1 of 4 |  1 2 3 >  Last ›
Aardige Tarzan - 13 augustus
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Gisteren ben ik samen met Jacko afgereisd naar Scheveningen om daar de musical Tarzan een bezoekje te brengen. Voor mij was het de eerste keer dat ik deze musical zou zien. Ik was dus erg nieuwsgierig. Wij wisten overigens al dat Chantal Janzen niet zou spelen, maar voor de rest was het voor ons één grote verrassing.

Tarzan - Ron Link
Jane Porter - Nathalie van Gent
Kala - Joanne Telesford
Korchak - Hans Peter Janssens
Tark - Marlon David Henry
Professor Porter - István Hitzelberger
Clayton - Léon Roeven
Jonge Tarzan - Floris Draaisma

Tarzan - Ron Link

Toen hij voor het eerst zong in de voorstelling, tijdens de opening, betrok mijn gezicht. Een zeer valse stem schalde door de zaal heen. Ik dacht meteen…daar gaat de voorstelling…de hoofdrolspeler kan niet goed zingen…hoe kan dit nog wat worden. Gelukkig herstelde Ron zich tijdens de voorstelling, maar vocaal bleef hij toch echt achter. De hele voorstelling klonk er regelmatig een valse noot uit zijn mond. Heel erg jammer.
Het spelen van Tarzan ging hem veel beter af, de bewegingen, de leningheid en lichaamshouding richting de verschillende medespelers was prima in orde. Toch was ik niet heel erg onder de indruk. Misschien zat hij met zijn gedachtes nog in de vakantiesfeer (hij was net terug van vakantie).

Jane Porter - Nathalie van Gent
Toen we haar naam op het bord zagen waren we even verbaasd. Wij wisten dat Chantal Janzen niet zou spelen, maar hadden een andere understudy verwacht. Dus wij meteen even in het inkijkexemplaar van het programmaboek kijken om te zien wie zij was. Maar daarin konden wij haar niet vinden.
Maar wat een verademing. Vanaf de eerste seconde dat zij opkomt als Jane Porter slaat de musical geheel om. En dan zeer zeker in positieve zin. Uitstekend spel en zeer goede zang (wat lijkt haar stem angstaanjagend veel op die van Chantal Janzen). Ze deed het uitstekend! Ook in de tweede acte stak zij met kop en schouders boven iedereen uit. Humor, het snelle praten, uitstekende zang en lichaamshouding.
In de pauze zijn we toch maar weer even in het boekje gaan kijken, want we hadden vast over haar heen gekeken. Dit bleek niet het geval te zijn, want ze stond er echt niet in. Wanneer je het (nieuwe) boekje kocht kreeg je daar een inlegvel in waar zij op stond. Het boekje is namelijk pas vernieuwd en zij gaat Tarzan binnenkort verlaten. Vandaar. Ook vertelde dat meisje achter de balie dat niet alleen zij een zangstem had die bijna identiek is aan die van Chantal Janzen, maar dat eigenlijk alle understudy’s dat hebben.

Kala - Joanne Telesford
Omdat Chaira Borderslee gedwongen afscheid heeft moeten nemen van Tarzan (fysiek was het te zwaar) is Joanne Telesford nu de hoofdrolspeelster die Kala neerzet. En om heel kort te zijn over haar spel en zang. Ik vond erg weinig aan. Vooral haar zangstem deed me helemaal niets en vond die zelfs irritant om naar te luisteren. En ook als moeder geloofde ik haar soms niet. Qua gevoel deed ze me heel weinig. Behalve in tijdens de sterfscene van Korchak. Toen raakte ze mij wel.

Korchak - Hans Peter Janssens

Ook voor de rol van Korchak hadden we de hoofdrolspeler (sinds kort is hij dat). Zijn zang is prima, maar niet goed te verstaan. Ik heb de helft niet meegekregen van wat hij zong. Verder vond ik dat er iemand over het podium liep die Korchak speelde en niet Korchak zelf. Ook hij wist mij niet echt te raken.

