2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Cabaret de Musical - 3 oktober 2008 (SPOILER)
  [ # 16 ] 07 October 2008 09:37 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Even een reactie vanuit mij:

Ik heb dit topic van de week al zien staan en in de titel staat duidelijk dat het spoilers bevat. In de eerste zin staat ook al dat als je het niet wilt weten, je ook niet verder moet lezen.
Verder kun je inderdaad discusieren of je het einde op het forum moet zetten. Aan de ene kant geef ik Dokter P gelijk dat het wel een hele grote spoiler is, aan de andere kant geef ik Roosje ook gelijk. Het einde heeft indruk op haar gemaakt en over ander voorstellingen die in premiere gaan worden tijdens try out voorstellingen ook al behoorlijk wat dingen neergezet. Ik denk dat het met het soort voorstelling te maken heeft of het voor mensen ‘erg’ is om grote spoilers te weten. Tarzan is niet echt diepgaand, daar maakt het voor velen minder uit als je van te voren al een hoop weet. Cabaret heeft meer diepgang, meer emoties dus mensen zitten anders in de zaal en willen het op hun eigen manier beleven. Maar ik vind het persoonlijk prima als dit in een verslag gemeld wordt. Roosje heeft op 2 manieren gewaarschuwd dat er spoilers in zitten en dan is het je eigen keus om het wel of niet te lezen.
Ik kies er bv voor om het niet te lezen (heb de reacties gelezen maar Roosjes 1e post niet) omdat ik zondag de voorstelling ga recenseren voor Musicalworld en er dus blanco in wil gaan. Daarbij kan het ook zo zijn dat een voorstelling pas aan het eind van de tour bij jou in de buurt komt, betekent het dan dat een heel seizoen mensen geen spoilers mogen geven omdat jij (dat kan een willekeurig iemand zijn en is niet voor dokter P bedoeld) de voorstelling nog niet hebt gezien….Dat kun je op een forum niet verwachten.
Ik blijf er dus bij dat het je eigen keus is om te lezen, zeker als er spoiler bij staat. Je weet dat er dingen ‘verklapt’ gaan worden en de een geeft nou eenmaal meer weg van dan de ander.

Daarbij wil ik nog even een berichtje geven aan Musicalgoeroe, ik vind je opmerking erg kort door de bocht en dit soort persoonlijke opmerkingen is hier niet gewenst. Mensen dissen doen we hier gewoon niet. Je mag het ten alle tijden oneens zijn met een mening van een ander, dat mag je ook zeker neerzetten maar hou het wel netjes en onderbouw jouw mening. Gewoon lukraak roepen dat iemand een zeikerd is kan iedereen maar is wel respectloos naar mijn idee.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 17 ] 08 October 2008 12:14 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

zals je kunt zien aan 😉 achter t bericht was het als een grap bedoeld! dus met een knipoog!

  [ # 18 ] 08 October 2008 05:48 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Nou in je 1e bericht staat geen knipoog maar zelfs een uitroepteken, dus dan lijkt mij dat je je punt wilt benadrukken…..

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 19 ] 08 October 2008 08:12 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

nee hoor als dat het geval was had ik wel een andere bewoording gebruikt!

  [ # 20 ] 08 October 2008 08:19 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

musicalgoeroe - 06 October 2008 10:01 AM

wat si die dokter P toch weer een zeikerd!

Nou ik zie toch echt een uitroepteken staan

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 21 ] 08 October 2008 08:23 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

nogmaals als ik het niet al grapje had geschreven had ik wel andere woorden gebruikt! trouwens waarom staan er onder iedere naam dingen als swing alternate ensemble etc? wat heeft dat te betekenen en hoe kom je hogr in rangorde? vaag gedoe! Ojee weer een uitroep teken 😉 Ja dat was een knipoog!

  [ # 22 ] 08 October 2008 08:29 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Nou vooruit het voordeel van de twijfel….

Over de namen, als je net lid bent op MW en begint te posten dan ben je toeschouwer. Hoe actiever op het forum en hoe meer je post, hoe ‘hoger’ je “rang”. Het hoogst haalbare is Broadway ster. Overigens is het maar gekkigheid hoor, je kunt niks ontlenen aan je “rang”, het laat alleen zien hoe actief iemand op MW is. Maar goed, back on topic, back naar Cabaret.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 23 ] 08 October 2008 09:21 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Marilena - 08 October 2008 08:29 PM

Maar goed, back on topic, back naar Cabaret.

Dat wilde ik net zeggen.

  [ # 24 ] 09 October 2008 10:56 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

had je dus niet hoeven doen! Nutteloos bericht dus, maar ik snap je wel zo krijg je binnenkort een andere naam onder je naam!

  [ # 25 ] 09 October 2008 05:12 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

musicalgoeroe - 09 October 2008 10:56 AM

had je dus niet hoeven doen! Nutteloos bericht dus, maar ik snap je wel zo krijg je binnenkort een andere naam onder je naam!

Whahaha…
Laat ik hier maar niet serieus op in gaan.

  [ # 26 ] 09 October 2008 07:23 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  137
Geregistreerd  2004-04-16

musicalgoeroe - 09 October 2008 10:56 AM

had je dus niet hoeven doen! Nutteloos bericht dus, maar ik snap je wel zo krijg je binnenkort een andere naam onder je naam!

dit heeft nietssssss maar dan ook niets met dit topic te maken !

 

maar goed 😊

nog even wachten voor mij , 17 januari in het Luxor, ik ben erg benieuwd !

  [ # 27 ] 09 October 2008 09:46 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

Ik ben er zondag ook bij :D Jipppieee!!!
Ben jij er alleen van MW Marilena of komt de camera ploeg ook mee?
Ik ben in iedergeval erg benieuwd!
Ik heb je verslag wel gelezen Roosje, erg mooi, maar ik ben allang het einde vergeten dus ik laat me blanco verassen a.s. zondag!

  [ # 28 ] 09 October 2008 11:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

ikga zaterdag en ben erg benieuwd heb de Carre versie gezien en wordt wel moelijk om niet te veel te vergelijken

  [ # 29 ] 10 October 2008 06:38 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

jouke - 09 October 2008 11:10 PM

ikga zaterdag en ben erg benieuwd heb de Carre versie gezien en wordt wel moelijk om niet te veel te vergelijken

Ik had de Carre-versie niet gezien.
Was dus compleet blanco toen ik naar Cabaret ging.

Heel veel plezier alvast (ook voor de anderen die gaan).
En geniet ervan!

  [ # 30 ] 10 October 2008 08:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Voor degenen die zondag naar de premiere gaan
Houd er rekening mee dat ook de marathon van Eindhoven dan is en dat het theater misschien moeilijk met de auto te bereiken is en misschien ook met het OV

http://www.marathoneindhoven.nl/nl/Bezoekers/Parcours
zie hier het parcours van de marathon

het theater ligt in of aan de route van de marathon (nl de Elzentlaan)

Ik zou zeggen succes met het er komen

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

 < 1 2 3 > 
2 of 3