12 of 16 | ‹ First  < 10 11 12 13 14 >  Last ›
Wat was je leukste mooiste / favoriete musical tot nu toe en waarom?!
  [ # 166 ] 06 November 2009 02:49 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

IngeG - 06 November 2009 02:47 PM

En over dat auteur erbij zetten: volgens mij kan dat niet. Kun je per topic maar één auteur hebben.

Dat klopt, een topic wordt door één persoon/account opgestart. Het is ook niet relevant voor de topic.

  [ # 167 ] 06 November 2009 02:51 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Dan zou je een topic zijn gestart voordat je lid was…. dus dat kan niet.

Je hebt Inge ook geen antwoord gegeven, want je doet zo bezitterig en vind het nodig om op bijna iedereen te reageren in het topic. Dus daar moet je toch een reden voor hebben?

Ik vind het gewoon leuk om een goed gaande topic te hebben, en geen topic die na 1 week of zo al weer van de baan is, ik snap best dat jullie het niet leuk vinden dat ik reclame maak, ik ben daar nu ook mee gestopt, maar ik wil mijn topic gewoon staande houden 📣

En Inge, net zoals ik tegen MoNieky zeg: ik wil mijn topic gewoon staande houden, en ik wil ook gewoon graag weten wat voor musicals de mensen nou gewoon tof vinden, is toch niet zo erg hoop ik? :tong:

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 168 ] 06 November 2009 02:53 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

  IngeG - 06 november 2009 03:47 PM

  En over dat auteur erbij zetten: volgens mij kan dat niet. Kun je per topic maar één auteur hebben.

Dat klopt, een topic wordt door één persoon/account opgestart. Het is ook niet relevant voor de topic.

Ik weet niet of MI vaak online is, ik ben in ieder geval iedere dag online, maar zou je misschien bij de auteur van deze topic mijn naam kunnen zetten?
Misschien ben ik wel erg ongeduldig of weet ik veel wat, maar dan kan ik niks aan doen, sorry daarvoor!

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 169 ] 06 November 2009 03:00 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Timmie,

Als je een volgende keer wil meepraten over een topic, graag, maar kijk dan eerst even of er al een soortgelijk topic is en als er die is, post dan gewoon een nieuwe reactie. Dan komt dat topic gewoon weer boven aan de lijst te staan en gaan ook anderen daar op reageren.

Nu heb je een topic gestart dat er al was en ja, het is niet meer dan logisch dat dat dan door een administrator wordt samengevoegd.

En daarmee werkt je handtekening ook niet meer.

Overigens: de musical die de meeste indruk op mij heeft gemaakt, dat is iets anders als de leukste, want dat was voor mij Urinetown, is toch Evita al komt Les Mis daar heel dicht bij in de buurt en Little Women.

  [ # 170 ] 06 November 2009 03:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Hans ik geef je gelijk!

Mijn handtekening heb ik nu meteen veranderd, en ik vind het echt super cool dat deze topic is samengevoegd, en ik wist niet dat er al een soortgelijke topic bestond (heb eigenlijk niet eens gekeken, stomme fout!)

Maar ik zou het wel erg tof vinden als MI niet vaak online is, en ik ben elke dag wel online, dat dan de auteur van de topic naar mijn naam wordt gewijzigd (als het niet gebeurd heb ik gewoon dikke pech, en ga ik gewoon verder met deze topic zonder dat ik auteur ben) 📣

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 171 ] 06 November 2009 03:06 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Timmie1992 - 06 November 2009 02:53 PM

  IngeG - 06 november 2009 03:47 PM

  En over dat auteur erbij zetten: volgens mij kan dat niet. Kun je per topic maar één auteur hebben.

Dat klopt, een topic wordt door één persoon/account opgestart. Het is ook niet relevant voor de topic.

Ik weet niet of MI vaak online is, ik ben in ieder geval iedere dag online, maar zou je misschien bij de auteur van deze topic mijn naam kunnen zetten?
Misschien ben ik wel erg ongeduldig of weet ik veel wat, maar dan kan ik niks aan doen, sorry daarvoor!

Mi was gisteren nog online. En waarom een topic opeisen die jij niet eens gestart hebt? Je was gewoon niet orgineel met je zelf gestarte topic, daarom werd het samengevoegd. Ik zie de toegevoegde waarde van jouw naam erbij als auteur niet zo.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 172 ] 06 November 2009 03:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Scarletwoman - 21 August 2008 10:00 PM

Dracula (BE 2005)!!!
En Les Misérables.

Daar voeg ik nu Ciske de Rat aan toe als mooiste musical.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 173 ] 06 November 2009 03:10 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Mi was gisteren nog online. En waarom een topic opeisen die jij niet eens gestart hebt? Je was gewoon niet orgineel met je zelf gestarte topic, daarom werd het samengevoegd. Ik zie de toegevoegde waarde van jouw naam erbij als auteur niet zo.

Zoals ik net al zei: ik wist niet dat deze soortgelijke topic al bestond, heb eigenlijk niet eerst gekeken (en dat was stom!),

Maar ik zei ook dat ik niet wist of MI vaak of nauwelijks of misschien wel nooit meer online is, maar blijkbaar wel, en ik begrijp dat ik niet de auteur wordt, maar MI, maar ik hoop wel dat dan, zonder dat mijn naam erbij staat, de topic voor MI en mij is. Tuurlijk, ik snap best dat MI auteur blijft, maar ik hoop dat ik ook een soort van auteur wordt, zonder dat mijn naam erbij staat. Ik hoop dat jullie dat snappen:)

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 174 ] 06 November 2009 03:30 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Uhh nee, ik snap echt helemaal niet waarom je zo dominant doet :ohoh:

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 175 ] 06 November 2009 03:32 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Ik kan moeilijk kiezen. Daens vond ik echt geweldig, die musical mis ik elke dag nog! Ook de Duitse versie va Elisabeth heeft een diepe indruk op mij nagelaten.