Tark - Marlon David Henry

Wat een verademing om naar deze jongen te luisteren en te kijken. Hij deed het echt super. Vocaal prima in orde, je gelooft wat hij speelt (zeer goed spel) en zijn acrobatische toeren zijn leuk om naar te kijken. Uiteraard is het een heerlijke rol om te mogen spelen, maar hij deed het meer dan uitmuntend.

Professor Porter - István Hitzelberger
De vader van Jane wordt goed neergezet door István Hitzelberger. Vocaal niet bijster sterk, maar dat was niet belemmerend.

Clayton - Léon Roeven
Het publiek reageerden tijdens het slot-applaus met wat “boe-geroep” naar zijn adres. Dus m.a.w. hij heeft zijn rol prima neergezet.

Jonge Tarzan - Floris Draaisma
Deze behendige en zeer lenige jongen heeft het heel erg goed gedaan. Niets op aan te merken. In de tweede acte zong hij echt heel erg goed. De zaal ging (maar dat zal wel gebeuren bij iedere jongen Tarzan) meteen staan toen die jongen zijn applaus in ontvangst kwam nemen.


Het spetterende begin vond ik zelf wat tegenvallen, terwijl het einde van de voorstelling wel spectaculair eindigen. Het begon vocaal heel zwak met Ron Link, Joanne Telesford en met de verstaanbaarheid van Hans Peter Janssens. Ook de lichtjes die het publiek inschenen en de flitsen vanaf het podium vond ik niet prettig.
De musical begint in mijn ogen ook pas wanneer Jane Porter in beeld komt (einde eerste acte). Daarvoor gaat het over een stel apen die wat heen en weer zwieren en zwaaien. En over een opgroeiende Tarzan natuurlijk. Maar dat deed mij niet heel veel.
De tweede acte is een genot om naar te kijken. Vooral het gebruik van het decor is ronduit schitterend te noemen. Ook is de samenzang tussen Nathalie en Ron heerlijk om naar te luisteren. En wanneer Jane Porter in een hangmat naar beneden komt is dat gewoon zwaar komisch. Vanaf de plek waar wij zaten leek het net of zij met gespreidde benen naar beneden kwam. Ik moest echt zo lachen.

Conclusie: een aardige voorstelling met een zwakke eerste acte. Gelukkig maakt de tweede acte heel veel goed. Prachtig werkend decor, mooie nummers, de aanwezigheid van Nathalie van Gent en Marlon David Henry in de rollen van Jane en Tark, mooie kostuums…

  [ # 1 ] 14 August 2008 12:32 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Heeey ik wist helemaal niet dat Marlon David Henry Tark speelde!! Die was toch Mereb in Aida, of is dat dan toch iemand anders? Is ie alternate of understudy (zit ie dus ook nog in ‘t ensemble)? Die zou ik nog wel eens willen zien als Tark..

Leuk verslag verder, jammer voor je dat je een mindere show had, zo te horen.

  [ # 2 ] 14 August 2008 12:41 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  83
Geregistreerd  2006-10-19

Het kleine stukje dat kleine tarzan zingt in de 2e acte is toch niet daadwerkelijk de kleine tarzan die speelt? De vorige keer en ook gisteren, ik was er ook, hoorde ik toch echt Tim koper. Vorige keer viel me dat al op en ik dacht waarom eigenlijk? Dat is toch gewoon een opname daar? De opname zoals de cd.


Overigens, ik zag de show gisteren voor de 2e x en ook zeker voor de laatste. de vorige keer vond ik het ‘wel leuk maar niet echt voor herhaling vatbaar’. Nu vroeg een vriendin me mee en ach waarom ook niet. Maar toen ik buiten kwam na de show gisteren avond had ik echt een vies gevoel meegedaan te hebben aan het massading dat tarzan heet. Ik vond de show nog minder dan vorige keer, wellicht idd een slechte dag gisteren, en twijfdelde soms of ik nou in het fortis circus theater zat, bij cirque du soleil of in disney bij een parkshow. *sorry als ik hier mensen mee beledig*. Het meest vieze naasmaak had ik nog wel aan het publiek… hoe ze zich als marionetten poppen mee lieten slepen door de show en de oah’s en aah’s die je regelmatig hoorde. er werd zelfs gezwaaid naar jane toen ze met tarzan omhoog ging en naar het publiek zwaaide. Ik kon alleen maar denken aan het feit dat er zoveel meer geweldige show’s zijn en er op dit moment zoveel mensen zijn die alleen Tarzan kennen.

