Piaf - 12 oktober
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ik wilde al tijden graag naar Piaf maar er was ( in mijn hoofd..  :ohoh: ) iets mis gegaan met het reserveren van kaartjes.. Dus eigenlijk een beetje tegen mijn zin in naar de try out geweest. Maar jeetje.. Wow…Wow..Wow.. Er was eigenlijk niks van te merken dat het een try-out was
Ik voel me nooit zo lekker bij ‘t schrijven van een verslagje (en dan niks te veraden ) maar ik ga een poging doen..

Daphne Flint -> Wow.. Echt.. Erg goed.. Ik vond haar als Serena best oke in Fame maar twijfelde of ze Piaf wel aan kon.. Maar echt.. Ze blies me compleet omver.. Ook samen zingen met Liesbeth List komt ze lekker over..
Ara Halici -> Tja.. Giga grote reden voor mij om te gaan.. Ik vond hem erg goed.. Met name in het shownummer als Marc Chevalier.. Zwart-witte schoenen,wandelstokje, lekker tapact.. Precies zoals ik hem het liefste zie… Heimwee naar Cabaret kwam wel gelijk naar boven…
Liesbeth List -> Jeetje..Jeetje..Jeetje.. Zo’n klein en tenger vrouwtje.. Zo’n gigantische stem en soepele manier van bewegen en ookal staat ze vanaf de zijkant te kijken.. Ze is er,ze staat er en ze doet het gewoon.. ZE IS PIAF!
Esther Roord -> Ja.. Wel goed ofzo.. Niet heel indrukwekkend
Jan Elbertse -> Tja.. Wel leuk hoor.. Niet zoveel zeggend maar hij was niet slecht
Raymond Kurvers  -> Mja.. Ook zo’n ondersteunend rolletje… Niet slecht.. Verder niet veel over te zeggen
Eliane Feijen-> Zelfde als hierboven eigk
Geert Hoes -> Ik twijfelde een beetje wat ik van zijn aandeel in een musical moest verwachten.. Albert Verlinde duidelijk ook en gaf hem rolletjes variant van ondersteunend tot belachelijk

Muziek: Mooi… Leuk dat live-bandje op het orkest wat af en toe een beetje bij de voorstelling betrokken word..
Decors: Mooi.. Met wat gordijnen kunnen bijna ongezien decorwisselingen worden gedaan.. Ook de belichting is erg mooi en vooral ondersteunend..
Nog een ander klein dingetje.. Prachtig mooi hoe men het geluid van een pistoolschot heeft gedaan.. Niet zo’n klap die je aan ziet komen maar waar je je toch rot van schrikt.. ( Les Miserables..  :engel: )

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 1 ] 30 October 2008 09:28 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

De premiere is inmiddels geweest, een premiere verslag kun je HIER

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 2 ] 08 November 2008 11:11 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2006-09-17

Weet iemand toevallig hoelang Piaf duurt?

  [ # 3 ] 10 November 2008 12:18 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2006-09-12

Daar ben ik ook benieuwd naar. Heeft iemand enig idee hoelang de voorstelling duurt?

  [ # 4 ] 10 November 2008 05:39 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2006-09-17

Ik weet het inmiddels 😊 Hij begon om 20.20 en was om 22.50 afgelopen incl. een kwartier pauze. Dus je kan rekenen op 2,5 uur.

  [ # 5 ] 10 November 2008 06:12 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Zingt Ara veel in deze voorstelling?

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 6 ] 10 November 2008 06:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Robin - 10 November 2008 06:12 PM

Zingt Ara veel in deze voorstelling?

Ja.. Ara is veel op het podium te zien.. Ziet in een hoop groepsnummers,heeft 1 solo nummer en een duet met List…

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?