Vrijmoeth—> Ad Knippels
Ook goed ben toch wel benieuwd hoe hajo Bruins deze rol had gedaan en had hem ook graag gezien als vader vrijmoeth

Meest Brujs—> Hugo Haenen
Hugo vind ik een van de betere musicalsterren van Nederland ik vind hem eigenlijk altijd wel goed deze rol paste ook echt bij hem

Moeder Vrijmoeth—> Marjolein Touw
Ja wat moet ik hier nog van zeggen
Marjolein op dr best ze is gewoon ze goed
wat is zij toch een heerlijk wijf om naar te kijken als zij bezig is op het toneel

Ger Otte—> Henry
Kleine rol maar toch ook goed

Ik heb echt onwijs genoten van deze musical die me tot twee keer toe echt tot tranen heeft geroerd zeker het stuk van ik voel me zo verdomd alleen daar ging iken grijpt het me naar de strot en dat gebeurt niet echt vaak bij een musical
en ook kon je af en toe een speld horen vallen in het theater zo stil was het
en dat gebeurt ook niet vaak en zeker niet als er veel kinderen in de zaal zitten wat nu het geval was maar soms was het gewoon muisstil.


Zulke juweeltjes moeten vaker gemaakt worden alles klopte eigenlijk aan deze musical

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 1 ] 27 July 2008 12:59 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  384
Geregistreerd  2007-05-09

Ik was er gisteren ook.

Jorge was een heel andere Ciske dan in april.  Hij deed nu z’n eigen Ciske, geen Danny meer er doorheen. Het was daarmee ook beter. Maar toch zie ik liever Danny in deze rol.
Ad Knippels was vader Vrijmoeth, een betere zanger dan Hajo, maar hij heeft niet de uitstraling die bij de rol hoort, hij straalt wel vaderlijkheid uit, maar niet echt de vrije man ofzo, ik weet niet wat ik miste.
Verder was Marleen er ook niet, haar vervangster zong mooier, maar was een stuk minder breekbaar in Breekbaar
Ger Otte was Henry, jammer, want als Pater de Goey is hij toch een stuk leuker. 
Tim Koper was kleine Cis, als het goed is. Hij deed het heel goed, hij is een compleet ventje, hij kan goed zingen en goed acteren. 
En Mariska was weer een geweldige Tante Jans. Ze is zo lief. Ik wist trouwens niet dat het haar laatste dag was gisteren. 
En Marjolijn Touw was weer een geweldig ordinair wijf .
En Hugo Haenen had een musicalaward moeten krijgen voor z’n fantastisch mooie meester Bruijs.

  [ # 2 ] 28 July 2008 08:12 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  143
Geregistreerd  2006-05-16

Tim speede inderdaad Ciske

   Handtekening   

http://fan.clubs.nl/dennismarquez en http://fan.clubs.nl/maaikebrussel

  [ # 3 ] 29 July 2008 03:43 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Leuke verslagen!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….