Ochjeetje het is wel extreem negatief. Nogmaals sorry als ik mensen hier mee kwets maar dit was daadwerkelijk wat ik voelde en ervaarde bij de show en is puur mijn persoonlijke ervaring, duidelijk niet die van heel de zaal.

[ Gewijzigd: 14 August 2008 12:48 PM by Patroesj ]
  [ # 3 ] 14 August 2008 01:23 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  311
Geregistreerd  2006-08-07

- Wat leuk dat je veel van de nieuwe spelers had! Ik ben zelf ook niet heel erg onder de indruk van Ron als Tarzan, geef mij maar John Vooijs!
- Degene die de rol van Clayton speelt krijgt altijd boe-geroep naar hem toe! (ben zelf 6 keer naar Tarzan geweest en alle 6 de keren was dit) Natuurlijk gewoon omdat het een ‘slecht’ persoon is en zeker niet omdat het slecht werd gespeeld, maar dit had je zelf ook al opgemerkt!
- Voor degene die zei Tim Koper te horen in de 2e acte, klopt inderdaad! Kinderen mogen na een bepaald tijdstip niet meer ‘werken’ en daar zullen zij nu wel het zingen onder verstaan. Vandaar dat het een bandje is.

   Handtekening   

Mijn leven is van mij

  [ # 4 ] 14 August 2008 01:26 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Wederom iemand die niet echt positief over Hans Peter is. Zou deze musicalgigant toch een verkeerde keus hebben gemaakt met deze rol? Ik vond m echt fantastisch in alles wat ik m tot nog toe heb zien doen.

Patroesj - 14 August 2008 12:41 PM

Het meest vieze naasmaak had ik nog wel aan het publiek… hoe ze zich als marionetten poppen mee lieten slepen door de show en de oah’s en aah’s die je regelmatig hoorde. er werd zelfs gezwaaid naar jane toen ze met tarzan omhoog ging en naar het publiek zwaaide.

Ik denk dan “blij dat zij zich vermaken” en kunnen laten betoveren. Ik kan het ze niet kwalijk nemen. Ik ben absoluut geen fan van deze voorstelling; vind m veel te eentonig om mij te kunnen betoveren/raken/vermaken.

  [ # 5 ] 14 August 2008 02:27 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  83
Geregistreerd  2006-10-19

Jeroen - 14 August 2008 01:26 PM
Patroesj - 14 August 2008 12:41 PM

Het meest vieze naasmaak had ik nog wel aan het publiek… hoe ze zich als marionetten poppen mee lieten slepen door de show en de oah’s en aah’s die je regelmatig hoorde. er werd zelfs gezwaaid naar jane toen ze met tarzan omhoog ging en naar het publiek zwaaide.

Ik denk dan “blij dat zij zich vermaken” en kunnen laten betoveren. Ik kan het ze niet kwalijk nemen. Ik ben absoluut geen fan van deze voorstelling; vind m veel te eentonig om mij te kunnen betoveren/raken/vermaken.

Klopt ok wel… zo is het. Ik zou blij moeten zijn dat ze een fijne avond hebben… Maar goed blijkbaar ergert het met toch behoorlijk 😉. Ik weet nog dat ik bij een andere productie was, een prima voorstelling, niet van vd ende of v&v maar hardstikke goed gedaan. en dat je da mensen inde pauze hoort: tja… het is toch geen tarzan he. Dan erger ik me. hahaha.

overigens over HPJ, ik verwachte best wat van hem, ik vond z’n zang geweldig… maar qua rol vond ik hem niet meer dan een goede zanger in een apenpak. nee mij deed het niets. Ik vond hem niet de uitstraling hebben die nodig was.

