3 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Aardige Tarzan - 13 augustus
  [ # 31 ] 03 January 2009 12:01 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

vinlin - 01 January 2009 06:17 PM
TarzanFan - 31 December 2008 01:53 AM
Sandra12 - 15 August 2008 10:33 AM
lauraatjeh - 14 August 2008 01:23 PM

- Voor degene die zei Tim Koper te horen in de 2e acte, klopt inderdaad! Kinderen mogen na een bepaald tijdstip niet meer ‘werken’ en daar zullen zij nu wel het zingen onder verstaan. Vandaar dat het een bandje is.

Ik vond het ook zoveel beter gezongen. Whahahaha.
Maar de kids mogen na elf uur niet meer werken, dus dat is dan wel vreemd. Nu was het een uurtje of tien. Waarschijnlijk zullen ook het aantal uur meegerekend worden ofzo???

Zoals hier al eerder is vermeld gaat het bij de kleine tarzans om de hoogte. Ze komen met die kist van ik weet niet hoe hoog naar beneden en als ze daar dan ook nog moeten zingen schijnt dat te gevaarlijk te worden. Het gaat dus NIET om het tijdstip😉

Dat verklaard een hoop. Alleen had ik vandaag een kleine Tarzan die het hele eerste stuk goed deed, maar toen hij in de tweede akte terug kwam, en je die cd hoorde, zijn mond niet eens open deed, daardoor wist ik al gelijk dat het een cd was

DAt is een nieuwe verandering. Die zijn er sinds een paar weken.
En het is niet alleen de hoogte waar ze op zitten. Combinatie ook met dat het liedje erg lijkt op wat ze eerder hebben gezongen en door de hoogte (+ soms late tijdstip) zouden ze in de war kunnen raken

Ja dat snap ik, maar dan zou die kleine tarzan toch een beetje moeten playbacken? Dat deed de kleine Tarzan die ik de vorrige keer had ook. Dit is wel een HEEL raar gezicht zo

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 32 ] 03 January 2009 12:56 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  458
Geregistreerd  2005-02-19

@ Roosje Bertens: Mooi verslag!

Om eerlijk te zijn wat ik hier zo lees vind ik niet verassend. Ik heb tarzan gezien in december en het viel mij zwaar tegen. Ron zette ook erg vals in maar bleef de hele voorstelling vals, dat vind ik zonde van het geld. Ik vind dat ik voor dat geld mag verwachten dat ik zuiverzingende acteurs krijg. En dan mag iemand nog zo lief zijn bij de artiestenuitgang, dat maakt me dan echt niet uit. Hans Peter vond ik daarentegen beter dan wat vele hier schetsen, vocaal niet altijd even sterk, maar wel zuiver en ik vond dat hij het als gorilla zeker goed deed. Het kan zijn dat hij in zijn rol gegroeid is. De grote verassing was voor mij Irene Borst als Jane. Wat een stem heeft die meid, ze zong prachtig en heel zuiver. Haar comedytiming was goed en al met al had ik geen moment dat ik chantal miste.

Toch was ik niet onder de indruk van de show. Ik vond het best mooi hoor al dat gezweef en gevlieg, en de kostuum vond ik ook mooi, maar ik vond het een te hoog cirque du soleil gehalte hebben, een beetje van alles was de spelers missen compenseren we mooi met een hoop stunts en dergelijke.

Ik merkte ook om mij heen dat mensen vaak oo en aa riepen en gingen zwaaien naar jane enzo. Daar iriteer ik me niet aan, ik weet dat ik in de gelukkige positie ben dat ik meer heb gezien dan tarzan, en laat truus uit delft zoals hier gezegd word lekker der gang gaan het enige waar ik mij aan erger is mensen die in het theater een zak chips open trekken.

Voor mij dus geen 2e keer.

  [ # 33 ] 03 January 2009 02:50 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

ikkuh - 03 January 2009 12:56 PM

De grote verassing was voor mij Irene Borst als Jane. Wat een stem heeft die meid, ze zong prachtig en heel zuiver. Haar comedytiming was goed en al met al had ik geen moment dat ik chantal miste.

Ik ben echt zo jaloers.
Jij had Irene…

Had haar graag als Jane gezien.
Heb haar op het FSA in meerdere voorstellingen gezien en ook als entertainer in de Efteling.

  [ # 34 ] 04 January 2009 10:13 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  143
Geregistreerd  2006-05-16

TarzanFan - 03 January 2009 12:01 AM
vinlin - 01 January 2009 06:17 PM
TarzanFan - 31 December 2008 01:53 AM
Sandra12 - 15 August 2008 10:33 AM
lauraatjeh - 14 August 2008 01:23 PM

- Voor degene die zei Tim Koper te horen in de 2e acte, klopt inderdaad! Kinderen mogen na een bepaald tijdstip niet meer ‘werken’ en daar zullen zij nu wel het zingen onder verstaan. Vandaar dat het een bandje is.

Ik vond het ook zoveel beter gezongen. Whahahaha.
Maar de kids mogen na elf uur niet meer werken, dus dat is dan wel vreemd. Nu was het een uurtje of tien. Waarschijnlijk zullen ook het aantal uur meegerekend worden ofzo???

