2 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Aardige Tarzan - 13 augustus
  [ # 16 ] 16 August 2008 05:50 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2008-03-12

Ik wil toch even in de verdedeging gaan:P! Haha!
Ik ben nu 4x naar Tarzan geweest en woesdagmiddag voor de 5de!

Ik ga als eerst Ron toch even verdedigen 😛 Ron kwam de 11 terug uit Spanje en de 12de kon die uitpakken en de 13de moest ie weer beginnen zonder zangles of iets als vooraf.
En je moet geluk hebben met de show! De een vind het fantastisch en de ander niet. Of de mensen hebben hun dag niet en dat is jammer voor de zaal!

Maar een parkshow is net iets “te” want mensen die een park show doen . Doen dit in zn langzalzeleven niet na!

  [ # 17 ] 16 August 2008 08:47 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Iris-BenteChantal - 16 August 2008 05:50 PM

Ik ga als eerst Ron toch even verdedigen 😛 Ron kwam de 11 terug uit Spanje en de 12de kon die uitpakken en de 13de moest ie weer beginnen zonder zangles of iets als vooraf.

Sorry, maar dan zou ik juist zeggen dat zijn stembanden juist uitgerust moesten zijn. En er dus weer voor de volle 100% kunnen knallen. Je hoeft toch geen zangles vooraf te hebben voordat je voor de zoveelste keer weer het podium op gaat.

Ik vind het heel lief dat je Ron wilt verdedigen, maar deze argumenten kunnen er bij mij niet in.
Vond hem gewoon niet zo goed. Dat mag toch?

Iris-BenteChantal - 16 August 2008 05:50 PM

En je moet geluk hebben met de show! De een vind het fantastisch en de ander niet. Of de mensen hebben hun dag niet en dat is jammer voor de zaal!

Heel jammer ja…voor die mensen die €85,- voor hun kaartje betalen.
Snap wel dat er iets mindere shows bij zijn, maar in principe moet de zaal daar niets van merken.

Maar ik kan daar niet over oordelen. Of deze show net een mindere show was. Ik heb hem maar één keer gezien. En mijn verslag geeft weer wat IK ervan vond. Misschien spelen de spelers waar ik niet zo positief over was wel altijd zo…

Iris-BenteChantal - 16 August 2008 05:50 PM

Maar een parkshow is net iets “te” want mensen die een park show doen . Doen dit in zn langzalzeleven niet na!

Whahaha…mag ik even heel hard lachen. Lieve schat, er spelen mensen in / gaan mensen in spelen die een parkshow gedaan hebben of nu nog net doen. Dus die doen ook niets na. Ze doen het gewoon. Om even voorbeelden te geven:

Irene Borst (understudy Jane)
Nick Fleuren (understudy Korchak)
Yido Osorio

  [ # 18 ] 16 August 2008 09:35 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Iris-BenteChantal - 16 August 2008 05:50 PM

Ik ga als eerst Ron toch even verdedigen 😛 Ron kwam de 11 terug uit Spanje en de 12de kon die uitpakken en de 13de moest ie weer beginnen zonder zangles of iets als vooraf.

 

Om hier even op in te gaan. Ik vind dat dit geen reden mag zijn om minder te presteren. Ik moest de dag nadat ik van vakantie terug kwam ok meteen weer werken. Als ik mijnw erk niet goed doe, zeggen ze ook niet: ah joh, je bent net terug, maakt niet uit joh, je hebt ook zo lang geen les/aanwijzingen meer gehad. Juist als je van vakantie terug komt zou je weer opgeladen en uitgerust moeten zijn om zo`n show aan te kunnen, en niet eerst nog zangles nodig hebben.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 19 ] 16 August 2008 10:04 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Iedereen zingt wel eens valt en heeft een slechte dag. Blijkbaar had Ron ook even zijn slechte momentje..
Dat kan gebeuren..

En tja wij zijn verwend, gaan vaak naar musicals en zien veel. Maar voor sommige is een musical echt een uitzondering. Een uitje!
Zeker als je helemaal naar Scheveningen moet, je betaald veel geld, zit in een grote grote zaal.. En dan opeens gebeurd er vanalles, je wordt mee gezogen door alle kleurtjes, alle bewegingen en stunts. Dat ziet ‘truus uit Delft’ niet zo vaak..