 

En over het tim koper en werken/bandje etc. Ik snap dat niet zo goed want bij Ciske spelen de kinderen ook na die tijd nog en zingen ook. Vandaar dat ik niet goed begrijp waarom in Tarzan dat bandje gebruikt wordt.

[ Gewijzigd: 14 August 2008 02:30 PM by Patroesj ]
  [ # 6 ] 14 August 2008 04:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  327
Geregistreerd  2006-03-20

Over dat met Tim Koper heeft geloof ik te maken met de hoogte waarop hij het zou moeten zingen, ipv met de tijd

  [ # 7 ] 14 August 2008 09:36 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

IngeG - 14 August 2008 12:32 PM

Heeey ik wist helemaal niet dat Marlon David Henry Tark speelde!! Die was toch Mereb in Aida, of is dat dan toch iemand anders? Is ie alternate of understudy (zit ie dus ook nog in ‘t ensemble)? Die zou ik nog wel eens willen zien als Tark..

Leuk verslag verder, jammer voor je dat je een mindere show had, zo te horen.

Hij speelde inderdaad Mereb in Aïda.
Hij is de understudy van Tark en speelt dus anders in het ensemble.

En ja…een mindere show?
We hadden voor de rollen van Kala en Korchak de hoofdrolspelers en die vond ik echt niet goed.
Zij moeten het grootste deel van de eerste acte maken. En dat doen ze totaal niet.

  [ # 8 ] 14 August 2008 09:41 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

lauraatjeh - 14 August 2008 01:23 PM

- Wat leuk dat je veel van de nieuwe spelers had! Ik ben zelf ook niet heel erg onder de indruk van Ron als Tarzan, geef mij maar John Vooijs!

Mwahhh, dat vond ik uiteindelijk dus niet zo. Ik vond ze namelijk niet zo goed. Meestal ben ik erg te spreken over “nieuwe spelers” (die voor mij dus onbekend zijn), maar dat kon ik nu echt niet.

lauraatjeh - 14 August 2008 01:23 PM

- Voor degene die zei Tim Koper te horen in de 2e acte, klopt inderdaad! Kinderen mogen na een bepaald tijdstip niet meer ‘werken’ en daar zullen zij nu wel het zingen onder verstaan. Vandaar dat het een bandje is.

Ik vond het ook zoveel beter gezongen. Whahahaha.
Maar de kids mogen na elf uur niet meer werken, dus dat is dan wel vreemd. Nu was het een uurtje of tien. Waarschijnlijk zullen ook het aantal uur meegerekend worden ofzo???

  [ # 9 ] 14 August 2008 09:44 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Jeroen - 14 August 2008 01:26 PM

Wederom iemand die niet echt positief over Hans Peter is. Zou deze musicalgigant toch een verkeerde keus hebben gemaakt met deze rol? Ik vond m echt fantastisch in alles wat ik m tot nog toe heb zien doen.

Patroesj - 14 August 2008 12:41 PM

Het meest vieze naasmaak had ik nog wel aan het publiek… hoe ze zich als marionetten poppen mee lieten slepen door de show en de oah’s en aah’s die je regelmatig hoorde. er werd zelfs gezwaaid naar jane toen ze met tarzan omhoog ging en naar het publiek zwaaide.

Ik denk dan “blij dat zij zich vermaken” en kunnen laten betoveren. Ik kan het ze niet kwalijk nemen. Ik ben absoluut geen fan van deze voorstelling; vind m veel te eentonig om mij te kunnen betoveren/raken/vermaken.

Maar gisteren zaten er mensen in de zaal die de hele tijd tussendoor klapten. Ook wanneer de spelers gewoon nog bezig waren met hun scene. Dingen riepen op momenten dat het nergens op gebaseerd was.
Meerdere mensen om mij heen ergerden zich aan hen. Ik zag ook de mensen van het theater de hele tijd die kant op kijken, maar ze konden volgens mij niet ontdekken wie het waren.

Als mensen betoverd zijn en reageren op wat ze zien…prima.
Maar dit was gewoon respectloos en irritant vond ik.

PS: Sorry dat ik in drie verschillende reacties reageer op mensen. Ik wist even niet hoe ik het anders kon oplossen.

