4 of 6 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 > 
Wat brengt de toekomst op musical gebied voor John en Roy??
  [ # 46 ] 01 November 2008 12:11 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

wendy1987 - 01 November 2008 11:22 AM

Ikvind het wel raar, want de 1 is reizende musical, de ander op 1 plek. hij speelt dus 2 rollen? hoe wil je dat combineren? Wat als opeens Freek en Ron beide niet kunnen, waar gaat John dan heen?
Ik zie liever John meteen in Joseph dan half half eerlijk gezegd

Jeroen Phaff heeft dit een tijdje terug toch ook gedaan? The Wiz en Chess combineren, dat waren ook een vaste productie en een reizende show.

Zowel Tarzan als Joseph hebben nog understudies; zoals ik het hier lees is in ieder geval John alternate voor Joseph, wat ie voor Tarzan is, is een beetje onduidelijk. In ieder geval, als alternate heb je vaste speeldagen, als understudy val je in als de geplande hoofdrolspeler ineens ziek of geblesseerd is ofzo. Als Freek dus plotseling ziek wordt, zal het denk ik niet John zijn die opgaat, maar Hein (understudy Joseph). Als Ron plotseling ziek wordt, gaat John op als Tarzan denk ik. En als John op die dag gepland is als Joseph, dan zal een van de andere Tarzan-understudies opgaan, lijkt me.

  [ # 47 ] 01 November 2008 12:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Oh my, wat een goed nieuws!!!!! 📣
Ik zou echt heeeel graag mijn Joseph willen gaan zien, maar komt denk ik wel goed! 📣

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 48 ] 01 November 2008 01:23 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2008-08-18

IngeG - 01 November 2008 12:11 PM
wendy1987 - 01 November 2008 11:22 AM

Ikvind het wel raar, want de 1 is reizende musical, de ander op 1 plek. hij speelt dus 2 rollen? hoe wil je dat combineren? Wat als opeens Freek en Ron beide niet kunnen, waar gaat John dan heen?
Ik zie liever John meteen in Joseph dan half half eerlijk gezegd

Jeroen Phaff heeft dit een tijdje terug toch ook gedaan? The Wiz en Chess combineren, dat waren ook een vaste productie en een reizende show.

Zowel Tarzan als Joseph hebben nog understudies; zoals ik het hier lees is in ieder geval John alternate voor Joseph, wat ie voor Tarzan is, is een beetje onduidelijk. In ieder geval, als alternate heb je vaste speeldagen, als understudy val je in als de geplande hoofdrolspeler ineens ziek of geblesseerd is ofzo. Als Freek dus plotseling ziek wordt, zal het denk ik niet John zijn die opgaat, maar Hein (understudy Joseph). Als Ron plotseling ziek wordt, gaat John op als Tarzan denk ik. En als John op die dag gepland is als Joseph, dan zal een van de andere Tarzan-understudies opgaan, lijkt me.

Ik gok ook op zoiets, maar ik vind het behoorlijk zwaar lijkt mij! Komen er nog meer Joseph’s? Trouwens wat je zegt klopt geloof ik niet helemaal. als freek er niet is, moet Hein er zijn. Dat betekend, dat je met 3 mensen bijna nooit vrij kan nemen, vooral als er 1 ook niet altijd aanwezig kan zijn. Zal er nog een us komen?

  [ # 49 ] 01 November 2008 01:42 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

wendy1987 - 01 November 2008 01:23 PM

Ik gok ook op zoiets, maar ik vind het behoorlijk zwaar lijkt mij! Komen er nog meer Joseph’s? Trouwens wat je zegt klopt geloof ik niet helemaal. als freek er niet is, moet Hein er zijn. Dat betekend, dat je met 3 mensen bijna nooit vrij kan nemen, vooral als er 1 ook niet altijd aanwezig kan zijn. Zal er nog een us komen?

Maarja dat is altijd in een musical..
Anne, Marjolein en Brigitte kunnen ook niet tegelijk vrij nemen.. Bij Sunset is het nog erger, Alleen Simone en Pia kunnen de rol van Norma spelen! Er moeten altijd 1 of 2 mensen in het theater aanwezig zijn die de rol kunnen spelen. Hein kan alleen maar vrij nemen als John en Freek beschikbaar zijn. En ja er komt vast een tweede understudy, just in case.