Vandaar de vele ‘ooohs’ en ‘aaahs’

Wat jammer is, dat sommige mensen daarna gewone musicals (Zonder slingerende aapjes) niet meer goed vinden. Want daar gebeurd zo weinig. Wat ze vergeten is dat musicals helemaal geen slingerende aapjes moeten hebben. Maar gewoon mensen OP een podium en niet daarboven. Bij Tarzan is dit een uitzondering.

  [ # 20 ] 16 August 2008 10:52 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2008-03-12

Het was ten eerste niet de bedoeling dat jullie boos op mij werden !;) want zo bedoelde ik hem helemaal niet. Het komt waarschijnelijk ,omdat ik Ron alleen nog maar gehad heb toen die gewoon goed bezig was en als je daar 85euro voor betaald is dat inderdaad zonde! Dat ontken ik zeker niet. Daarom zou ik ook niet als domme reactie gaan zeggen dan gaan ze maar nog een keer!:P haha! En dat parkshows na doen dat moet je niet te letterlijk opvatten:P want ik ga altijd bij Jaap Strijker kijken in de Efteling en die doet dat geweldig!
Ik heb gewoon een zwak voor Ron dat komt ook mede omdat ie altijd zo lief is bij de artiesteningang! Maar even om het ijs te breken ik wilde jullie niet beledigen alleen vertellen wat ik er van vond. Net als jullie doen en gelukkig is ieder mens anders.

Personelijk even iets;) Ik weet niet of jullie Jane understudy: Bente van den Brand kennen? Die is geweldig!!! moest ik even kwijt;)!

  [ # 21 ] 17 August 2008 01:05 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Interessante discussie over hoe goed iemand wel of niet is, maar zoals Jeroen al zei: misschien een apart topic voor aanmaken?
Verder: goed verslag 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 22 ] 31 December 2008 01:45 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

RoosjeBertens - 14 August 2008 11:48 AM

Jane Porter - Nathalie van Gent
Toen we haar naam op het bord zagen waren we even verbaasd…

Mischien een rare vraag, Ik ben nu 2 keer dit jaar naar Tarzan geweest, maar hoor nu voor het eerst van dat bord. Waar hangt dat dan?

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 23 ] 31 December 2008 01:53 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

Sandra12 - 15 August 2008 10:33 AM
lauraatjeh - 14 August 2008 01:23 PM

- Voor degene die zei Tim Koper te horen in de 2e acte, klopt inderdaad! Kinderen mogen na een bepaald tijdstip niet meer ‘werken’ en daar zullen zij nu wel het zingen onder verstaan. Vandaar dat het een bandje is.

Ik vond het ook zoveel beter gezongen. Whahahaha.
Maar de kids mogen na elf uur niet meer werken, dus dat is dan wel vreemd. Nu was het een uurtje of tien. Waarschijnlijk zullen ook het aantal uur meegerekend worden ofzo???

Zoals hier al eerder is vermeld gaat het bij de kleine tarzans om de hoogte. Ze komen met die kist van ik weet niet hoe hoog naar beneden en als ze daar dan ook nog moeten zingen schijnt dat te gevaarlijk te worden. Het gaat dus NIET om het tijdstip😉

Dat verklaard een hoop. Alleen had ik vandaag een kleine Tarzan die het hele eerste stuk goed deed, maar toen hij in de tweede akte terug kwam, en je die cd hoorde, zijn mond niet eens open deed, daardoor wist ik al gelijk dat het een cd was

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 24 ] 31 December 2008 02:03 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

nahpetS - 16 August 2008 02:43 PM

Leuk verslag Roos (neem ik aan). Wel grappig hoe je tegen de verschillende acteurs aan kijkt, grappig in de zin van: ieder heeft zijn eigen mening. Ik heb twee maal Ron Link als Tarzan gezien, en hij heeft mij nog nooit teleurgesteld, jammer dat zijn noten niet altijd zuiver waren. Het is een lekkere vrolijke voorstelling, jammer dat het voor jou niet zo bijzonder was als het voor mij was! Het is natuurlijk wel zo dat je voor 85 euro wel wat mag verwachten. eigenlijk mag een valszingende hoofdrolspeler niet eens voorkomen, maargoed!

