1 of 2 |  1 2 > 
Hans en Grietje de musical
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Tijdens wat nachtelijk gesurf stuitte ik hier op:

Hans en Grietje de musical voor het seizoen 2009/2010 met Linda Wagenmakers in de rol van Heks(?).

Het stond op http://www.vanhoorneevents.nl. Ze zeggen dat het is naar aanleiding van hte succes van Roodkapje. Nou moet Roodkapje nog beginnen, maar toch…

Kan leuk worden… 😄

  [ # 1 ] 31 July 2008 08:56 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Oh mij god dat ziet er toch niet uit.. Wel erg benieuwd naar.

  [ # 2 ] 31 July 2008 09:30 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Ik vind het toch altijd een beetje eng… zo’n productiemaatschappij waar de producent zelf ieder jaar de hoofdrol speelt in z’n eigen productie en mede verantwoordelijk is voor de regie.

[ Gewijzigd: 31 July 2008 09:38 AM by S7rin ]
  [ # 3 ] 31 July 2008 11:12 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Beetje raar dat ze met dezelfde formule als Roodkapje doorgaan, terwijl ze nog niet eens weten of het werkt!

En wat een afschuwelijk lelijke poster

  [ # 4 ] 31 July 2008 11:15 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

De poster is nogal lelijk ja…ben benieuwd of het iets wordt, we zullen zien 😊

  [ # 5 ] 31 July 2008 01:25 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

En Roodkapje gaat dat seizoen ook in reprise….

Béétje te hard van stapel volgens mij?

  [ # 6 ] 31 July 2008 02:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  350
Geregistreerd  2004-11-24

ik ga der wel meer dan 2 keer naar toe hoor
en wat boeit het nu hoe de poster der uti ziet
we leven niet allemaal zoals joop van den ende die alleen maar chantal janzen en pia douwes en stalney burelson in zijn taken pakket heeft zitten

  [ # 7 ] 31 July 2008 02:48 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Een poster is een visite-kaartje. Een goede poster heeft een soort van aantrekkingskracht. Natuurlijk hoeft het niets te zeggen; ik vind de posters van Jeugdtheater Hofplein doorgaans verschrikkelijk lelijk; maar kan de voorstellingen over het algemeen erg waarderen.

Na Roodkapje spreekt ook deze poster mij totaal niet aan. Het knalt simpelweg niet.

  [ # 8 ] 31 July 2008 02:55 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

maaikfan19 - 31 July 2008 02:22 PM

ik ga der wel meer dan 2 keer naar toe hoor
en wat boeit het nu hoe de poster der uti ziet
we leven niet allemaal zoals joop van den ende die alleen maar chantal janzen en pia douwes en stalney burelson in zijn taken pakket heeft zitten

eeeeeh.. wat heeft dat er nou mee te maken?
Linda is een fantastische zangeres! En ze heeft zeker het zelfde niveau als de namen die jij noemt, alleen heeft ze andere keuzes gemaakt.

Maar dan nog is de poster verschrikkelijk lelijk. Misschien had je het argument ‘we leven niet allemaal zoals joop van den ende die alleen maar echte goede poster ontwerpers in kan hure’
Dan had ik je nog een beetje begrepen.

We zeggen trouwens ook nergens dat de voorstelling slecht gaat worden ofzo. Alleen dat we de keuzes een beetje vreemd vinden van deze onbekende producent en onbekend productie team!

  [ # 9 ] 31 July 2008 03:45 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Ik vind het juist een knap staaltje photoshop! Of zijn die foto’s ruim voor de zwangerschap gemaakt? Over het geheel: het ziet er mij meer uit als een reclame voor een sprookjesbos en staat Roy er wel heel erg “Hiep hoi snoepjes”-achtig op, hihi!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 10 ] 31 July 2008 07:07 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Lance - 31 July 2008 02:39 AM

Ze zeggen dat het is naar aanleiding van hte succes van Roodkapje. Nou moet Roodkapje nog beginnen, maar toch…

Ik dacht exact hetzelfde toen ik het van de week op hun website zag staan! Grappig….

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 11 ] 31 July 2008 07:14 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

een financieel succes is ook een succes. dus als Roodkapje al voor dat de show draait is uitverkocht is het dus al een succes, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat al uitverkocht is

  [ # 12 ] 01 August 2008 12:16 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Interessant… wat moet ik me daarbij voorstellen?? “Naast het beantwoorden van de telefoon, het serveren van de koffie en het bijhouden van de agenda zijn wij tevens op zoek naar een Stanley Burleson.”

maaikfan19 - 31 July 2008 02:22 PM

chantal janzen en pia douwes en stalney burelson in zijn taken pakket heeft zitten

  [ # 13 ] 01 August 2008 12:28 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik Pia Douwes, Wij Pia Douwesen, Wij hebben gePia Douwesd

Ik ga Simone Kleinsmaen, jij gaat Simone Kleinsmaen, jij hebt geSimone Kleinsmaad

Jij doet Stanley Burlenson, wij doen Stanley Burleson, wij deden Stanley Burleson

:tong:

  [ # 14 ] 01 August 2008 03:15 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2008-08-01

Wat doen jullie allemaal moeilijk zeg. Deze jonge producent durft tenminste. In een wereld met alleen maar grote namen en macht gaan zij tenminste lekker door. Ik vind de proster namelijk wel enorm spreken. Ze maken het voor de familie, voor kinderen, niet voor zuurpuimen die altijd alleen commentaar hebben in plaats van iets toejuichen. Zij geeft tenminste een jonge producent een kans. Daarnaast weet ik niet of jullie zuurpruimen de webiste van deze producent hebben bekeken. Maar ze doen wel meer dan zomaar wat. Ik vind het knap en moedig van zo’n jonge gozer als michel van hoorne die durft! Moeten jullie allemaal maar eens proberen. Dat lukt jullie niet, want jullie zijn bij voorbaad zuur en kritisch.

En vorige week probeerde ik kaarten te bestellen voor roodkapje en moest ik op een andere tijd omdat de voorstelling voor die dag al was uitverkocht! Dus ja, ze hebben denk ik succes. Is toch leuk! Waarom niet.

Ik vind de poster geweldig (voor de doelgroep)! Ik vind Linda geweldig! Ik vind het lef van Van Hoorne Productions geweldig! Dus dit wordt ook geweldig!

  [ # 15 ] 01 August 2008 03:17 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2008-08-01

S7rin - 31 July 2008 09:30 AM

Ik vind het toch altijd een beetje eng… zo’n productiemaatschappij waar de producent zelf ieder jaar de hoofdrol speelt in z’n eigen productie en mede verantwoordelijk is voor de regie.

Ik vind het juist geweldig dat zo´n jonge gozer durft te gaan. Ondanks het grote geweld van producenten. Bovendien heb ik een show van hem gezien en hij heeft meer talent in zich dan de helft van de Van den Ende cast. Ga eerst maar eens bij hem kijken.

 1 2 > 
1 of 2