Maar ach, bij Tarzan zijn er nog 3 understudy’s (Dennis TV, Dennis M en Roy) dus mocht Ron daar ziek zijn, zal eerst John op mogen, maar als die al voor Joseph opstaat, zal een ander daar opgaan.

  [ # 50 ] 01 November 2008 02:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  458
Geregistreerd  2005-02-19

John als Joseph, hoe leuk ik het ook voor john vind, ik vind het een beetje raar, freek heeft die rol gewonnen en dat mag hij hem feitelijk gezien gaan delen met john. Al weet ik ook wel dat john minder zal spelen dan freek en freek altijd 1e cast zal zijn etc etc etc.

Toch vind ik dat niet kloppen, wat is dan de functie geweest van het hele stemmen? Als zowel nummer 1 als nummer 2 in de zelfde musical staan met de zelfde rol, het lijkt me toch dat john ook vaste speeldagen krijgt om te zorgen dat hij bij joseph lekker ingewerkt blijft.

Als we dan toch lekker bezig zijn, waarom zou freek dan niet een vaste speeldag in les mis kunnen houden? (ik weet het, dat doen ze niet en is ook niet haalbaar voor freek aangezien hij ook een mens van vlees en bloed is )Maar het zou goed zijn voor de promotie van les mis.

Begrijp me niet verkeerd ik vind het leuk voor john en ik gun het hem van harte, maar zo vind ik z’n finale toch eenbeetje een rare nasmaak krijgen, en vraag ik me af waarom heb ik in godesnaam gestemd, als freek 2e was geworden had dit dus ook gekund. Voor mij een reden om bij een eventueel volgend programma mijn telefoon uit te zetten.

[ Gewijzigd: 01 November 2008 02:07 PM by ikkuh ]
  [ # 51 ] 01 November 2008 02:16 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

ikkuh - 01 November 2008 02:00 PM

John als Joseph, hoe leuk ik het ook voor john vind, ik vind het een beetje raar, freek heeft die rol gewonnen en dat mag hij hem feitelijk gezien gaan delen met john. Al weet ik ook wel dat john minder zal spelen dan freek en freek altijd 1e cast zal zijn etc etc etc.

Toch vind ik dat niet kloppen, wat is dan de functie geweest van het hele stemmen? Als zowel nummer 1 als nummer 2 in de zelfde musical staan met de zelfde rol, het lijkt me toch dat john ook vaste speeldagen krijgt om te zorgen dat hij bij joseph lekker ingewerkt blijft.

Als we dan toch lekker bezig zijn, waarom zou freek dan niet een vaste speeldag in les mis kunnen houden? (ik weet het, dat doen ze niet en is ook niet haalbaar voor freek aangezien hij ook een mens van vlees en bloed is )Maar het zou goed zijn voor de promotie van les mis.

Begrijp me niet verkeerd ik vind het leuk voor john en ik gun het hem van harte, maar zo vind ik z’n finale toch eenbeetje een rare nasmaak krijgen, en vraag ik me af waarom heb ik in godesnaam gestemd, als freek 2e was geworden had dit dus ook gekund. Voor mij een reden om bij een eventueel volgend programma mijn telefoon uit te zetten.

Dit was vorig jaar bij OZNE toch ook? Brigitte had de finale gewonnen, maar zowel Marjolein als Anne worden toch nog understudy. Het is denk ik ook een beetje een kwestie van extra publiciteit…

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 52 ] 01 November 2008 02:26 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Een beetje een kwestie van extra publiciteit? Zeg maar gerust heel veel 😛
Verschil is natuurlijk wel dat Marjolein en Anne understudy zijn/waren, en geen alternate. In principe speelt Brigitte dus alles, behalve als ze ziek is of wat dan ook. John zal echt een aantal vaste dagen per week krijgen, lijkt me. Dat is iets minder eerlijk voor Freek idd, heeft ie de rol gewonnen, moet ie ‘m nog gaan delen idd.
Met Marjolein en Anne was het net zoals het nu met Hein is: zij waren al aangenomen voor ensemble voor die show voordat die hele tv-casting begon, en werden toen understudy, omdat er toch understudies moeten zijn en die doorgaans uit het ensemble worden gekozen. En waarom iemand kiezen als understudy die niet mee heeft gedaan met de Evita-audities als je er 2 hebt in het ensemble die dat wél hebben gedaan (en ook ver zijn gekomen)? Vond dat zij understudy werden niet meer dan logisch (en wat dat betreft ben ik ook verbaasd dat Mathijs blijkbaar geen understudy Joseph is…of dat is nog niet bekend, iig). Maar met John is het anders, aangezien hij alternate is en ‘normaal’ niet in de productie staat.