Eigenlijk wilde ikop iets anders reageren in dit topic, namelijk (sorry dat ik zo ongenuanceerd ben) het hooghartige geblaat van sommige forumleden. Om niet goed van te worden:

Patroesj - 14 August 2008 12:41 PM

Het meest vieze naasmaak had ik nog wel aan het publiek… hoe ze zich als marionetten poppen mee lieten slepen door de show en de oah’s en aah’s die je regelmatig hoorde. er werd zelfs gezwaaid naar jane toen ze met tarzan omhoog ging en naar het publiek zwaaide. Ik kon alleen maar denken aan het feit dat er zoveel meer geweldige show’s zijn en er op dit moment zoveel mensen zijn die alleen Tarzan kennen.

Mag ik even, jij weet misschien dat er meer fantastische voorstellingen zijn, jij hebt misschien wel meer voorstellingen gezien dan deze en hebt misschien een hogere standaard. Maar wat jij nu doet is gewoon beledigend. Alsof mensen die de voorstelling mooi vinden, ervan genieten (dat merk je dan uit de oohs- aahs) 2e rangs theaterbezoekers zijn omdat zij volgens jou “niet weten dat er zoveel andere mooie shows zijn”. Dat mag dan wel je persoonlijke mening zijn, en die respecteer ik ook, maar je moet je eigen theater geschiedenis niet vergelijken met die van iemand anders. JIj kan misschien naar Les Mis, Fame, Ciske de Rat of weet ik veel wat er nog meer speelt in Nederland en daarbuiten, en hebt daardoor misschien wel een betere kijk op wat mooi is en wat niet. Maar het is niet aan jou om mensen “die alleen Tarzan kennen” te omschrijven alsof ze niet weten wat ze mooi vinden omdat ze Tarzan mooi vinden. Dat gezwaai hoeft dan ook weer niet, maarja.

Patroesj - 14 August 2008 02:27 PM

Klopt ok wel… zo is het. Ik zou blij moeten zijn dat ze een fijne avond hebben… Maar goed blijkbaar ergert het met toch behoorlijk 😉. Ik weet nog dat ik bij een andere productie was, een prima voorstelling, niet van vd ende of v&v maar hardstikke goed gedaan. en dat je da mensen inde pauze hoort: tja… het is toch geen tarzan he. Dan erger ik me. hahaha.

Ik snap niet waarom jij je ergert. Mensen betalen 85 euro voor een kaart, zijn helemaal weg van het spektakel (het vliegen, het overal vandaan komen en de bewegingen) en, omdat het zo duur is, gaan zij niet naar andere shows en dan mogen ze het niet mooi vinden omdat jij vindt dat er mooiere shows zijn .....?

Ik hou er maar over op. Sorry als ik jou op mijn beurt nu beledigd heb, maar ik ben van mening dat als jij neerbuigend mag doen (in mijn ogen) dat ik daar dan op mag reageren. Misschien is jouw reactie niet bedoeld zoals ik hem oppak, dan vind ik dat erg vervelend voor je dat ik er op deze manier op reageer. Ik bedoel het niet kwaad, maar het moet me toch van het hart.

Ben het helemaal met jou eens. Tarzan was ook mijn eerste musical, en ik zat ook zo in de zaal met oooo kijk daar, en daar boven je. en, kijk, daar komt Jane vanaf de tribune. Mag dat dan niet? Ben na vandaag 2 keer geweest, en er komt nog een derde. Maar ben OOK naar Sunset Boullevard geweest!!!! Kijk verder dan je neus lang is, zou ik zeggen.
Dan maar een marionet, maar mensen mogen het bij mij best zien als ik genoten heb van een musical, en als ik tranen in me ogen heb vanwege het schouwspel. We zijn niet allemaal van steen.

