2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Les Mis - woensdag 30 juli
  [ # 16 ] 01 August 2008 11:58 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1940
Geregistreerd  2004-03-31

ik kan er niks aan doen, zeg de plattegrond op de site van luxor !

   Handtekening   

Jochem Meyer: Eurodusniet
Silvester Zwaneveld: Hey ! I know my pappenheimers

  [ # 17 ] 02 August 2008 12:31 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  234
Geregistreerd  2007-09-15

RoosjeBertens - 01 August 2008 11:25 PM

Owww, die foto.
Ik hoopte op een foto onstage :D.

Sorry nee… Ik ken alleen dit foto 😉 Maar ik vind het erg mooie.

   Handtekening   

Officiele Fansite: http://www.suzan-seegers.net

]Officiele Fansite: http://www.willemijn-verkaik.com

  [ # 18 ] 04 August 2008 11:31 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  677
Geregistreerd  2004-07-08

wendy - 01 August 2008 11:58 PM

ik kan er niks aan doen, zeg de plattegrond op de site van luxor !

Wat raar, als je kaarten besteld via de site van het Luxor geeft hij de loge aan als 4e rang.
Misschien is dit veranderd sinds Les Mis en was het vroeger 2e rang.

   Handtekening   

Voor de laatste nieuwtjes van Tony:
http://www.tonyneeffansite.nl en https://www.facebook.com/TonyNeefFansite

  [ # 19 ] 04 August 2008 11:44 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Op de site van Joop v/d Ende is volgende foto te zien:

  [ # 20 ] 04 August 2008 11:47 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

RoosjeBertens - 04 August 2008 11:44 AM

Op de site van Joop v/d Ende is volgende foto te zien:

En toen was ik nog niet klaar met mijn post :D.

Wat ik wilde zeggen is dat dit weer echt een voorbeeld is hoe het gaat in de musicalwereld.
Deze foto is die avond gemaakt dat ik bij Les Mis zat.
De Feijenoordselectie was er en er werden na afloop o.a. foto’s gemaakt.

Maar waar zijn Marius en Eponine op de foto?
Niet op de foto die op de site geplaatst is, want dat zijn geen bekende namen.
Arrggghhhh!

Dat vind ik zo irritant.

  [ # 21 ] 04 August 2008 11:49 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Misschien wilden ze geen understudy’s op de foto :vaag:

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 22 ] 04 August 2008 11:52 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Scarletwoman - 04 August 2008 11:49 AM

Misschien wilden ze geen understudy’s op de foto :vaag:

Dat bedoel ik…musicalwereldje…

  [ # 23 ] 04 August 2008 12:02 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1940
Geregistreerd  2004-03-31

nou opzich mag ik van mn moeder…met een beetje tegenzin…
ik wil opzich zo snel mogelijk maar wil ook wanneer jamai er weer is (nee niet zo’n big fan maar wil graag zien hoe hij het doet)
mn moeder lief aankijken voor 2x ?

   Handtekening   

Jochem Meyer: Eurodusniet
Silvester Zwaneveld: Hey ! I know my pappenheimers

  [ # 24 ] 04 August 2008 03:44 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Danii - 01 August 2008 05:49 PM

Bedankt voor de leuke verslag. Ik mag ook wel eens Barbara als Eponine zien. Ik heb een foto van haar gezien en ik vind haar echt een mooie Eponine 😊

Wij hebben Barbara gister als Eponine gezien en ik kan er veel dingen over zeggen, maar de algehele indruk is: Doe mij Celine Purcell maar. Zij heeft veel meer kracht, meer jongensachtige uitstraling en zingt “Heel Alleen” zo veel beter. Meer passie, emotie, beleving en de laatste uithaal moet dan vol wanhoop zijn. Dat was bij Barbara niet. Wel was haar “Regen maakt de velden groen” heel mooi, samen met Pieter. Die dit keer ook weer fantastisch was.

Hilke is trouwens een waardige vervangster van Marjolein, al gaat mijn voorkeur naar haar uit. Voorkeur voor Thenadier is voor mij toch Gerben, vooral in “Hond eet Hond”. Die uithaal van Carlo was slapjes en het is soms too much!

