2 of 2 |  < 1 2
Hans en Grietje de musical
  [ # 16 ] 01 August 2008 03:29 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Laat me raden, jij werkt voor deze producent of bent de producent?

Sorry, maar ik gun hem alle succes van de wereld en ben een enorme voorstander van nieuwe uitdagende projecten!

Enne, ik weet niet of je het weet, maar in Roodkapje speelt Maud de hoofdrol! Typisch gevalletje van BN’er in een musical casten! Dus wat dat betreft mag je niks zeggen over Joop en zijn castingen!

Nogmaals, lees onze ‘kritiek’ nog eens terug. Dan zeggen we nergens dat het een slechte producties is en dat hij bagger kwaliteit leverd. Alleen dat we de poster lelijk vinden en bang zijn dat de producent zichzelf in de vingers snijd! Want als dat het geval is raken we weer een producent kwijt en dat zou niet goed zijn!

Dus leer eerst begrijpend lezen voordat je ons zuurpruimen noemd

  [ # 17 ] 01 August 2008 08:44 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  746
Geregistreerd  2005-07-07

Ik wil heel graag naar roodkapje,moet nog steeds bestellen dus hoop dat er nog kaartjes zijn,ik ga voor het verhaal en niet omdat maud erin speelt en hetzelfde geld voor hans en grietjes,ben nog steeds dol op sprookjes en hans en grietje is mijn favo sprookje dus ben erg benieuwd

   Handtekening   

16/4/2015 - Nick en Simon in Het Nieuw Luxor Theater
Wolvengroetjes van Sylvia
http://simone-escherich-fanclub.clubs.nl/

  [ # 18 ] 07 August 2008 08:06 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

tvb - 01 August 2008 03:15 PM

Ik vind de poster geweldig (voor de doelgroep)! Ik vind Linda geweldig! Ik vind het lef van Van Hoorne Productions geweldig! Dus dit wordt ook geweldig!

Ik geloof dat ik geen slecht woord over Van Hoorne heb gezegd? Ik was vrij sceptisch totdat ik laatst bij iemand de demo cd van Roodkapje hoorde met twee nummers uit de voorstelling en ik vond ze geweldig. Het deed me erg denken aan de stijl van de Studio 100 musicals waar ik altijd al groot voorstander van ben geweest.

Ik blijf er overigens wel bij dat ik Olivier de Orgelman wel ernstig oubollig vind als opzet van een sprookje.

  [ # 19 ] 09 August 2008 01:00 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  125
Geregistreerd  2008-08-08

ben erg benieuwd hoe dat gaat worden.. :denk:

   Handtekening   

Dreams and Hope will never fail :roos:

 < 1 2
2 of 2