Ben het helemaal met nahpetS eens. Laat iedereen in zijn waarde

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 25 ] 31 December 2008 02:55 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

TarzanFan - 31 December 2008 01:45 AM

Mischien een rare vraag, Ik ben nu 2 keer dit jaar naar Tarzan geweest, maar hoor nu voor het eerst van dat bord. Waar hangt dat dan?

Het bord is eigenlijk een scherm en dat hangt als je binnen komt gelijk recht voor je.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 26 ] 31 December 2008 03:10 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ja tussen de deuren in zeg maar, dus 1e buitendeur ben je door, dan hangt t scherm in het midden, en dan moet je nog een deur door om bij de hal/kassa te komen.
En er hangt een TV scherm direct naast de kassa’s, in de hal dus.
En ook nog 1 als je kaartje gescheurd is, als je dan recht naar voren loopt hangt daar achter die balie een TV waar de namen op komen te staan.
Dus 3 kansen om het te zien, hihi 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 27 ] 01 January 2009 03:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

Veertje - 31 December 2008 03:10 AM

Ja tussen de deuren in zeg maar, dus 1e buitendeur ben je door, dan hangt t scherm in het midden, en dan moet je nog een deur door om bij de hal/kassa te komen.
En er hangt een TV scherm direct naast de kassa’s, in de hal dus.
En ook nog 1 als je kaartje gescheurd is, als je dan recht naar voren loopt hangt daar achter die balie een TV waar de namen op komen te staan.
Dus 3 kansen om het te zien, hihi 😉

Totaal niet op gelet

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 28 ] 01 January 2009 04:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Maakt niet uit, maar dan weet je het voor een volgende keer 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 29 ] 01 January 2009 06:17 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  143
Geregistreerd  2006-05-16

TarzanFan - 31 December 2008 01:53 AM
Sandra12 - 15 August 2008 10:33 AM
lauraatjeh - 14 August 2008 01:23 PM

- Voor degene die zei Tim Koper te horen in de 2e acte, klopt inderdaad! Kinderen mogen na een bepaald tijdstip niet meer ‘werken’ en daar zullen zij nu wel het zingen onder verstaan. Vandaar dat het een bandje is.

Ik vond het ook zoveel beter gezongen. Whahahaha.
Maar de kids mogen na elf uur niet meer werken, dus dat is dan wel vreemd. Nu was het een uurtje of tien. Waarschijnlijk zullen ook het aantal uur meegerekend worden ofzo???

Zoals hier al eerder is vermeld gaat het bij de kleine tarzans om de hoogte. Ze komen met die kist van ik weet niet hoe hoog naar beneden en als ze daar dan ook nog moeten zingen schijnt dat te gevaarlijk te worden. Het gaat dus NIET om het tijdstip😉

Dat verklaard een hoop. Alleen had ik vandaag een kleine Tarzan die het hele eerste stuk goed deed, maar toen hij in de tweede akte terug kwam, en je die cd hoorde, zijn mond niet eens open deed, daardoor wist ik al gelijk dat het een cd was

DAt is een nieuwe verandering. Die zijn er sinds een paar weken.
En het is niet alleen de hoogte waar ze op zitten. Combinatie ook met dat het liedje erg lijkt op wat ze eerder hebben gezongen en door de hoogte (+ soms late tijdstip) zouden ze in de war kunnen raken

   Handtekening   

http://fan.clubs.nl/dennismarquez en http://fan.clubs.nl/maaikebrussel

  [ # 30 ] 01 January 2009 11:57 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

TarzanFan - 01 January 2009 03:04 PM
Veertje - 31 December 2008 03:10 AM

Ja tussen de deuren in zeg maar, dus 1e buitendeur ben je door, dan hangt t scherm in het midden, en dan moet je nog een deur door om bij de hal/kassa te komen.
En er hangt een TV scherm direct naast de kassa’s, in de hal dus.
En ook nog 1 als je kaartje gescheurd is, als je dan recht naar voren loopt hangt daar achter die balie een TV waar de namen op komen te staan.
Dus 3 kansen om het te zien, hihi 😉

Totaal niet op gelet

Inderdaad op een televisiescherm 😊.

 < 1 2 3 4 > 
2 of 4