Blij dat we Freek hadden, die jongen is goooooooooooooedd!!! hadden zowieso een heerlijke cast, al had ik graag Fanny gezien als Fantine. Nurlaila deed al ingetogener, maar het kan nog meer.

Volgens mij in de show hier en daar was kleine schoonheidsfoutjes, maar het was weer een heerlijke middag!! Wil iemand een gratis programma boek? Als je reserveert en je neemt die kaart mee krijg je die er bij. PM je Adres maar en ik stuur hem op!

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 25 ] 04 August 2008 06:13 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

nahpetS - 04 August 2008 03:44 PM
Danii - 01 August 2008 05:49 PM

Bedankt voor de leuke verslag. Ik mag ook wel eens Barbara als Eponine zien. Ik heb een foto van haar gezien en ik vind haar echt een mooie Eponine 😊

Wij hebben Barbara gister als Eponine gezien en ik kan er veel dingen over zeggen, maar de algehele indruk is: Doe mij Celine Purcell maar. Zij heeft veel meer kracht, meer jongensachtige uitstraling en zingt “Heel Alleen” zo veel beter. Meer passie, emotie, beleving en de laatste uithaal moet dan vol wanhoop zijn. Dat was bij Barbara niet. Wel was haar “Regen maakt de velden groen” heel mooi, samen met Pieter. Die dit keer ook weer fantastisch was.

Hilke is trouwens een waardige vervangster van Marjolein, al gaat mijn voorkeur naar haar uit. Voorkeur voor Thenadier is voor mij toch Gerben, vooral in “Hond eet Hond”. Die uithaal van Carlo was slapjes en het is soms too much!

Blij dat we Freek hadden, die jongen is goooooooooooooedd!!! hadden zowieso een heerlijke cast, al had ik graag Fanny gezien als Fantine. Nurlaila deed al ingetogener, maar het kan nog meer.

Volgens mij in de show hier en daar was kleine schoonheidsfoutjes, maar het was weer een heerlijke middag!! Wil iemand een gratis programma boek? Als je reserveert en je neemt die kaart mee krijg je die er bij. PM je Adres maar en ik stuur hem op!

Gr.

Zo zie je maar.
Over smaak valt niet te twisten.

Ik vind Barbara echt véél beter dan Celine in deze rol.
Alles wat jij noemt wat jij beter vind bij Celine…vind ik juist bij Barbara.

:D

  [ # 26 ] 05 August 2008 02:22 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Scarletwoman - 04 August 2008 11:49 AM

Misschien wilden ze geen understudy’s op de foto :vaag:

Dat is mij bij fotoreportages van laatste shows ook wel eens opgevallen.
Jammer hoor, maar ja zo gaat dat blijkbaar.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 27 ] 05 August 2008 09:11 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

RoosjeBertens - 04 August 2008 06:13 PM
nahpetS - 04 August 2008 03:44 PM
Danii - 01 August 2008 05:49 PM

Bedankt voor de leuke verslag. Ik mag ook wel eens Barbara als Eponine zien. Ik heb een foto van haar gezien en ik vind haar echt een mooie Eponine 😊

Wij hebben Barbara gister als Eponine gezien en ik kan er veel dingen over zeggen, maar de algehele indruk is: Doe mij Celine Purcell maar. Zij heeft veel meer kracht, meer jongensachtige uitstraling en zingt “Heel Alleen” zo veel beter. Meer passie, emotie, beleving en de laatste uithaal moet dan vol wanhoop zijn. Dat was bij Barbara niet. Wel was haar “Regen maakt de velden groen” heel mooi, samen met Pieter. Die dit keer ook weer fantastisch was.

Hilke is trouwens een waardige vervangster van Marjolein, al gaat mijn voorkeur naar haar uit. Voorkeur voor Thenadier is voor mij toch Gerben, vooral in “Hond eet Hond”. Die uithaal van Carlo was slapjes en het is soms too much!

Blij dat we Freek hadden, die jongen is goooooooooooooedd!!! hadden zowieso een heerlijke cast, al had ik graag Fanny gezien als Fantine. Nurlaila deed al ingetogener, maar het kan nog meer.