  [ # 10 ] 14 August 2008 10:03 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  306
Geregistreerd  2008-07-31

Fijn dat je hebt genoten van de voorstelling, en vooral van Nathalie 😊 Ikzelf vind Ron niet zo, geef mij John maar. Tussen de Jane’s kan ik niet kiezen. Ik vind ze alle drie super (heb de nieuwe 2 nog niet gezien die zijn nog niet opgeweest). Ikzelf hou niet van Joanne dr stem, en ook niet van haar accent. Ze is echt een lieve vrouw, maar ze raakt me gewoon niet. Ik vind Chaira nog steeds de beste kala, en britt en sanne komen daar heel erg dichtbij. Overigens de eerste keer dat ik ging had ik Raymond Kurvers als korchak! Ik ben nog steeds helemaal weg van hem en vind hem nog steeds het beste, ik was ook nooit echt weg van Jeroen. Dat van dat klappen is wel irritant ja. jammer dat je dat mee moest maken. Maar gelukkig heb je toch nog en leuke voorstelling meegemaakt:)

  [ # 11 ] 15 August 2008 10:33 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

lauraatjeh - 14 August 2008 01:23 PM

- Voor degene die zei Tim Koper te horen in de 2e acte, klopt inderdaad! Kinderen mogen na een bepaald tijdstip niet meer ‘werken’ en daar zullen zij nu wel het zingen onder verstaan. Vandaar dat het een bandje is.

Ik vond het ook zoveel beter gezongen. Whahahaha.
Maar de kids mogen na elf uur niet meer werken, dus dat is dan wel vreemd. Nu was het een uurtje of tien. Waarschijnlijk zullen ook het aantal uur meegerekend worden ofzo???

Zoals hier al eerder is vermeld gaat het bij de kleine tarzans om de hoogte. Ze komen met die kist van ik weet niet hoe hoog naar beneden en als ze daar dan ook nog moeten zingen schijnt dat te gevaarlijk te worden. Het gaat dus NIET om het tijdstip😉

  [ # 12 ] 15 August 2008 08:18 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Sandra12 - 15 August 2008 10:33 AM
lauraatjeh - 14 August 2008 01:23 PM

- Voor degene die zei Tim Koper te horen in de 2e acte, klopt inderdaad! Kinderen mogen na een bepaald tijdstip niet meer ‘werken’ en daar zullen zij nu wel het zingen onder verstaan. Vandaar dat het een bandje is.

Ik vond het ook zoveel beter gezongen. Whahahaha.
Maar de kids mogen na elf uur niet meer werken, dus dat is dan wel vreemd. Nu was het een uurtje of tien. Waarschijnlijk zullen ook het aantal uur meegerekend worden ofzo???

Zoals hier al eerder is vermeld gaat het bij de kleine tarzans om de hoogte. Ze komen met die kist van ik weet niet hoe hoog naar beneden en als ze daar dan ook nog moeten zingen schijnt dat te gevaarlijk te worden. Het gaat dus NIET om het tijdstip😉

Owww….stond dat in dit topic?
Dan heb ik niet goed gelezen.

Maar dan weet ik nu hoe het zit.

  [ # 13 ] 16 August 2008 02:43 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Leuk verslag Roos (neem ik aan). Wel grappig hoe je tegen de verschillende acteurs aan kijkt, grappig in de zin van: ieder heeft zijn eigen mening. Ik heb twee maal Ron Link als Tarzan gezien, en hij heeft mij nog nooit teleurgesteld, jammer dat zijn noten niet altijd zuiver waren. Het is een lekkere vrolijke voorstelling, jammer dat het voor jou niet zo bijzonder was als het voor mij was! Het is natuurlijk wel zo dat je voor 85 euro wel wat mag verwachten. eigenlijk mag een valszingende hoofdrolspeler niet eens voorkomen, maargoed!