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 176 ] 06 November 2009 03:32 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

Timmie1992 - 06 November 2009 03:10 PM

Mi was gisteren nog online. En waarom een topic opeisen die jij niet eens gestart hebt? Je was gewoon niet orgineel met je zelf gestarte topic, daarom werd het samengevoegd. Ik zie de toegevoegde waarde van jouw naam erbij als auteur niet zo.

Zoals ik net al zei: ik wist niet dat deze soortgelijke topic al bestond, heb eigenlijk niet eerst gekeken (en dat was stom!),

Maar ik zei ook dat ik niet wist of MI vaak of nauwelijks of misschien wel nooit meer online is, maar blijkbaar wel, en ik begrijp dat ik niet de auteur wordt, maar MI, maar ik hoop wel dat dan, zonder dat mijn naam erbij staat, de topic voor MI en mij is. Tuurlijk, ik snap best dat MI auteur blijft, maar ik hoop dat ik ook een soort van auteur wordt, zonder dat mijn naam erbij staat. Ik hoop dat jullie dat snappen:)

waarom is het zo belangrijk dat een topic op jouw naam staat? Dat maakt toch geen verschil als je gewoon wilt kletsen over een bepaald onderwerp?

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 177 ] 06 November 2009 03:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Mith - 06 November 2009 03:32 PM

Ik kan moeilijk kiezen. Daens vond ik echt geweldig, die musical mis ik elke dag nog! Ook de Duitse versie va Elisabeth heeft een diepe indruk op mij nagelaten.

Oeps… Ik ben Daens helemaal vergeten te noemen :ohoh:
Ook die dus.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 178 ] 06 November 2009 03:35 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Haha ergens snap ik wel dat je het leuk vindt om een ‘eigen’ topic te hebben dat goed loopt, niemand ziet zijn/haar eigen topic graag doodbloeden, en het is altijd leuk natuurlijk als je ziet dat ‘jouw’ topic populair wordt. Dat betekent dat je een onderwerp hebt aangesneden waar veel mensen in geinteresseerd zijn en over mee willen praten. Maar toch moet je dat zien los te laten denk ik.
Ik besef dat we nu misschien met z’n allen over je heen vallen en dat dat niet leuk voor je is, maar wie een topic start is meestal niet belangrijk. Er zijn genoeg topics die gestart worden en waar niemand op reageert, en er zijn ook een paar topics die al jarenlang lopen en waarvan de originele starters al niet of nauwelijks meer op deze site komen. En op deze manier doorgaan over dat jij het topic ‘gemaakt’ hebt en daar persé erkenning voor willen helpt de discussie over de leukste/mooiste/indrukwekkendste musical niet vel verder.
Het gaat er toch om wát er in het topic staat, niet door wà­e het is gemaakt. Daar letten veel mensen vaak niet eens op.

Dus ja ik snap ergens wel een klein beetje dat je graag auteur wilt zijn, maar misschien is het fijner voor jezelf en iedereen als je dat loslaat en gewoon meediscussieert zonder je daar verder druk om te maken. Bovendien kan het technisch gezien neit eens volgens mij. Een bepaalde account start een topic, en diens naam staat er dan bij. Volgens mij kunnen ook de moderators daar niets aan veranderen, en waarom zouden ze ook. Nergens voor nodig.

On topic dan maar weer. Ik heb geen idee of ik al een reactie heb gegeven in dit topic..ik geloof het wel. Ergens, een paar bladzijden terug. Er zal vast staan dat Les Mis, Elisabeth en Wicked de meeste indruk op mij gemaakt hebben 😉. Daens en Ciske vond ik ook schitterend.

  [ # 179 ] 06 November 2009 03:36 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Misschien een idee om een nieuw topic te starten:
Waarom een topic op jouw naam moet staan? Die bestaat zeker nog niet 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 180 ] 06 November 2009 03:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Timmie1992 - 06 November 2009 03:10 PM

Mi was gisteren nog online. En waarom een topic opeisen die jij niet eens gestart hebt? Je was gewoon niet orgineel met je zelf gestarte topic, daarom werd het samengevoegd. Ik zie de toegevoegde waarde van jouw naam erbij als auteur niet zo.

Zoals ik net al zei: ik wist niet dat deze soortgelijke topic al bestond, heb eigenlijk niet eerst gekeken (en dat was stom!),

Maar ik zei ook dat ik niet wist of MI vaak of nauwelijks of misschien wel nooit meer online is, maar blijkbaar wel, en ik begrijp dat ik niet de auteur wordt, maar MI, maar ik hoop wel dat dan, zonder dat mijn naam erbij staat, de topic voor MI en mij is. Tuurlijk, ik snap best dat MI auteur blijft, maar ik hoop dat ik ook een soort van auteur wordt, zonder dat mijn naam erbij staat. Ik hoop dat jullie dat snappen:)

Als mensen reageren in een topic doen ze dat omdat ze het topic leuk vinden., niet om wie het gestart heeft. Jouw naam als (mede)auteur van dit topic heeft dus geen enkele toegevoegde waarde, omdat er nauwelijks naar gekeken zal worden.

‹ First  < 10 11 12 13 14 >  Last ›
12 of 16