Zoals hier al eerder is vermeld gaat het bij de kleine tarzans om de hoogte. Ze komen met die kist van ik weet niet hoe hoog naar beneden en als ze daar dan ook nog moeten zingen schijnt dat te gevaarlijk te worden. Het gaat dus NIET om het tijdstip😉

Dat verklaard een hoop. Alleen had ik vandaag een kleine Tarzan die het hele eerste stuk goed deed, maar toen hij in de tweede akte terug kwam, en je die cd hoorde, zijn mond niet eens open deed, daardoor wist ik al gelijk dat het een cd was

DAt is een nieuwe verandering. Die zijn er sinds een paar weken.
En het is niet alleen de hoogte waar ze op zitten. Combinatie ook met dat het liedje erg lijkt op wat ze eerder hebben gezongen en door de hoogte (+ soms late tijdstip) zouden ze in de war kunnen raken

Ja dat snap ik, maar dan zou die kleine tarzan toch een beetje moeten playbacken? Dat deed de kleine Tarzan die ik de vorrige keer had ook. Dit is wel een HEEL raar gezicht zo

Ik vind het ook een raar gezicht, maar daar is nu voor gekozen en de kids playbacken nu dus ook niet meer. Vroeger was dat wel zo, zaten ze met het gezicht naar de zijkant en playbackte. Nu met gezicht naar voren en mond dicht. Daar kan het kind niets aan doen, dat is gewoon 1 van de veranderingen

   Handtekening   

http://fan.clubs.nl/dennismarquez en http://fan.clubs.nl/maaikebrussel

  [ # 35 ] 20 January 2009 03:14 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

Ik had Roy van Iersel, dus kan niet meepraten over Ron. Roy was trouwens wel goed, ik vond hem bij OZNJ niet altijd even goed, maar bij Tarzan was ie echt goed!
Tarzan is natuurlijk niet zo’n spetterend verhaal waarin genoeg gebeurt om er een 2 uur vullende show van te maken, die heeft alle decors, vliegacties en kostuums nodig om er een spannende show van te maken. Maar ik heb er wel van genoten. Het was weer iets totaal anders, dan wat ik al gezien had.
Het is niet dat ik nog een tweede keer hoef, maar het was een leuke show!

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 36 ] 20 January 2009 05:18 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

LissLove - 20 January 2009 03:14 PM

Ik had Roy van Iersel, dus kan niet meepraten over Ron. Roy was trouwens wel goed, ik vond hem bij OZNJ niet altijd even goed, maar bij Tarzan was ie echt goed!
Tarzan is natuurlijk niet zo’n spetterend verhaal waarin genoeg gebeurt om er een 2 uur vullende show van te maken, die heeft alle decors, vliegacties en kostuums nodig om er een spannende show van te maken. Maar ik heb er wel van genoten. Het was weer iets totaal anders, dan wat ik al gezien had.
Het is niet dat ik nog een tweede keer hoef, maar het was een leuke show!

Alweer bijna een jaar geleden zag ik Tarzan en ik had Chantal en ene John en natuurlijk deden ze het leuk. Laatstgenoemde naam zei me toen niets (alhoewel ik Wie wordt Tarzan wel had gezien, maar ja, ook ik hou soms alleen maar van de winnaar), maar goh wat was-ie goed in OZNJ.

  [ # 37 ] 20 January 2009 08:40 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  132
Geregistreerd  2008-12-31

LissLove - 20 January 2009 03:14 PM

Ik had Roy van Iersel, dus kan niet meepraten over Ron. Roy was trouwens wel goed, ik vond hem bij OZNJ niet altijd even goed, maar bij Tarzan was ie echt goed!
Tarzan is natuurlijk niet zo’n spetterend verhaal waarin genoeg gebeurt om er een 2 uur vullende show van te maken, die heeft alle decors, vliegacties en kostuums nodig om er een spannende show van te maken. Maar ik heb er wel van genoten. Het was weer iets totaal anders, dan wat ik al gezien had.
Het is niet dat ik nog een tweede keer hoef, maar het was een leuke show!

Ah gelukzak 😊
Ik zit maar te hopen op enig bericht van speeldatum van Roy, want wil hem heel graag eens bezig zien als Tarzan.. Maar om het er zomaar op te wagen en naar Scheveningen te rijden vind ik al te gek. Ben pas 2 weken geleden geweest en had toen John. Ook enorm goed natuurlijk, maar ben nieuwsgierig naar Roy!
Wanneer ben je geweest als ik mag vragen?

  [ # 38 ] 21 January 2009 12:24 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

wenneke84 - 20 January 2009 08:40 PM
LissLove - 20 January 2009 03:14 PM

Ik had Roy van Iersel, dus kan niet meepraten over Ron. Roy was trouwens wel goed, ik vond hem bij OZNJ niet altijd even goed, maar bij Tarzan was ie echt goed!
Tarzan is natuurlijk niet zo’n spetterend verhaal waarin genoeg gebeurt om er een 2 uur vullende show van te maken, die heeft alle decors, vliegacties en kostuums nodig om er een spannende show van te maken. Maar ik heb er wel van genoten. Het was weer iets totaal anders, dan wat ik al gezien had.
Het is niet dat ik nog een tweede keer hoef, maar het was een leuke show!