Eigenlijk wilde ikop iets anders reageren in dit topic, namelijk (sorry dat ik zo ongenuanceerd ben) het hooghartige geblaat van sommige forumleden. Om niet goed van te worden:

Patroesj - 14 August 2008 12:41 PM

Het meest vieze naasmaak had ik nog wel aan het publiek… hoe ze zich als marionetten poppen mee lieten slepen door de show en de oah’s en aah’s die je regelmatig hoorde. er werd zelfs gezwaaid naar jane toen ze met tarzan omhoog ging en naar het publiek zwaaide. Ik kon alleen maar denken aan het feit dat er zoveel meer geweldige show’s zijn en er op dit moment zoveel mensen zijn die alleen Tarzan kennen.

Mag ik even, jij weet misschien dat er meer fantastische voorstellingen zijn, jij hebt misschien wel meer voorstellingen gezien dan deze en hebt misschien een hogere standaard. Maar wat jij nu doet is gewoon beledigend. Alsof mensen die de voorstelling mooi vinden, ervan genieten (dat merk je dan uit de oohs- aahs) 2e rangs theaterbezoekers zijn omdat zij volgens jou “niet weten dat er zoveel andere mooie shows zijn”. Dat mag dan wel je persoonlijke mening zijn, en die respecteer ik ook, maar je moet je eigen theater geschiedenis niet vergelijken met die van iemand anders. JIj kan misschien naar Les Mis, Fame, Ciske de Rat of weet ik veel wat er nog meer speelt in Nederland en daarbuiten, en hebt daardoor misschien wel een betere kijk op wat mooi is en wat niet. Maar het is niet aan jou om mensen “die alleen Tarzan kennen” te omschrijven alsof ze niet weten wat ze mooi vinden omdat ze Tarzan mooi vinden. Dat gezwaai hoeft dan ook weer niet, maarja.

Patroesj - 14 August 2008 02:27 PM

Klopt ok wel… zo is het. Ik zou blij moeten zijn dat ze een fijne avond hebben… Maar goed blijkbaar ergert het met toch behoorlijk 😉. Ik weet nog dat ik bij een andere productie was, een prima voorstelling, niet van vd ende of v&v maar hardstikke goed gedaan. en dat je da mensen inde pauze hoort: tja… het is toch geen tarzan he. Dan erger ik me. hahaha.

Ik snap niet waarom jij je ergert. Mensen betalen 85 euro voor een kaart, zijn helemaal weg van het spektakel (het vliegen, het overal vandaan komen en de bewegingen) en, omdat het zo duur is, gaan zij niet naar andere shows en dan mogen ze het niet mooi vinden omdat jij vindt dat er mooiere shows zijn .....?

Ik hou er maar over op. Sorry als ik jou op mijn beurt nu beledigd heb, maar ik ben van mening dat als jij neerbuigend mag doen (in mijn ogen) dat ik daar dan op mag reageren. Misschien is jouw reactie niet bedoeld zoals ik hem oppak, dan vind ik dat erg vervelend voor je dat ik er op deze manier op reageer. Ik bedoel het niet kwaad, maar het moet me toch van het hart.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 14 ] 16 August 2008 03:39 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Daar deze discussie erg algemeen wordt en weinig van doen heeft met deze specifieke voorstelling en verslag wil ik deze hier graag afsluiten en terug naar de voorstelling van de 13e. Mocht er behoefte zijn verder te spreken over de voorstellingsbeleving van fans vs eenmaligen dan graag in een apart topic. Ik kan dan evt proberen de reacties over dit onderwerp daarheen te verplaatsen.

[ Gewijzigd: 16 August 2008 04:40 PM by Jeroen ]
  [ # 15 ] 16 August 2008 04:01 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  143
Geregistreerd  2006-05-16

Geen discussie, maar alleen nog een opmerking over het niet zingen van de kids. Het komt niet door het tijdstip inderdaad, want ze mogen tot 23.00 uur op het toneel staan. Het heeft inderdaad te maken met de hoogte waarop ze zitten en met het feit dat wat ze moeten zingen lijkt op wat eerder hebben gezongen. En vanwege vermoeidheid en de hoogte (15 meter) zouden ze dat door elkaar kunenn halen

   Handtekening   

http://fan.clubs.nl/dennismarquez en http://fan.clubs.nl/maaikebrussel

 1 2 3 >  Last ›
1 of 4