Volgens mij in de show hier en daar was kleine schoonheidsfoutjes, maar het was weer een heerlijke middag!! Wil iemand een gratis programma boek? Als je reserveert en je neemt die kaart mee krijg je die er bij. PM je Adres maar en ik stuur hem op!

Gr.

Zo zie je maar.
Over smaak valt niet te twisten.

Ik vind Barbara echt véél beter dan Celine in deze rol.
Alles wat jij noemt wat jij beter vind bij Celine…vind ik juist bij Barbara.

:D

Inderdaad… maar misschien was dit wel een mindere dag van haar. Dat weet ik niet, maar wat ik van Celine weet is de kracht, en die miste Barbara in mijn ogen (in ieder geval gister).

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 28 ] 05 August 2008 09:55 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Scarletwoman - 04 August 2008 11:49 AM

Misschien wilden ze geen understudy’s op de foto :vaag:

Ja ik vind dit echt belachelijk, ze willen voor de buiten wereld net doen of het een uitzondering is dat er een understudy op gaat. Ik ben nu 4 keer bij Les mis geweest en heb 4 keer pieter gehad en 3 keer gerben. En het maakt me niks uit want ze doen het ook super! Maar waarom nou angstvallig van de foto´s weg halen. Bij de cd presentatie zit er volgens mij ook een foto zonder de understudy´s.

  [ # 29 ] 05 August 2008 10:12 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

musicalgoeroe - 05 August 2008 09:55 AM
Scarletwoman - 04 August 2008 11:49 AM

Misschien wilden ze geen understudy’s op de foto :vaag:

Ja ik vind dit echt belachelijk, ze willen voor de buiten wereld net doen of het een uitzondering is dat er een understudy op gaat. Ik ben nu 4 keer bij Les mis geweest en heb 4 keer pieter gehad en 3 keer gerben. En het maakt me niks uit want ze doen het ook super! Maar waarom nou angstvallig van de foto´s weg halen. Bij de cd presentatie zit er volgens mij ook een foto zonder de understudy´s.

Ikzelf vind het ook belachelijk, maar SE zal daar waarschijnlijk anders over denken. Het merendeel van het publiek komt toch af op de namen waar reclame mee is gemaakt, en knapt misschien af op publiciteit waarbij gebruik wordt gemaakt van understudy’s?
Ja ik gis maar wat.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 30 ] 05 August 2008 10:20 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Scarletwoman - 05 August 2008 10:12 AM
musicalgoeroe - 05 August 2008 09:55 AM
Scarletwoman - 04 August 2008 11:49 AM

Misschien wilden ze geen understudy’s op de foto :vaag:

Ja ik vind dit echt belachelijk, ze willen voor de buiten wereld net doen of het een uitzondering is dat er een understudy op gaat. Ik ben nu 4 keer bij Les mis geweest en heb 4 keer pieter gehad en 3 keer gerben. En het maakt me niks uit want ze doen het ook super! Maar waarom nou angstvallig van de foto´s weg halen. Bij de cd presentatie zit er volgens mij ook een foto zonder de understudy´s.

Ikzelf vind het ook belachelijk, maar SE zal daar waarschijnlijk anders over denken. Het merendeel van het publiek komt toch af op de namen waar reclame mee is gemaakt, en knapt misschien af op publiciteit waarbij gebruik wordt gemaakt van understudy’s?
Ja ik gis maar wat.

Zelf ben ik van mening dat een meerendeel van de mensen het niet eens zou opvallen.
Die zullen echt niet zeggen…nou ja, dat is niet Celine Purcell / Jamai Loman.
Zij zien een karakter staan.

Uiteraard bedoel ik niet de echte musicalfans.

Maar het is wel zo als mensen de lijst met spelers bekijken zich afvragen wie Barbara de Wit is en wie is nu weer Pieter. Jamai en Celine zegt ze meer, maar dat wil niet zeggen dat diegene beter is. Puur naamsbekendheid.

Er zat toevallig een oudere dame naast me, die na de musical (met tranen in haar ogen) zei dat ze dat meisje dat Eponine speelde erg goed goed. Kijk, daar gaat het toch om!

 < 1 2 3 > 
2 of 3