  [ # 53 ] 01 November 2008 02:40 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

ikkuh - 01 November 2008 02:00 PM

John als Joseph, hoe leuk ik het ook voor john vind, ik vind het een beetje raar, freek heeft die rol gewonnen en dat mag hij hem feitelijk gezien gaan delen met john. Al weet ik ook wel dat john minder zal spelen dan freek en freek altijd 1e cast zal zijn etc etc etc.

Bovendien staat Freek op de scenefoto’s, mag Freek de cd in zingen, mag Freek alle publiciteit doen.. enz enz enz
John daarin tegen mag 1 keer per week het halve land afreizen om fftjes Joseph te doen..

  [ # 54 ] 01 November 2008 03:16 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2008-08-18

ikkuh - 01 November 2008 02:00 PM

Toch vind ik dat niet kloppen, wat is dan de functie geweest van het hele stemmen? Als zowel nummer 1 als nummer 2 in de zelfde musical staan met de zelfde rol, het lijkt me toch dat john ook vaste speeldagen krijgt om te zorgen dat hij bij joseph lekker ingewerkt blijft.

 

Daarom stemde ik op Roy hahaha! Ik vraag me af of Freek wel de rol zo komisch kan neerzetten. Van wat ik zie in de musical is het vooral een lachwekkende musical ipv dramatische

  [ # 55 ] 01 November 2008 03:26 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje belachelijk dat John meteen tot alternate gebombardeerd is, à³f understudy à³f gewoon helemaal niets. Nou moet ik er wel meteen bij zeggen dat ik liever John als Joseph zou zien als Hein (mocht Freek niet spelen).

  [ # 56 ] 01 November 2008 04:01 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Jeap - 01 November 2008 03:25 PM

tsja als kijker van het programma (en stemmer voor Freek) voel ik me idd ook wel genaaid. Sraks ga ik naar de voorstelling en zie ik de nummer 2!

Ik denk dat dit ook gedaan is om alle John-fans ‘tevreden’ te stellen. Ik weet niet hoe dicht John en Freek uiteindelijk bij elkaar lagen qua aantal stemmen, maar best kans dat dat best dicht bij elkaar zat. Dit is natuurlijk ook een manier om die andere bijna-helft van de kijkers tevreden te stellen (waaronder mij, aangezien ik ook voor John was).
Dat gezegd hebbende snap ik helemaal wat je bedoelt hoor, en zoals ik al eerder zei, is dit idd oneerlijk tegenover Freek en iedereen die op hem gestemd heeft. Wacht dan tenminste nog een aantal maanden met John tot alternate maken, doe dit niet nog voordat er maar een voorstelling gespeeld is.

  [ # 57 ] 01 November 2008 04:07 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Joseph met CJP en John zou ook leuk zijn… *mijmert verder* ... Ik ben toch zo blij met mijn CJP!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 58 ] 01 November 2008 04:42 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

dokter_P - 01 November 2008 02:40 PM
ikkuh - 01 November 2008 02:00 PM

John als Joseph, hoe leuk ik het ook voor john vind, ik vind het een beetje raar, freek heeft die rol gewonnen en dat mag hij hem feitelijk gezien gaan delen met john. Al weet ik ook wel dat john minder zal spelen dan freek en freek altijd 1e cast zal zijn etc etc etc.

Bovendien staat Freek op de scenefoto’s, mag Freek de cd in zingen, mag Freek alle publiciteit doen.. enz enz enz
John daarin tegen mag 1 keer per week het halve land afreizen om fftjes Joseph te doen..

Er komt een cd ?    *stuitert*

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 59 ] 01 November 2008 09:29 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Kiepkantel - 01 November 2008 04:42 PM

Er komt een cd ?    *stuitert*

Dat weet ik niet zeker hoor.. Maar als er een cd komt, is die natuurlijk met Freek!

  [ # 60 ] 01 November 2008 10:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  384
Geregistreerd  2007-05-09

Ik voel me gebruikt, ik zit daar op Freek te stemmen, die jongen wint de rol, moet hij hem nog gaan delen.
Zien jullie PSV en Ajax de schaal al delen?

‹ First  < 2 3 4 5 6 > 
4 of 6