Ah gelukzak 😊
Ik zit maar te hopen op enig bericht van speeldatum van Roy, want wil hem heel graag eens bezig zien als Tarzan.. Maar om het er zomaar op te wagen en naar Scheveningen te rijden vind ik al te gek. Ben pas 2 weken geleden geweest en had toen John. Ook enorm goed natuurlijk, maar ben nieuwsgierig naar Roy!
Wanneer ben je geweest als ik mag vragen?

ik ben 27 december geweest, toen wist ik niet van te voren wie we hadden. Die kaartjes hadden we nog gekocht met de AH-actie, dus al in de zomervakantie gepland 😊

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 39 ] 24 January 2009 06:12 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  132
Geregistreerd  2008-12-31

Weet er iemand wanneer John’s vakantie juist gepland is?

  [ # 40 ] 24 January 2009 06:31 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

John is de komende 2 weken op vakantie 😉

  [ # 41 ] 24 January 2009 10:12 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Sandra12 - 24 January 2009 06:31 PM

John is de komende 2 weken op vakantie 😉

En nu maar duimen dat Ron morgenavond ook lekker vrij heeft, krijg ik toch nog een us en ik hoop zooo op Dennis M PLEAAASSSSE!!!!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 42 ] 25 January 2009 01:41 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

MoNieky - 24 January 2009 10:12 PM
Sandra12 - 24 January 2009 06:31 PM

John is de komende 2 weken op vakantie 😉

En nu maar duimen dat Ron morgenavond ook lekker vrij heeft, krijg ik toch nog een us en ik hoop zooo op Dennis M PLEAAASSSSE!!!!

Ik duim keihard mee, maar ik vrees dat Dennis M. niet meer op mag.
Hoorde dat hij zoiets gezegd had, dat t niet meer mocht van Disney.
Hoorde het via via hoor, dus… pin me hier niet op vast.
Dus het word Ron of Roy.
A joh, ik vermaak me toch wel 📣

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 43 ] 25 January 2009 12:15 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  143
Geregistreerd  2006-05-16

Ik weet dat speculaties een beetje horen bij de fanwereld. Maar ik word er een beetje moe van.
Niemand weet wanneer Dennis op mag. Maar dat hij niet op mag van disney, dat slaat nergens op.
De enige die zou weten wat de reden is (als die er al is) , is Dennis.

   Handtekening   

http://fan.clubs.nl/dennismarquez en http://fan.clubs.nl/maaikebrussel

  [ # 44 ] 25 January 2009 12:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

vinlin - 25 January 2009 12:15 PM

Ik weet dat speculaties een beetje horen bij de fanwereld. Maar ik word er een beetje moe van.
Niemand weet wanneer Dennis op mag. Maar dat hij niet op mag van disney, dat slaat nergens op.
De enige die zou weten wat de reden is (als die er al is) , is Dennis.

Ja ook ik word er moe van.
Maar Dennis schrijnt het vrijdag zelf gezegd te hebben tegen een vriendin van mij.
Misschien heeft ze het verkeerd begrepen (dat hij nog niet op mocht van Disney) maar dat weet ik niet, ik was er niet bij.
Maar goed, ik blijf gewoon duimen dat hij tà³ch op mag binnenkort, want het is gewoon niet eerlijk tegenover hem!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 45 ] 25 January 2009 03:43 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2008-08-18

Veertje - 25 January 2009 12:23 PM
vinlin - 25 January 2009 12:15 PM

Ik weet dat speculaties een beetje horen bij de fanwereld. Maar ik word er een beetje moe van.
Niemand weet wanneer Dennis op mag. Maar dat hij niet op mag van disney, dat slaat nergens op.
De enige die zou weten wat de reden is (als die er al is) , is Dennis.

Ja ook ik word er moe van.
Maar Dennis schrijnt het vrijdag zelf gezegd te hebben tegen een vriendin van mij.
Misschien heeft ze het verkeerd begrepen (dat hij nog niet op mocht van Disney) maar dat weet ik niet, ik was er niet bij.
Maar goed, ik blijf gewoon duimen dat hij tà³ch op mag binnenkort, want het is gewoon niet eerlijk tegenover hem!

Volgens mij is juist Dennis iemand die daar totaal geen uitlatingen over doet. ik kan het mis hebben, ik heb hem gister pas voor het eerst gezien. Maar hij lijkt mij niet iemand die zo tegen fans zich daarover uit laat. Althans, dat is wat ik denk
Edit toevoeging: Veertje, ik vind het grappig dat je er zelf moe van wordt, maar zelf doe je net zo hard mee. Dat moest ik even kwijt

[ Gewijzigd: 25 January 2009 03:47 PM by wendy1987 ]
 < 1 2 3 4 > 
3 of 4